הסבר על הקטגוריות השונות
-
בשביל שהפורום יהיה מסודר הפורום מחולק לקטגוריות שונות.
אני אכתוב הסבר קצר ופשוט כיוון שאני רואה שלא כולם יודעים למה כל קטגורייה מיועדת.
יש את אזור התעשיה - הגדרות המערכת ששם מנהלי הפורום כותבים את סוגי ההגדרה למערכות IVR.
מי שרוצה לשאול שאלה יש את שאלות ועזרה הדדית וגם יש עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים. מי שלא יודע באיזה אחד מהם לכתוב שיכתוב בשאלות ועזרה הדדית.
אם אתה רוצה לתת עצה\הדרכה\טיפ למשתמשים יש את טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ואם אתה רוצה לתת הסבר ללא יכולת תגובה יש את הסברים מסודרים ממשתמשים (הרבה משתמשים כותבים שאלות בקטגורייה של הסברים מסודרים ממשתמשים וזה מאוד מפריע א. אי אפשר לכתוב להם תגובה ב. יש אנשים שנרשמו להתראות מנושאים חדשים בהסברים מסודרים ממשתמשים והם מקבלים התראות וזה מפריע).
ויש את באגים במערכת שזה אם יש באג במערכת הטלפונית (ואתה בטוח ב-100% שזה באג).
יש את על הפורום שם כותבים דברים שקשורים לפורום ולא למערכות תוכן.
בתקווה להבנה ובתקווה שעזרתי למישהו. -
וכמובן באגים במערכת שזה אם יש באג במערכת הטלפונית.
-
@yonatan הוספתי
-
@AVRHAM שים לב לזה
-
@אנוכי תודה על הערה