• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    API - גישת מפתחים למערכות

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    4
    69
    50342
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

      התחברות

      הסבר: בכל הבקשות הנשלחות לשרת יש צורך בפרמטר token שמשמש כקוד התחברות למערכת
      כאשר תשלחו פקודת Login תקינה, תקבלו בחזרה פרמטר token שאת הערך שלו עליכם לציין כשאתם שולחים כל פקודת API.
      ראה להלן דרך נוספת

      הפקודה היא -Login

      הפרמטרים הנדרשים:

      פרמטר תיאור / הערות
      username מספר מערכת
      password סיסמת הניהול של המערכת

      מאפייני תגובת השרת:

      מאפיין ערך הערה
      token טוקן הטוקן שנוצר יפוג לאחר 30 דקות אם לא תתבצע שיחת API עם הטוקן. כמו כן, כל עוד הטוקן תקף יש להשתמש בו ולהימנע מבקשת התחברות נוספת

      שימו לב!
      ישנה דרך נוספת ליצירת טוקן ללא צורך בבקשת Login
      כאשר שולחים כל פקודת API, לרשום בפרמטר token מספר מערכת : סיסמא (username:password)

      לדוגמה:

      ${url}<WebServiceName>?token=${username}:${password}
      
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
      • E
        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

        התנתקות
        מחיקת הטוקן שהתקבל בהתחברות

        הפקודה היא - Logout

        הפרמטרים הנדרשים:

        פרמטר תיאור / הערות
        token טוקן

        אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • E
          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

          קבלת פרטי המערכת

          הפקודה היא - GetSession

          הפרמטרים הנדרשים:

          פרמטר תיאור / הערות
          token טוקן

          מאפייני תגובת השרת:

          מאפיין סוג ערך
          name שם לקוח
          unitsExpireDate string תאריך תפוגה של היחידות
          email כתובת אימייל
          organization שם ארגון
          contactName שם איש קשר
          phones טלפון
          invoiceName חשבונית על שם
          invoiceAddress כתובת למשלוח חשבונית
          fax פקס
          accessPassword סיסמת גישה למערכת
          units double כמות היחידות שבמערכת
          recordPassword סיסמת הקלטות
          creditFile שם משווק
          username string מספר המערכת
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • E
            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

            שינוי סיסמת ניהול

            הפקודה היא - SetPassword

            הפרמטרים הנדרשים:

            פרמטר תיאור / הערות
            token טוקן
            password סיסמת הניהול הנוכחית
            newPassword סיסמה חדשה

            אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • E
              eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

              עדכון פרטי משתמש

              הערה: הפקודה מוחקת את פרטי המשתמש המעודכנים במערכת.

              הפקודה היא - SetCustomerDetails

              הפרמטרים הנדרשים:

              פרמטר תיאור
              token טוקן פרמטר חובה
              name שם לקוח
              email כתובת דוא"ל
              organization שם ארגון
              contactName שם איש קשר
              phones טלפון
              invoiceName חשבונית על שם
              invoiceAddress כתובת למשלוח חשבונית
              fax פקס
              accessPassword סיסמת גישה
              recordPassword סיסמת הקלטות

              אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • E
                eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                קבלת רשימת חיובי יחידות
                היסטוריה של תנועת יחידות במערכת (כולל דוחות קמפיינים שהסתיימו)

                הפקודה היא - GetTransactions

                הפרמטרים הנדרשים:

                פרמטר תיאור הערות
                token טוקן חובה
                from מאיזה תנועה להציג רשות
                limit מספר מרבי של תנועות שיש לכלול רשות
                filter סינון תוצאות לפי סוג פעולה campaigns עבור חיובי קמפיינים

                מאפייני תגובת השרת:

                מאפיין סוג ערך
                transactions array מערך אובייקטים (ראה "תבנית אובייקט תנועה" להלן)
                totalCount int מספר כולל של תנועת יחידות

                תבנית אובייקט תנועה

                מאפיין סוג ערך
                id int מזהה תנועה ייחודי
                transactionTime string תאריך ושעה (פורמט: yyyy-MM-dd HH:mm:ss)
                amount double סכום היחידות
                description string תיאור העסקה. ראה להלן מילות מפתח מיוחדות
                who string בוצע על ידי:   1) כתובת IP במידה והפעולה בוצעה דרך אתר האינטרנט.   2) מספר טלפון במידה והפעולה בוצעה דרך הטלפון.   3) ADMIN במידה והפעולה בוצעה על ידי שירות הלקוחות.   4) TRANSFER במקרה של העברת יחידות.   5) expire במקרה של פג תוקף.
                newBalance double כמות יחידות מחודשת לאחר התנועה
                expireDate string במידה וקיים תאריך תפוגה חדש הוא יופיע בערך זה (בפורמט: yyyy-MM-dd). במידה ולא קיים יתקבל הערך null
                campaignId string במידה והתנועה שבוצעה היתה הפעלת קמפיין יופיע בערך זה מזהה הקמפיין המתאים (משמש להורדת דוח הקמפיין). במידה ולא, יתקבל הערך null

                מילות מפתח מיחדות למאפיין description שניתן להשתמש בהן כדי לזהות סוגי פעולות

                תיאור המתחיל ב פירושו
                Start- חיוב עבור הפעלת קמפיין
                transfer to חיוב עבור העברת יחידות למערכת אחרת
                transfer from יחידות שנוספו בהעברה ממערכת אחרת
                Units expired פג תוקף היחידות
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • E
                  eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                  העברת יחידות
                  העברת יחידות למערכת אחרת

                  הפקודה היא - TransferUnits

                  הפרמטרים הנדרשים:

                  פרמטר תיאור/הערות
                  token טוקן
                  destination מספר מערכת להעברה
                  amount כמות יחידות להעברה

                  מאפייני תגובת השרת במקרה שהעברה בוצעה בהצלחה:

                  מאפיין סוג ערך
                  destination string מערכת היעד אליה בוצעה ההעברה
                  amount double הסכום שהועבר
                  newBalance double יתרת היחידות במערכת המקור לאחר ביצוע ההעברה

                  במקרה של שגיאה בביצוע ההעברה ההודעות והקודים האפשריים הם כדלקמן:

                  messageCode message הסבר
                  111 Bad destination יעד להעברה לא חוקי: המערכת אינה קיימת או שאינה מורשית לקבל יחידות ממערכת זו
                  112 Bad amount סכום היחידות להעברה אינו חוקי
                  113 Not enough balance יתרת היחידות שבמערכת אינה מאפשרת את ביצוע ההעברה
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                  • E
                    eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                    קבלת רשימת שיחות הפעילות במערכת

                    הפקודה היא - GetIncomingCalls

                    הפרמטרים הנדרשים:

                    פרמטר תיאור/הערות
                    token טוקן

                    מאפייני תגובת השרת:

                    מאפיין סוג הסבר
                    calls array מערך אובייקטים (ראה "תבנית אובייקט שיחה" להלן)
                    callsCount int מספר כולל של שיחות במערכת

                    תבנית אובייקט שיחה

                    מאפיין ערך
                    did מספר מחוייג
                    callerIdNum מספר מחייג (כולל ערכים של ID val_name במידה וקיים במערכת)
                    duration משך זמן שיחה - בשניות
                    transferFrom האם השיחה הועברה ממערכת אחרת. במידה וכן יופיע הערך מועבר במידה ולא יפיע הערך null
                    id מזהה ייחודי לאורך השיחה
                    path מספר שלוחה (כולל תיאור שלוחה ומספר קובץ במידה וקיים)
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                    • E
                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                      העלאת קובץ


                      הפקודה היא - UploadFile


                      מתודת פניה

                      יש לפנות ב-HTTP POST בפורמט multipart/form-data. (פרמטרים כמו token path וכדומה ניתן לצרף בגוף הפנייה או במחרוזת השאילתה כמו בבקשת GET)

                      שימו לב! ניתן לעלות קובץ בודד בכל פנייה.
                      חשוב לשים לב שיש מגבלה על גודל הקובץ שאפשר לעלות בבקשה אחת (נכון לתאריך 28/09/2022 המגבלה היא 50MB) ולכן אם הקובץ שלכם שוקל יותר מזה, צריך לפצל את הקובץ ולהעלות אותו בחלקים נפרדים וכפי שיובא להלן.


                      הפרמטרים הנדרשים

                      פרמטר תיאור הערות
                      token טוקן חובה
                      path נתיב להעלאה חובה. עבור העלאת קבצים לתיקיות במערכת יש לציין בהתחלה ivr2: ולאחר מכן את הנתיב המלא. למשל לקובץ 000.wav בתיקייה 5 הנתיב יהיה ivr2:5/000.wav. שימו לב שבהעלאה רגילה חובה לציין את שם הקובץ הרצוי, בהעלאה עם מספור אוטומטי (ראה להלן) יש לציין את התיקייה בלבד
                      convertAudio המרת הקובץ בוליאני (1/0). ברירת המחדל היא ללא המרה. אם convertAudio = 1, הקובץ שהועלה יומר אוטומטית לפורמט wav המתאים לטלפוניה. קובץ המקור יכול להיות בכל אחד מפורמטי האודיו הפופולריים (MP3, OGG, WMA וכו '). הערה: פרמטר הנתיב חייב להיות בשם של קובץ היעד לאחר ההמרה (כך שהוא חייב להיות עם סיומת .wav)
                      autoNumbering מספור אוטומטי לקבצי שמע בוליאני (true/false). באפשרות זו יש לציין בפרמטר path את נתיב התיקייה בלבד. למשל לתיקייה 5 יש לציין את הנתיב כך path=ivr2:5/. במקרה כזה, הקובץ יעלה לתיקייה 5 ויקבל את המספור הגבוה ביותר (int) עם סיומת wav.
                      tts הצהרה על קובץ tts בוליאני (1/0). נצרך במקרה של מספור אוטומטי לקבצי tts כדי שהמערכת לא תתן לקובץ את הסיומת wav אלא tts

                      פיצול קובץ לחלקים נפרדים והעלאה לשרת

                      שלב א' - העלאת הקבצים

                      פרמטר תיאור דוגמה
                      qquuid ID יש ליצור באופן רנדומלי לפני הבקשה הראשונה 2017390a-60cf-44ea-822f-27017c13de69
                      qqpartindex אינדקס העלאה 1
                      qqpartbyteoffset עד כה עלה ללא הבקשה הנוכחית בבתים 4000000
                      qqchunksize גודל הבקשה הנוכחית בבתים 4000000
                      qqtotalparts סה"כ חלקים לביצוע (מתחיל ב0 כולל הבקשה האחרונה של החיבור) 8
                      qqtotalfilesize גודל כולל של הקובץ בבתים 29863882
                      qqfilename השם המקורי של הקובץ בוקר טוב.mp3
                      qqfile מקטע של הקובץ שאותו אנחנו מעלים בבקשה הנוכחית (קובץ)
                      uploader מחלקה שמבצעת את העלאה yemot-admin

                      שלב ב' - סיום העלאה ובקשת חיבור לקבצים
                      בסיום העלאה יש לפנות אל - UploadFile?done
                      הפרמטרים שיש לצרף לבקשה

                      פרמטר תיאור דוגמה
                      token טוקן כנ"ל
                      path נתיב כנ"ל
                      convertAudio המרת אודיו כנ"ל
                      autoNumbering מספור אוטומטי כנ"ל
                      tts קובץ tts כנ"ל
                      qquuid ID של מזהה הפעולה 2017390a-60cf-44ea-822f-27017c13de69
                      qqfilename שם מקורי בוקר טוב.mp3
                      qqtotalfilesize גודל כולל 29863882
                      qqtotalparts סך הכל חלקים 8

                      מאפייני תגובת השרת:

                      מאפיין סוג הסבר
                      path string נתיב הקובץ שהועלה, כפי שהועבר על ידי פרמטר הנתיב
                      size long גודל הקובץ שהועלה בבייטים

                      אם convertAudio = 1, יוחזרו בתגובה מאפיינים נוספים :

                      מאפיין סוג הסבר
                      convertedSize long גודל קובץ ה- WAV שהומר בבייטים
                      duration double משך האודיו בשניות

                      במקרה של שגיאה בביצוע ההעברה ההודעות והקודים האפשריים הם כדלקמן:

                      messageCode message הסבר
                      105 System error שגיאה כללית במהלך הטיפול בהעלאה
                      107 File upload expected לא נמצאה קובץ להעלאה בבקשה
                      108 Only single upload per request is supported הועלה יותר מקובץ אחד בבקשה אחת
                      109 path is required דרוש נתיב
                      110 path is invalid הנתיב אינו חוקי

                      על מנת לבדוק העלאות HTTP ניתן להשתמש בטופס פשוט זה:
                      https://www.call2all.co.il/ym/api_upload_test.php

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                      • E
                        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                        הורדת קובץ

                        הפקודה היא - DownloadFile

                        הפרמטרים הנדרשים:

                        פרמטר תיאור הערות
                        token טוקן
                        path שם הקובץ להורדה בהמשך יפורט איך לציין את הנתיב של כל קובץ

                        מאפייני תגובת השרת:

                        במידה והקובץ קיים - התגובה תכיל את את תוכן הקובץ המבוקש.
                        במידה והקובץ לא קיים או שהתרחשה שגיאה - התגובה תהיה HTTP 404 Not Found.

                        הערה: שימו לב שהתגובה לבקשה זו אינה JSON (בשונה משאר הבקשות)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • E
                          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                          קבלת מצב כל תבניות הקמפיינים

                          הפקודה היא - GetTemplates

                          הפרמטרים הנדרשים

                          פרמטר תיאור / הערות
                          token טוקן

                          מאפייני תגובת השרת:

                          מאפיין סוג הסבר
                          templates array מערך אובייקטים (ראה "אובייקט מזהה תבנית" להלן)

                          אובייקט מזהה תבנית:

                          מאפיין סוג ערך הערות
                          templateId int מזהה התבנית שימו לב לא מדובר במספר הסידורי כמו שמופיע באתר
                          description string תיאור התבנית במידה ולא מוגדר יתקבל הערך null
                          callerId string זיהוי שיחה יוצאת
                          entriesCount int כמות המספרים שברשימת התפוצה פעילים וחסומים
                          blockedEntriesCount int כמות המספרים החסומים
                          incomingPolicy enum מדיניות שיחות נכנסות. ישנם 4 מצבים OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד
                          customerDefault boolean האם מדובר בקמפיין ברירת המחדל במידה וכן, יופיע הערך true (-נכון). במידה ולא, יופיע הערך false (-שקר 😲 )
                          maxActiveChannels int הגבלת קווים מחייגים מספר מקסימלי של שיחות פעילות בו זמנית בקמפיין
                          maxBridgedChannels int הגבלת קווים מנותבים מספר מקסימלי של שיחות מנותבות בו זמנית למספר המוגדר בערך bridgeTo. אם מספר הקווים המנותבים מגיע למספר המוגדר כאן, החיוגים בקמפיין ייעצרו עד שמספר הקווים המנותבים ירד. ערך 0 בשדה זה פירושו שאין הגבלת מספר קוים מנותבים
                          originateTimeout double זמן חיוג מקסימלי - בשניות זמן מקסימלי מתחילת החיוג למספר עד למענה השיחה. שיחה שלא נענתה עד זמן זה תירשם בדו"ח כשיחה שנכשלה מסיבת "אין מענה". במידה ומוגדר במערכת מדיניות חיוגים חוזרים באין מענה, המערכת תנסה לחייג שוב למספר שלא נענה בהתאם להגדרה הרלוונטית
                          vmDetect boolean האם האפשרות של זיהוי תא קולי מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                          filterEnabled boolean האם האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                          maxDialAttempts int ניסיונות חיוג מספר מקסימלי של נסיונות חיוג שיבוצעו לאותו מספר בהתאם למדיניות חיוגים חוזרים המוגדרת לקמפיין
                          redialWait int המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות זמן המתנה מינימלי בשניות בין נסיונות חיוג לאותו מספר
                          redialPolicy enum מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED NONE - ללא חיוג חוזר. CONGESTIONS - במידה ולא זמין. FAILED במידה ואין מענה
                          yemotContext enum סוג הקמפיין. ישנם 6 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE OTHER SIMPLE - השמעת הודעה בלבד. REPEAT - השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7. MESSAGE - שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1. VOICEMAIL - השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1 שימו לב! באופן זמני התא הקולי בוטל. BRIDGE - ניתוב שיחה למענה אנושי. OTHER - הגדרה מיוחדת
                          bridgeTo string מספר הטלפון לניתוב במידה והקמפיין מוגדר כניתוב שיחה למענה אנושי
                          playPrivateMsg boolean האם האפשרות של מצב הודעה פרטית מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                          messageExists boolean האם קיימת הודעת קמפיין במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                          messageDuration double אורך הודעת הקמפיין - בשניות
                          unitsPerMessage double עלות משוערת ביחידות עבור כל הודעה שמשוגרת
                          moreinfoExists boolean האם קיימת הודעה לפני ניתוב (הודעה המושמעת אחרי שמקבל השיחה לחץ 1) במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                          moreinfoDuration double אורך הודעת הניתוב - בשניות
                          removeRequest enum אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE SILENT - הסרה בלחיצה על 9 ללא הודעה. WITH_MESSAGE - הסרה בלחיצה על 9 + הודעה סטנדרטית
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                          • E
                            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                            עדכון תבנית קמפיין

                            הערה: רק ההגדרות שסופקו יעודכנו, ההגדרות שהושמטו לא ישתנו.

                            הפקודה היא UpdateTemplate

                            הפרמטרים הנדרשים

                            פרמטר סוג תיאור הערות
                            token string טוקן פרמטר חובה
                            templateId int מזהה תבנית פרמטר חובה
                            description string תיאור התבנית
                            callerId string זיהוי שיחה יוצאת
                            incomingPolicy enum (string) מדיניות שיחות נכנסות - רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד. ישנם 4 מצבים OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED OPEN - כל אחד יכול להתקשר. BLACKLIST - מספרים שחסומים ברשימת התפוצה לא יוכלו לחייג. WHITELIST - רק מספרים שפעילים ברשימת התפוצה יוכלו לחייג. BLOCKED - אף אחד לא יוכל לחייג
                            customerDefault boolean (1/0) האם להגדיר כקמפיין ברירת המחדל אם כן, יש להגדיר 1. אם לא, יש להגדיר קמפיין אחר
                            maxActiveChannels int הגבלת קווים מחייגים כאן ניתן להגדיר את המספר המקסימלי של שיחות פעילות בו זמנית בקמפיין
                            maxBridgedChannels int הגבלת קווים מנותבים כאן ניתן להגדיר את המספר המקסימלי של שיחות מנותבות בו זמנית למספר המוגדר בערך bridgeTo. אם מספר הקווים המנותבים מגיע למספר המוגדר כאן, החיוגים בקמפיין ייעצרו עד שמספר הקווים המנותבים ירד. ערך 0 בשדה זה פירושו שאין הגבלת מספר קוים מנותבים
                            originateTimeout double זמן חיוג מקסימלי - בשניות זמן מקסימלי מתחילת החיוג למספר עד למענה השיחה. שיחה שלא נענתה עד זמן זה תירשם בדו"ח כשיחה שנכשלה מסיבת "אין מענה"
                            vmDetect boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של זיהוי תא קולי במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
                            filterEnabled boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
                            maxDialAttempts int ניסיונות חיוג מספר מקסימלי של נסיונות חיוג שיבוצעו לאותו מספר בהתאם למדיניות חיוגים חוזרים המוגדרת לקמפיין
                            redialWait double המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות זמן המתנה מינימלי בשניות בין נסיונות חיוג לאותו מספר
                            redialPolicy enum (string) מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED NONE - ללא חיוג חוזר. CONGESTIONS - חיוג חוזר במידה ולא זמין. FAILED חיוג חוזר במידה ואין מענה
                            yemotContext enum (string) סוג הקמפיין. ישנם 5 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE SIMPLE - השמעת הודעה בלבד. REPEAT - השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7. MESSAGE - שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1. VOICEMAIL - השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1 שימו לב! באופן זמני התא הקולי בוטל. BRIDGE - ניתוב שיחה למענה אנושי
                            bridgeTo string מספר הטלפון לניתוב במידה והקמפיין מוגדר כניתוב שיחה למענה אנושי
                            playPrivateMsg boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של מצב הודעה פרטית במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
                            removeRequest enum (string) אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE SILENT - הסרה בלחיצה על 9 ללא הודעה. WITH_MESSAGE - הסרה בלחיצה על 9 + הודעה סטנדרטית

                            מאפייני תגובת השרת

                            מאפיין סוג הסבר
                            templates array נתוני התבנית המעודכנים - זהה לתיאור התבנית בפקודה GetTemplates
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • E
                              eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                              העלאת והורדת קבצי שמע לקמפיין

                              ראה ערך העלאת קובץ כיצד יש להעלות קבצים.
                              ראה ערך הורדת קובץ כיצד יש להוריד קבצים.

                              כדי להעלות ולהוריד קבצי שמע יש לציין את הנתיבים הבאים:

                              הודעת קמפיין קולי

                              ${templateId}.wav
                              

                              הודעת קמפיין sms

                              ${templateId}.tts
                              

                              הודעה לפני ניתוב

                              ${templateId}-MoreInfo.wav
                              

                              כאשר האפשרות של מצב הודעה פרטית מופעלת, ישנם קבצים נוספים המשמשים להפעלת הקמפיין:

                              ההודעה שמושמעת לכולם לפני ההודעה הפרטית

                              ${templateId}-First.wav
                              

                              הודעה פרטית שמושמעת לטלפון ספציפי

                              PrivateMsg/${phone}.wav
                              

                              הודעה ברירת מחדל שמושמעת במידה ואין הודעה ספציפית עבור הטלפון

                              PrivateMsg/Default.wav
                              
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                              • E
                                eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                ניהול קבצי קמפיין

                                ראה ערכים ניהול קבצים, הצגת תוכן קובץ טקסט, העלאת טקסט לקובץ למידע אודות הפרמטרים הדרושים.

                                כדי לנהל את קבצי הקמפיין יש לציין את הנתיבים הבאים בפרמטרים what ו-target

                                הודעת קמפיין קולי

                                tpl:${templateId}
                                

                                הודעת קמפיין sms

                                tpl:${templateId}:tts
                                

                                הודעה לפני ניתוב

                                tpl:${templateId}:MoreInfo
                                
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • E
                                  eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                                  יצירת תבנית קמפיין חדשה

                                  הערה: ההגדרות של הקמפיין החדש יועתקו מקמפיין ברירת המחדל

                                  הפקודה היא - CreateTemplate

                                  הפרמטרים הנדרשים

                                  פרמטר תיאור
                                  token טוקן
                                  description שם הקמפיין

                                  מאפייני תגובת השרת

                                  מאפיין סוג ערך
                                  templateId int מזהה התבנית החדשה שנוצרה
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • E
                                    eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                    מחיקת תבנית קמפיין

                                    הפקודה היא - DeleteTemplate

                                    הפרמטרים הנדרשים

                                    פרמטר תיאור
                                    token טוקן
                                    templateId מזהה תבנית

                                    אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • E
                                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                      הצגת המספרים שברשימת התפוצה

                                      הפקודה היא - GetTemplateEntries

                                      הפרמטרים הנדרשים

                                      פרמטר תיאור
                                      token טוקן
                                      templateId מזהה תבנית

                                      מאפייני תגובת השרת

                                      מאפיין סוג הסבר
                                      templateId int מזהה תבנית
                                      entries array מערך אובייקטים (ראה "תבנית אובייקט מספר" להלן)

                                      תבנית אובייקט מספר

                                      מאפיין סוג ערך הערות
                                      rowid int מזהה ייחודי של המספר ברשימת התפוצה
                                      index מיקום המספר ברשימת התפוצה
                                      phone string מספר טלפון
                                      blocked boolean האם המספר מוגדר כחסום במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                                      name string שם משוייך במידה ולא מוגדר, יתקבל הערך null
                                      moreinfo string מידע נוסף במידה ולא מוגדר, יתקבל הערך null
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • E
                                        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                        עדכון מספר בודד ברשימת תפוצה

                                        הפקודה היא - UpdateTemplateEntry

                                        הפרמטרים הנדרשים

                                        פרמטר תיאור הערות
                                        token טוקן פרמטר חובה
                                        templateId מזהה תבנית פרמטר חובה
                                        rowid מזהה ייחודי של המספר ברשימת התפוצה אם הפרמטר מושמט והמספר לא קיים, תיווצר שורה חדשה
                                        phone מספר טלפון אם המספר קיים ברשימת התפוצה והפרמטר rowid הושמט, המספר יעודכן מחדש והערכים name ו-moreinfo שהיו קיימים יימחקו
                                        name שם
                                        moreinfo מידע נוסף
                                        blocked האם לעדכן כחסום במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0

                                        אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • E
                                          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                          עדכון סטטוס או מחיקה של מספרים מרשימת התפוצה

                                          הפקודה היא - UpdateTemplateEntries

                                          הפרמטרים הנדרשים

                                          פרמטר תיאור הערות
                                          token טוקן פרמטר חובה
                                          templateId מזהה תבנית פרמטר חובה
                                          rowids מזהה ייחודי של המספרים ברשימת התפוצה יש להפריד בין המספרים עם מקף 👈 - 👉
                                          action איזה פעולה לעשות ישנם 3 אפשרויות. block - חסימה. unblock - ביטול חסימה. delete - מחיקה

                                          אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • E
                                            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                            מחיקת כל המספרים מרשימת התפוצה

                                            הפקודה היא - ClearTemplateEntries

                                            הפרמטרים הנדרשים

                                            פרמטר תיאור
                                            token טוקן
                                            templateId מזהה תבנית

                                            אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון