פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1
-
@חדר-1 אמר בhttps://f2.freeivr.co.il/topic/4882
כיצד לשנות את הקול הרובוטי וכו'
כיצד אני עכשיו משנה את הקלטה ברירת מחדל 'אנא הקליטו הודעתכם לאחר הצליל וכו' להקראת טקסט? -
@חדר-1 בוירטואל פלוס בשונה ממספר נייד הוא לא נותן לחייג למספרים נייחים מחוץ לימות בחינם ואומר אין מספיק יחידות לחיוג למספרים סלולריים
אשמח לפיתרון תודה רבה -
@TK אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 בוירטואל פלוס בשונה ממספר נייד הוא לא נותן לחייג למספרים נייחים מחוץ לימות בחינם ואומר אין מספיק יחידות לחיוג למספרים סלולריים
אשמח לפיתרון תודה רבהאבל למה להקפיץ בשביל זה נושא ישן שלפני הרבה חודשים ???
ולמה זה קשור למודולים מבית חדר 1 ???
[תוכל לפתוח נושא חדש בשאלות ועזרה הדדית].
בברכה. -
ח חדר 1 התייחס לנושא זה ב
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
בקשר לקול רובוט וכדומ'
איך אפשר להגביר את הוולים (כי הוא נשמע ישנוני הקריין...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות