עומס בימות
-
התקשרתי לפני כמה דקות לקו של ימות ו נתן הודעה יש עומס בימות ולכן
לא ניתן להתקשר אנא נסה שוב בעוד מספר דקות -
@brochabar אכן, גם אני חייגתי ויש שקט.... @ימות-המשיח מטפלים?
-
מעניין אם זה קורה גם בשרת private?
-
לאן התקשרתם לקווים שלכם או לקווים של ימות
כי א''כ מה הקשר לפרייבט -
-
@קו-בית-יעקב
טוב, אז אצלי עובד בדקתי בכמה קווים -
-
@קו-בית-יעקב
גם בymt וגם בprivate -
@brochabar אמר בעומס בימות:
ו נתן הודעה יש עומס בימות ולכן
לא ניתן להתקשר אנא נסה שוב בעוד מספר דקותאין הודעה כזו בעולם
-
@שמואל אמר בעומס בימות:
@brochabar אמר בעומס בימות:
ו נתן הודעה יש עומס בימות ולכן
לא ניתן להתקשר אנא נסה שוב בעוד מספר דקותאין הודעה כזו בעולם
מוזר אולי זה היה הודעה מחברת התקשורת עצמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות