הודעות מערכת להורדה
-
יש בתא קולי, השארת הודעה אישית וכדו' שצריך לשים למשל "יש לך הודעה אישית חדשה" וכו'
יש אפשרות להוריד הודעות מערכת (גם כאלו של וואצפון) למחשב ואז להעלות איפה שצריך? -
אולי להחליף לבקשות לפיתוח?

-
@שמואל @ימות-המשיח @ניהול
?????????????????? -
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בהודעות מערכת להורדה:
אין ולא תהיה אפשרות כזו...
על מה ולמה הנחרצות הזאת?
אם זה דחוף לך אתה יכול להתקשקש עם הקלטות שיחה וכו'
מה זה אומר?
-
הקריינות של ימות המשיח זה בעצם רכוש שלהם והם לא יתנו להוריד את זה-ע"פ הבנתי.
אתה יכול לחייג דרך המערכת למערכת שלך לשלוחה שמשמיעה את ההודעה הרלוונטית ולערוך את הקלטת השיחה שאתה מקבל במייל, או לעשות ועידה שלוחה שמשמיעה את ההודעה שתרצה להשמיע-עם שלוחת הקלטות ואתה יכול לחתוך את זה בכל תוכנת עריכה..
בהצלחה
-
@יהודי-פשוט-וטוב אם ככה, זה גזל לעשות ועידה וכדו'
-
@yonatan
מילתא דלא שכיחא לא גזרו ביהלא נראה לי שאכפת להם,
א"כ ימחקו את ההודעה שלי... -
@יהודי-פשוט-וטוב נראה אם ימחקו...
-
@יהודי-פשוט-וטוב ואיך אמרת שמקבלים במייל?
-
@yonatan
שיחה דרך מודול ראוטינג בעלות יחידות..ועידה עם שלוחת הקלטות אתה גם יכול לקבל במייל..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות