מעבר לאחר שיוך בקבלת הקלטות ונתונים
-
בקבלת הקלטות ונתונים בקבצי ההקשות
יש אפשרות של שיוכים דהיינו שאם הלקוח הקיש X בשאלה Y המערכת תעביר אותו לשאלה Z
יש לשים לב שכאשר מגדירים את ההגדרה הזו זה משפיע גם על מעבר בסיום, פירוש אם הגדרתי שלקוח שהקיש בשאלה 052 על מקש 1 יעבור לסיום"END" המערכת לא תעביר אותו לאיפוא שמוגדר בrecording_and_entering_data_end_goto=/8אלא תחזור שלב למעלה אא"כ נגדיר
054-4=End-/5/8יש לשים לב שבהגדרה הזו חייבים לכתוב את השלוחה להעברה עם "
/" מהשלוחה הראשית ולא יעבוד לכתוב054-4=End-1וכן לא יעביר לשלוחה שהשם שלה בעברית!
לדוגמא054-4=End-ניתוקכמו"כ אין אפשרות להגדיר שם
054-4=End-hangupכדי שינתק, אלא חובה לפתוח שלוחה (שהשם שלה יהיה סיפרה) שתנתק ולהגדיר את המעבר איליה עם "
/" מתחילת המערכתמציע ל @ניהול להוסיף הסבר או קישור לכאן בפוסט של קבצי ההקשות
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים ב-
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-ניהול ב-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות