תגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים
-
@פישל
בדקתי בשרשור ולא מצאתי....
תבקש בבקשות לפיתוח -
פשוט מטורף
-
הוספתי גם את ההדרכה הזאת
-
-
@אלחנן1
יישר כוח על העברת ההדרכות !
(רציתי לשלוח לשמואל מייל שיעשה את זה אבל בסוף זה נעשה על ידך !)
תודה רבה -
@יוסף-ח
מדוע שלא אתה תעשה אל זה. -
@יהודה-הוצלר-0
את מה ? -
@יוסף-ח
להעביר את ההדרכות -
@יהודה-הוצלר-0
כי רק ניהול יכול לעשות את זה ! -
@יוסף-ח
לא נכון.
בפוסט הראשון אתה עושה עריכה ואז ליד הכותרת יש את הקטגוריה שפרסמת בה את הנושא תלחץ עליו ואז תבחר את הקטגוריה הרצויה -
@יהודה-הוצלר-0
אה כן ?
אז תנסה לעשות בהסברים למתחילים !
אני לא עד כדי כך טיפש... -
@יוסף-ח
רק משפתח את הנושא יכול לעשות עריכה. -
@יהודה-הוצלר-0
שוב מדובר בהעברת נושא ממקום מסויים להסברים למתחילים לשם לא ניתן להעביר אלא רק אחד שהוא מהניהול.. -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 אפשר רק כשפותחים נושא להעביר, א"א אח"כ. תנסה בנושא שפתחת.
-
@יוסף-ח בדקתי וא"א אפשר לשתף מפריווט לפריווט,
מדוע??? -
@0799222222 תקלה זמנית
-
@הפונוביצ-ר זה כבר כמה חודשים ככה!
-
@0799222222 תחכה שיסתדר.
-
@0799222222 אמר בתגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים:
@הפונוביצ-ר זה כבר כמה חודשים ככה!
מה פתאום, זה ידוע לעוד מישהו ?
אתה בטוח ששתי המערכות פריווט ?
@ניהול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות