• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בסינון הודעות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    אני לא מסתדר
    23 פוסטים 6 כותבים 721 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • W מנותק
      WIZNITZ
      נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

      אני עשיתי שלוחה לסינון הודעות ככה

      type=playfile
      start=min
      say_files_amount=yes
      say_details_message=date,time,phone
      after_play_tfr=tfr_more_options
      control_after_play_moreA0=restart
      control_after_play_moreA1=file_move
      control_after_play_moreA2=
      control_after_play_moreA3=admin_options
      control_after_play_moreA4=next
      file_move_open=yes
      playfile_control_play_file_move=1/1/1
      

      חסר לי הגדרה של מחיקת הודעה

      ש ש O 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • W מנותק
        WIZNITZ
        נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

        type=playfile
        start=min
        say_files_amount=yes
        say_details_message_first=yes
        say_details_message=date,phone
        details_message_date=heb
        after_play_tfr=tfr_more_options
        control_after_play_moreA0=restart
        control_after_play_moreA1=file_move
        playfile_control_play_file_move=/1
        control_after_play_moreA2=admin_options
        admin_options_open=yes
        admin_options_file_delete_and_change_only=yes
        delete_message_only=yes
        control_after_play_moreA3=admin_options
        control_after_play_moreA4=next
        file_move_open=yes
        
        
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שמואל ש. @WIZNITZ
          נערך לאחרונה על ידי

          @wiznitz מה זה סינון הודעות ומה חסר לך???

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שאול @WIZNITZ
            נערך לאחרונה על ידי

            @wiznitz אמר בסינון הודעות:

            control_after_play_moreA3=admin_options

            זה אפשריות מנהל שבתוכו יש אפשרות למחוק
            אם אתה רוצה רק מחיקה תוסיף את ההגדרות הבאות

            admin_options_file_delete_and_change_only=yes
            delete_message_only=yes
            
            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • W מנותק
              WIZNITZ @שאול
              נערך לאחרונה על ידי

              @שאול אני רוצה שהקשה על 2 יהיה רק מחיקה והקשה על 3 יהיה רק פרטיי ההודעה

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • W מנותק
                WIZNITZ
                נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                הוספתי בהודעה הסבר מה שהגדרתי במערכת
                כאן

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שאול @WIZNITZ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @wiznitz בלתי אפשרי לעשות
                  מה שאתה יכול לעשות זה להעביר את ההודעות שאתה רוצה למחוק לשלוחה סמויה שאי אפשר להאזין לו בטלפון (לדוגמא 666)
                  כך שתגדיר כך

                  playfile_control_play_A2_file_move=/666
                  

                  בנוסף לזה

                  control_after_play_moreA2=file_move
                  

                  לפרטיי ההודעה ע"י הקשר על 3( אבל הוא נותן לי תפרט של כמה אופציות )

                  control_after_play_moreA3=admin_options
                  

                  לזה תוסיף

                  say_details_message=date,time,phone,menu_routing
                  

                  לשמיעת הפרטים

                  W 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • W מנותק
                    WIZNITZ @שאול
                    נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                    @שאול מה זה ההגדרה שיש לי כאן

                    after_play_tfr=tfr_more_options
                    

                    אני צריך למחוק את זה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • W מנותק
                      WIZNITZ @שאול
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול
                      עכשיו איך אני מבטל את הקשות באמצע השמעה?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שלומל'ה @WIZNITZ
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @wiznitz אם אתה מגדיר לכל מקש באמצע ההשמעה דבר אחר ממילא זה מבטל את האפשרוית שהיו לפני זה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • W מנותק
                          WIZNITZ @שאול
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שאול אמר בסינון הודעות:

                          @wiznitz בלתי אפשרי לעשות
                          מה שאתה יכול לעשות זה להעביר את ההודעות שאתה רוצה למחוק לשלוחה סמויה שאי אפשר להאזין לו בטלפון (לדוגמא 666)
                          כך שתגדיר כך

                          playfile_control_play_A2_file_move=/666
                          

                          בנוסף לזה

                          control_after_play_moreA2=file_move
                          

                          לא עובד

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שאול @WIZNITZ
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                            מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                            לדוגמא

                            control_play9=file_move
                            playfile_control_play_9_file_move=666
                            

                            ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • W מנותק
                              WIZNITZ @שאול
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שאול אמר בסינון הודעות:

                              @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                              מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                              לדוגמא

                              control_play9=file_move
                              playfile_control_play_9_file_move=666
                              

                              ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                              במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ר מנותק
                                רבי יצחק @WIZNITZ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @wiznitz מחיקת השמעה תגדיר כך

                                admin_options_open=yes
                                admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                                delete_message_only=yes
                                control_play2=admin_options
                                
                                W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • W מנותק
                                  WIZNITZ @רבי יצחק
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @רבי-יצחק אמר בסינון הודעות:

                                  @wiznitz מחיקת השמעה תגדיר כך

                                  admin_options_open=yes
                                  admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                                  delete_message_only=yes
                                  control_play2=admin_options
                                  

                                  אבל יש לי הקשה על 3 לפרטיי ההודעה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • O מנותק
                                    oror053 @WIZNITZ
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @wiznitz פעם כתבתי מדריך על זה. אולי יעזור לך
                                    https://f2.freeivr.co.il/topic/391/מדריך-שלוחת-מאזינים-למאזינים-מתוחכמת-עם-בקרת-מנהל

                                    W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • W מנותק
                                      WIZNITZ @oror053
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @oror053 אמר בסינון הודעות:

                                      @wiznitz פעם כתבתי מדריך על זה. אולי יעזור לך
                                      https://f2.freeivr.co.il/topic/391/מדריך-שלוחת-מאזינים-למאזינים-מתוחכמת-עם-בקרת-מנהל

                                      לא בדיוק הבנתי מה אני צריך לעשות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • W מנותק
                                        WIZNITZ
                                        נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                                        אני צריך את זה דחוף

                                        מי יכול לעזור לי בזה ?
                                        תודה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שאול @WIZNITZ
                                          נערך לאחרונה על ידי שאול

                                          @wiznitz אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                          @שאול אמר בסינון הודעות:

                                          @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                                          מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                                          לדוגמא

                                          control_play9=file_move
                                          playfile_control_play_9_file_move=666
                                          

                                          ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                                          במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                                          מה שהתכוונתי זה שמקש 2 לאחר ההודעה יעבור לאיפה שהגדרת כאן

                                          playfile_control_play_file_move=1/1/1
                                          

                                          ומקש 9 באמצע ההודעה יעבור לשלוחה אחרת (לשלוחה 666)

                                          נ.ב. למה לא תגדיר שלפני ההשמעה יגיד את פרטי משאיר ההודעה?

                                          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • W מנותק
                                            WIZNITZ @שאול
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שאול אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                            @wiznitz אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                            @שאול אמר בסינון הודעות:

                                            @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                                            מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                                            לדוגמא

                                            control_play9=file_move
                                            playfile_control_play_9_file_move=666
                                            

                                            ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                                            במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                                            מה שהתכוונתי זה שמקש 2 לאחר ההודעה יעבור לאיפה שהגדרת כאן

                                            playfile_control_play_file_move=1/1/1
                                            

                                            ומקש 9 באמצע ההודעה יעבור לשלוחה אחרת (לשלוחה 666)

                                            נ.ב. למה לא תגדיר שלפני ההשמעה יגיד את פרטי משאיר ההודעה?

                                            איך אני עושה את זה?

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • ש מנותק
                                              שאול @WIZNITZ
                                              נערך לאחרונה על ידי

                                              @wiznitz את מה? ציטטת את כל הפוסט

                                              W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                              הרשמה התחברות
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון