כניסה לניהול
-
@mhl אם אין לך שלוחה של הקלטות וכדו' שמוגדר שם שיקליט לתוך שלוחה אחרת אז אין שום בעיה
-
מוגדר שמשלוחת ההקלטות בשלוחה אחרת שיפנה לשלוחה הזאת אפשר?
ואם כן איך מבצעים זאת הלכה למעשה? -
פוסט זה נמחק! -
כדי שלא יקרה מה שקרה אפשר הסבר יותר מפורט על כל הגדרה?
מה זה הספרה 1?
איפה זה שלוחה B? -
@mhl הספרה 1 זו רשימת התפוצה עם המספר שלך.
שלוחה B - תצטרך לפתוח -
@שמואל @יעקב-ישראל אשמח אם לתועלת הכלל תכניסו את ההודעה שלי (מלפני 2 הודעות) לכאן בתור פוסט נפרד (בשמי).
תודה רבה! -
@oror053 אמר בכניסה לניהול:
@שמואל @יעקב-ישראל אשמח אם לתועלת הכלל תכניסו את ההודעה שלי (מלפני 2 הודעות) לכאן בתור פוסט נפרד (בשמי).
תודה רבה!הוספתי.
-
@oror053 יש לך שם טעות, מי שיקיש את הסיסמא יופנה לשלוחה 5 וישלח חזרה לשלוחה B וחוזר חלילה...
צריך לעשות שהשלוחה תהיה בתוך שלוחה 5 וכך נגדיר שמי שברשימה יכנס מיד לשלוחה 5/1 ומי שלא ברשימה שיופנה לשלוחה B ומשם יופנה לשלוחה 5/1 -
@מוטלה נכון אני אשנה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות