הקו שלי ננעל!!!! מישהו יודע מה קרה
-
-
שלום וברכה שלחתי מייל לימות והם טיפלו בנושא
תודה לכולם -
@פיסטוק-חלבי תבטל את סיסמת הגישה דרך האתר הישן
-
@eliyahu
זה לא עוזר הוא עדיין מבקש סיסמה -
@פיסטוק-חלבי כנראה הוא לפי רשימה לבנה או משהו כזה תשנה את סוג הכניסה...
בלשונית שיגות הודעות > הגדרות קמפין > שיחות נכנסות

תעדכן עם עזר..... -
@פיסטוק-חלבי אמר בהקו שלי ננעל!!!! מישהו יודע מה קרה:
ועכשיו לאבסורד ניסיתי לחייג מפלאפון אחר והכל עובד רגיל
יש מה לעשות מישהו נתקל???אין לך הפנייה לפי מחייג לשלוחה עם סיסמה
נכון? -
שלום וברכה שלחתי מייל לימות והם טיפלו בנושא
תודה לכולם -
@פיסטוק-חלבי תציין בכותרת שנפתר
-
@פיסטוק-חלבי גם לי זה קרה חייגתי לימות והם סידרו לי את זה
-
גם לי יש קו אחד שהישתגע ומבקש סיסמה כל פעם שמיתקשרים אליו!
אבל הקו הזה לא כל כך חשוב לי אני שמחה שלפחות אכשיו אני יודעת איך לתקן את זה אם ארצה. -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות