ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה
-
@אהרן-שובקס
שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
אם מחפשים משהו שיעבוד
ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר! -
@33064325 אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:
@אהרן-שובקס
שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
אם מחפשים משהו שיעבוד
ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!אני מוכן לשלם על זה אתה יודע לבצע את זה?
-
אתה צריך תוך כדי שיחה או מייד לאחר השיחה גם טוב לך?
כי כמו ש@אהרן-שובקס אמר אי אפשר כשיש כמה נציגים לדעת מי דיבר עם מי תוך כדי שיחה, אבל אחרי השיחה מיד אפשר למשוך נתונים.
בכל מצב להערכתי פחות מ1000 ש"ח לבנות לך את זה לא ייצא משתלם.
וצריך גם משהו שיהיה נוח לעבוד איתו וכו'
-
@qwerty תפנה למייל
ivr.8480381@gmail.com עם פירוט מדוייק מה אתה רוצה בבקשה -
-
@qwerty מציע לך לפנות ל @אהרן-שובקס
יש לו הרבה יותר ניסיון ממני, אבל יתכן שאצלי זה יהיה יותר זול, כי אני לא יודע איך לעבוד עם זברה.
אלא רק עם גוגל שיטס
אז בהצלחה -
@qwerty
בן אם יש לך כרטסת מסודרת עם פרטים נוספים (כגון שם כתובת וכדו') שמוצמד לכל טלפון אם אתה בונה את זה תוך כדי תנועה
ישנה אפשרות לממשק מערכות כאלו
עבדתי עם זה תוכל לפנות אלי במייל
9746060@gmail.com -
@אהרן-שובקס אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:
@qwerty
אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחירמה המייל שלך?
-
-
@אהרן-שובקס
מייד שולח