סוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע
-
כל הקריינות הרובוטית הפסיק לעבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לפעמים אומר שגיאה בהקראה
ולפעמים לא מגיב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@שמואל חבל הקול לא ממש נעים לאוזן.
גם התחיל להיות קצת איטי, עד שהוא מגיב.
תודה -
בגלל עומסים כבדים על המערכת החדשה כרגע שרת ymt הוחזר לקולות הישנים.
בעז"ה בהמשך נחבר בחזרה.
-
@שמואל תודה תודה רבה.
-
@יוסל-ה אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
לפעמים אומר שגיאה בהקראה
תקלה שטופלה.
אם היה מוגדר לך אחד הקולות הישנים זה היה אומר שגיאה כי זה קול לא קיים.
כרגע:
Gilad >> Elik_2100 Sivan3 >> Sivanבהצלחה
-
@שמואל
מתי יחזור
סוף סוף הוסיפו קול חכיתי לזה שנים -
איזה קול הוא ברירת-מחדל ?
(כרגע אצלי הכל על גלעד, ועד שאני אסיים להחליף הכל כנראה גם אליק-2100 ימות, ויוולדו חדשים...) -
@שואל-ברצינות אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
כרגע אצלי הכל על גלעד, ועד שאני אסיים להחליף הכל כנראה גם אליק-2100 ימות, ויוולדו חדשים...
אתה יכול לבחור קול אחר.
אבל נשמע שאתה נמצא בשרת ymt כך שהקולות החדשים לא עלו של עדיין. -
@איש-יהודי-טוב אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
@שמואל המודול הזה בעלות יחידות?
כרגע לא.
אם יהיה שינוי יעדכנו. -
@שמואל המערכות של מסר באיזה שרת הם?
-
אם אפשר קישור להסבר איך עושים המרת טקסט.
-
- איפה מדביקים את ההגדרה של הקול שאני רוצה?
- יש אפשרות שבשלוחה מסויימת יהיה הגדרה של קול אחר מברירת המחדל של המערכת כולו?
-
@mhl התשובה לשתי השאלות שלך זה שמגדירים בשלוחה.
לכן אפשר כל שלוחה להגדיר אחרת -
@שמואל יש אפשרות שאני יוכל להוריד את הקובץ?
-
@שמואל אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
@mhl התשובה לשתי השאלות שלך זה שמגדירים בשלוחה.
לכן אפשר כל שלוחה להגדיר אחרתואם אני רוצה להגדיר על כל המערכת אז איפה אני מדביק?
-
@mhl בקובץ IVR
-
@איש-יהודי-טוב אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
@שמואל יש אפשרות שאני יוכל להוריד את הקובץ?
למה אתה רוצה להוריד? תשים tts. זה משמיע אותו מצויין
-
@שמואל אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
@איש-יהודי-טוב אמר בסוגי קולות חדשים במנוע המרת טקסט לשמע:
@שמואל יש אפשרות שאני יוכל להוריד את הקובץ?
למה אתה רוצה להוריד? תשים tts. זה משמיע אותו מצויין
התכוונתי: "האם יש אפשרות להעביר את זה לשלוחות שונות?"
-
@איש-יהודי-טוב תעשה "העתק" "הדבק", כמו כל קובץ, מה הבעיה?
-
@שמואל סליחה אני פשוט התבלבלתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות