• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    השמעת הודעת קמפיין רק לרשימת התפוצה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    7
    23
    776
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צביקה נערך לאחרונה על ידי

      יש אפשרות שיהיה השמעת הודעת קמפיין כשמתקשרים לקו רק לרשימת התפוצה של הקמפיין???

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • צ
        צביקה @צביקה נערך לאחרונה על ידי

        @צביקה
        ???

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • כ
          כלומר נערך לאחרונה על ידי

          תעשה הפניה למי מספר מחייג על השלוחה הראשית שיפנה פעם אחת לשלוחה אחרת,
          בשלוחה האחרת אתה שם פילטר לפי רש"ת, כל מי שלא ברש"ת חוזר אוטמטית לשלוחה הראשית, כל מי שנמצא ברשימה, עובר לשלוחת השמעת ההודעה שלך, ומשם חזרה לתפריט הראשי

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • D
            davd נערך לאחרונה על ידי

            לא זוכר, אבל כמעט בטוח שבהגדרה של השמעת הודעת הקמפיין יש הגדרה שרק רשימת התפוצה ישמע
            עיין בשרשור על תפריט.

            גם אם לא, אז אתה יכול לעשות תפריט עם ההגדרה ששם שומעים את ההודעה, ולפני כן לשים שלוחה שמסננת ע"פ מי שנמצא ברשימת התפוצה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • צ
              צביקה נערך לאחרונה על ידי

              @כלומר
              אבל מי שלא ברשימת התפוצה שומע הודעת שגיאה

              כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • כ
                כלומר @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                @צביקה אם תפעל בדיוק כפי שכתבתי, אין סיבה שישמעו כך, אצלי זה עובד מצויין

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ
                  צביקה @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                  @כלומר
                  איך עושים שזה יופנה רק פעם אחת ובפעם הבאה כשמתקשרים שלא יופנה??

                  כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • כ
                    כלומר @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                    @צביקה בדיוק בשביל הבעיה הזאת כתבתי לך בשבני שלבים, אני אסביר לך עוד פעם
                    יש מודל פילטר לפי רש"ת, שם אי אפשר להגביל רק פעם אחת
                    אבל יש מודל נוסף, הפנייה לפי מספר מחייג, [ההגדרות תמצא כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג
                    או כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/278/מדריך-מפורט-להגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג
                    שם אפשר להגביל הפנייה פעם אחת בלבד.
                    ולכן אתה צריך לעשות שני דברים.
                    א' הפניית כל המתקשרים למערכת פעם אחת לשלוחה אחרת.
                    ב' בשלוחה האחרת אתה שם פילטר לפי רש"ת

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צ
                      צביקה @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                      @כלומר
                      תודה על הציטוט ראיתי הכל

                      עשיתי לפי מחייג וכו'אפשר להביא את ההגדרה שרק בפעם הראשון שמתקשרים זה מופנה?

                      כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • כ
                        כלומר @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                        @צביקה
                        check_did_and_go_to_folder_one_time=yes

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מתעניין
                          מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                          הרבנים @צביקה ו @כלומר
                          פעם אחת בשיחה זה כמו שכתב כלומר
                          אבל צביקה רוצה פעם אחת ולתמיד
                          אז לאחר שמיעת ההודעה צריך להעביר אותו לשלוחה להסרה מרשימת התפוצה
                          ואז לא ישמע שוב

                          כ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • כ
                            כלומר @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                            @מתעניין אה נכון מאוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • כ
                              כלומר @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                              @מתעניין @צביקה
                              אבל זה יהרוס לו את כל הקמפיינים הבאים אם הוא ימחק את המספרים מרשה"ת
                              אז תעתיק את כל המספרים מרשה"ת לרש"ת חדשה - זמנית, ואותם תכניס בפילטר, ואותם תמחק אחרי השמעת ההודעה.
                              אגב, הסרה שקטה כמובן.

                              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • צ
                                צביקה @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                                @כלומר

                                תכלס איך אני עושה פעם אחת ולתמיד

                                אפשרי?

                                כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • כ
                                  כלומר @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                                  @צביקה 1. תעתיק את כל המספרים מרשה"ת, ותדביק אותם לרשימ"ת חדשה. [נראה לי שהכי קל יהיה להוריד את הרשימה למחשב ולהעלות אותו חזרה בקמפיין חדש].
                                  2. תעשה פילטר לפי רש"ת על השלוחה הראשית, שכל מי שנמצא ברשימה החדשה, יופנה לשלוחה בה יושמע לו הודעת הקמפיין.
                                  3. תגדיר שבסיום ההשמעה המאזין יועבר אוטמטית לשלוחה, בה הוא יוסר באופן אוטמטי ושקט מהרשימה הזאת.
                                  4. תגדיר שיופנה מהשלוחה הזאת חזרה לשלוחה הראשית.

                                  מה שעוד נצטרך למצוא פתרון: אם אתה רוצה שיוכלו במהלך השמעת ההודעה לעבור לשלוחה מסוימת, או לתפריט הראשי.
                                  [כמובן, לא לשכוח! במהלך ההעברה לשלוחה המבוקשת, הוא חייב לעבור דרך שלוחה להסרה מרשה"ת]
                                  זה גם אפשרי, אבל עוד עבודה...
                                  בהצלחה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • שמחת הרגל
                                    שמחת הרגל נערך לאחרונה על ידי

                                    @כלומר
                                    אני הייתי רוצה להגדיר כך :
                                    שמי שברשימת תפוצה יהיה לו אפשרות בחירה לשמוע את ההודעה שנשלחה הקש אחד למעבר למערכת הקש שתים

                                    וכמו כן לאחר שמיעת הודעת הקומפיין שישאל אותו האם הוא רוצה בעתיד לשמוע שוב את ההודעה אז הוא לא יוסר מרשימת התפוצה ופעם הבאה שיתקשר למערכת ישמע שוב את התפריט הנ"ל ואם יבחר שכבר אין לו צורך אז זה יסיר אותו מהרשימה הנ"ל
                                    האם זה אפשרי ואיך ?

                                    מ כ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ
                                      מוטלה @שמחת הרגל נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                      @שמחת-הרגל אני עשיתי את זה.
                                      תעשה פילטר לפי רשימת תפוצה נאמר 2 בתפריט הראשי, שמי שלא נמצא ברשימה שיכנס לשלוחת תפריט (אי אפשר לעשות שימשיך לתוך המערכת כי את שאר הרשומים ברשימות תפוצה הוא יפנה אותם כל הזמן) ומי שברשימה שיכנס לשלוחה אחרת, אותה תעשה תפריט ויהיה לו בחירה, לשמוע את ההודעה או להמשיך למערכת. בשלוחה הזו תעשה פילטר לפי רשימות תפוצה שונות שיעביר את המאזין לפי הרשימה שלו
                                      השלוחה שבה ישמע את ההודעה, בעיקרון אפשר לעשות פשוט שלוחת תפריט ולהגדיר שישמיע את הודעת הקמפיין של הרשימת תפוצה שהוא רשום אליה, ואח"כ יהיה לו בחירה אם לבטל את שמיעת ההודעה מעתה ואילך או להמשיך למערכת.
                                      אם הוא רוצה לבטל תעשה שלוחה של הסרת מספר מרשימת התפוצה של התפריט הראשי (2) וכך הוא ימשיך תמיד למערכת בלי להסיר את עצמו מהרשימה האישית שלו.

                                      שמחת הרגל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • מ
                                        מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמחת-הרגל יש לי רעיון גם איך לעשות שיהיה לו את הבחירה אחרי שמיעת ההודעה רק פעם אחת אבל זה הרבה יותר מסובך אם אתה רוצה תכתוב כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • שמחת הרגל
                                          שמחת הרגל @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                                          @מוטלה
                                          כן אני רוצה
                                          תסביר יותר יותר מפורט אם אפשר
                                          וגם האם יש לך איזה רעינות בהקשר למה שפרסמתי כאן
                                          כי לא הנושא של שמיעת ההודעות גם הקודמות ושכל אחד ישמע את כל ההודעות שנשלחו אליו גם בעבר כולל שמיעת פרטים מתי נשלח שעה ותאריך די חשוב
                                          תודה

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ
                                            מוטלה @שמחת הרגל נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                            @שמחת-הרגל הרעיון שלי יעזור רק להודעה אחרונה שנשלחה,
                                            דבר ראשון אתה צריך לעשות שלוחה של הקלטה לקמפיין, ולעשות שם קופי לינק לשלוחה שבה ישמעו את ההודעות, ושים לב אחרי שהקלטת פעם אחת את ההודעה תמחק את הקופי לינק! (ההודעה תתחלף כל פעם גם בלי זה, תסתכל כאן)
                                            בשלוחה שבה ישמעו את ההודעות תכניס את הקוד הזה

                                            after_play_000_go_to_folder=/5
                                            

                                            (כאן מוגדר שאחרי השמעת 010 יעבור לשלוחה 5)
                                            את מספר השלוחה תשנה לשלוחה של התפריט וכך אחרי שמיעת ההודעה הוא יעבור ישירות בלי צורך להקיש שום דבר.

                                            עכשיו אני תופס שא"כ אין לו גם תפריט בחירה איך הוא מבטל את שמיעת ההודעות לתמיד..

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון