הפניית שיחה למערכת פרייבט
-
@נץ-החמה נכון, אבל למה שמישהו יעשה את זה? הוא מעונין להשאיר לו הודעה אישית ולא למישהו אחר
-
@yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
שהו יעשה את זה? הוא מעונין להשאיר לו הודעה אישית ולא למישהו אחר
אם הוא בטעות השאיר למספר אחד, ורשם ברשימה לבנה מספר אחר, מה יהיה?
-
@נץ-החמה
א. אולי רשימת תפוצה יותר נוח מרשימה לבנה במקרה הזה.
ב. המערכת מקריאה לו את המספר שהקיש ומבקשת אישור -
@yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
ב. המערכת מקריאה לו את המספר שהקיש ומבקשת אישור
קורה שיש טעות גם אם המערכת מבקשת שיאשרו.
-
@נץ-החמה קורה...
-
@yonatan אשתו של אותו אחד שהוסיפו אותו לרשימה לבנה, מעירה אותו ואומרת לו "יש הודעה חדשה", מה הפשע שבגללו האדם הזה צריך לקום באמצע השינה???
-
@נץ-החמה היא מתקשרת לקו?...
-
@yonatan במקרה שזה קו של הודעות דחופות (או שנשלח צינטוק) - כן.
-
@נץ-החמה בסדר,
ואפשרי בapi לעשות צינתוק למספר שהקיש בלבד (בלי להרשם) + הוספה לרשי"ת או רשימה לבנה + להקליט לו הודעה, כשרושמים את המספר רק פעם אחת?@מ.מ.פליישער @אהרן-שובקס @33064325 @baror230 @מוטלה @dudu @שואל-ברצינות @BARKOL ??
-
@yonatan לכאורה צינתוק יעלה יחידות.
-
@נץ-החמה גם בapi?
-
@yonatan כן, בapi אתה לא יכול לעשות כל מה שעולה על דעתך...
-
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@yonatan כן, בapi אתה לא יכול לעשות כל מה שעולה על דעתך...
לא בדיוק נכון....
אפשר כן לעשות מה שבא לך... -
@אהרן-שובקס גם צינתוק למישהו מסויים?
-
@אהרן-שובקס אתה יכול לסגור בapi מערכות?
אי אפשר כל מה שעולה על דעתך. -
@נץ-החמה
אוקיי לא התכוונתי לעשות שינויים בקווים של ימות התכוונתי כל דבר אחר שהוא לא עריכת שינויים בימות אפשרי. -
-
@נץ-החמה
אפשרי.
ושלא תחשוב שאולי אני יכתוב פה איך... -
@אהרן-שובקס מצד api, או בגלל
??? -
@נץ-החמה
מצד api
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות