כניסה לשלוחה לפי רשימת תפוצה
-
check_template_filter=3 check_template_filter_active_go_to= check_template_filter_none_go_to=/ -
או:
white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=3 -
@oror053 אמר בכניסה לשלוחה לפי רשימת תפוצה:
> check_template_filter=3 > check_template_filter_active_go_to= > check_template_filter_none_go_to=/או
white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=3אפשר לקבל הסבר
תודה -
אני אסביר את מה שאני כתבתי:
השורה הראשונה אומרת שאנחנו מפעילים את המודול של רשימה לבנה (שרק מי שנמצא בה יכול להיכנס).
השורה השניה מגדירה את סוג הרשימה הלבנה (אנחנו בחרנו בסוג של "רשימה לבנה ע"פ רשימת תפוצה").
השורה השלישית היא מספר רשימת התפוצה שעל פיה חל הסינון (בחרנו את רשימה מספר 3) -
@oror053 אמר בכניסה לשלוחה לפי רשימת תפוצה:
אני אסביר את מה שאני כתבתי:
השורה הראשונה אומרת שאנחנו מפעילים את המודול של רשימה לבנה (שרק מי שנמצא בה יכול להיכנס).
השורה השניה מגדירה את סוג הרשימה הלבנה (אנחנו בחרנו בסוג של "רשימה לבנה ע"פ רשימת תפוצה").
השורה השלישית היא מספר רשימת התפוצה שעל פיה חל הסינון (בחרנו את רשימה מספר 3)תודה
-
@רבי-יצחק
מה כותבים בסוג השלוחה? -
@PINI8749 אם אמורים לעבור לשלוחה אחרת, לא משנה איזה סוג.
-
@מוטלה
גם בסוג השני של ההעברה שכתבו כאן לא משנה? -
@PINI8749 אמר בכניסה לשלוחה לפי רשימת תפוצה:
@רבי-יצחק
מה כותבים בסוג השלוחה?זה לא משנה זה טוב לכל שלוחה
-
@WIZNITZ תודה!

-
פ פיתה התייחס לנושא זה
-
י יהודה צ. כ. התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות