מודול הקלטת + שמיעת הודעה וחזרה לתפריט הראשי
-
מודול הקלטת + שמיעת הודעה וחזרה לתפריט הראשי
ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! "ימות המשיח", 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג
מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הפוסט בפוסט התגובות על המודולים מבית @חדר-1, בלחיצה כאן!
שלב ראשון - שלוחת שמיעת ההודעה
יש להגדיר:
type=play_and_returnבלחיצה על כל מקש חוזרים לתפריט קודם. להגדרה שיהיה צריך לשמוע את כל ההודעה:
play_and_return_play_all=yesבסיום חוזר ברירת מחדל לתפריט קודם. להגדרה שיחזור לשלוחה אחרת:
play_and_return_end_go_to=/השלוחה אליה יעבור לאחר שמיעת ההודעהשלב שני - שלוחת הקלטת ההודעה
יש להגדיר:
type=record_system_messages record_system_folder=/השלוחה של שמיעת ההודעה שיצרנו בשלב הראשון record_system_messages=M0002לאחר אישור ההקלטה, ניתן להגדיר:
say_record_number=noואז ישמע רק את ההודעה
M1452(ההודעה הוקלטה בהצלחה), וימשיך הלאה.בסיום ברירת מחדל חוזר לשלוחה הקודמת, אם רוצים שילך לשלוחה מסוימת, יש להגדיר
record_system_messages_end_goto=5כאן בדוגמה ילך לשלוחה 5.
קרדיט ל @שמואל .
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים ב-
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-ניהול ב-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות