האם אפשר להכניס לשלוחה ורק אח"כ לתפריט הראשי?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@למידה-מרחוק כן יש פיתרון, להעיבר אותו משלוחת ציטוק אחת לשניה . . .
אם מפריע לך לשמוע את ההודעה שוב ושוב פשוט תשתיק אותה -
@33064325 אבל בכל מקרה יצטרך ללחוץ להוסיף את עצמו...
-
@yonatan , לא מבין, אתה רוצה להפעיל צינטוק או שהוא יוסיף את עצמו, להוסיף אי אפשר בלי הקשה להפעיל אפשר
-
@33064325 אני לא רוצה להפעיל שום דבר, @למידה-מרחוק רוצה שירשמו לכמה רשימות צינתוקים, ואמרתי (כתבתי) שזה נדנוד כי יצטרכו להוסיף את עצמם כמה פעמים
-
@yonatan ממש לא רציתי להכניס לרשימה,
התיחסתי לאפשרות הזו:type=menu go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=80 go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found=/5/4שבה אני רוצה להגדיר שיבדוק בכמה רשימות צינתוק.
סוג של הגדרה כזו:
check_list_tzintuk=1,2,3,4ועל זה שאלתי איך אפשר.
-
@למידה-מרחוק אפשר עם פסיקים
-
@yonatan ניסיתי, ולא עבד.
-
@למידה-מרחוק סליחה התבלבלתי עם מקום אחר, נראה לי שבפילטר לפי רשימת צינתוקים אין אפשרות כזאת
-
@yonatan אז מה כן?
-
@למידה-מרחוק לא הבנתי, אתה רוצה שאם המספר קיים ברשימת צינתוקים מס' 80 ו50 אז....? בשביל מה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות