השארת הודעה בשלוחה, ושהמאזין יופנה אוטומטית לשמיעתה בחיוג אם ההודעה חדשה, יש מצב?
-
@מוטלה ב"ה כעת הכל עובד חלק רק בעיה אחת
הקמתי שלוחה של מחיקת הלוג כךtype=access_filter access_filter_mode=delete access_filter_delete_from=/10 access_filter_delete_all=yes מצב שקט access_filter_delete_quiet=yesוכשאני נכנס אליה ישירות זה עובד מצוין
אך כשאני מפנה אליה משלוחה אחרת זה לא עובד, אשמח לקבל מידע למה..
זה ההגדרה שאני מנסה לעשותtype=record באיזה שלוחה ישאיר את ההודעה folder_move=10/1 שיכפול ההקלטה copy_record_link=3 הקשה על סולמית מאשרת את ההודעה ישירות record_ok=# ביטול השמעת מספר ההקלטה say_record_number=no say_record_menu=no שליחת צינתוק מיידי בלי הקשה record_end_run_tzintuk=yes record_ok_end_run_tzintuk list_tzintuk=10 מעבר לשלוחה אחרת end_goto_2 record_end_goto_2=/6 -
@פישל לא נכנסתי להגדרות שלך, אבל כשאתה מפנה לשלוחה אחרת אתה עובר לשם? יכול להיות שהטעות היא בניתוב לשלוחה..
-
@מוטלה תודה על ההארה
הטעות הייתה שהיה צריך למחוק את השורה הראשונה ולהשאיר רק את השורה השניהend_goto_2 record_end_goto_2=/6 -
@מוטלה תיקן אותי ההי לי טעות
-
@33064325 זה לא הגדרה איפה נמצא הקובץ?
זה ההגדרה איזה שורה למחוק:access_filter_delete_number=1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות