פתיחת קובץ Html באקסל
-
פוסט זה נמחק! -
@מוטלה אמר בפתיחת קובץ Html באקסל:
לא צריך להגדיר כטקסט.
מה זאת אומרת אז למה שזה לא יפתח את זה כתאריך?
-
@33064325 לא יודע..

תכלס' בדקתי ולא היה צריך -
השאלה אם הנתונים יוצאים מדויקים...
-
@מוטלה אמר בפתיחת קובץ Html באקסל:
@יהודיה בדקתי עכשיו, לא צריך ייבא נתונים, מדגישים את הקובץ, באקסל יש להדביק בהתאם לעיצוב היעד, קליק ימני בעבר והאייקון הזה:

.
לא צריך להגדיר כטקסט.לא הולך. עדיין מעתיק בתור תאריך. ואם משנים לטקסט זה משנה לגמרי את המספר.
-
@קו-בית-יעקב
צריך להגדיר כטקסט לפני היבוא . -
-
@קו-בית-יעקב אנמי גם הסתבכתי עם זה זמן רב, בסוף מצאתי את הפיתרון
יש שלב שאפשר להגדיר ביבוא שזה יהיה כטקסט
ואם כבר אז כבר @עץ-השדה @מוטלה
בזמנו עזרתם לי ולא מצאנו אז זה הנקודה- ותודה רבה

-
@33064325 כבר אז הפיתרון הובא שם... https://f2.freeivr.co.il/post/31140
(אמנם רק לנושא של המספרי טלפון, אך הוא נכון גם לשלוחה) -
@עץ-השדה אמר בפתיחת קובץ Html באקסל:
@33064325 כבר אז הפיתרון הובא שם... https://f2.freeivr.co.il/post/31140
(אמנם רק לנושא של המספרי טלפון, אך הוא נכון גם לשלוחה)אבל כל זה ביבוא. בהעתק-הדבק זה לא עובד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות