• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6
    23
    673
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3
      33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

      @qwerty
      יתכן שיהיה יותר קל לבנות משהו ב API מול googel sgeets או משהו כזה
      אם מספיק לך משהו פשוט ממש, זה גם לא אמור להיות יקר כ"כ

      אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • אהרן שובקס
        אהרן שובקס ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

        @33064325 אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

        googel sgeets

        מה זה קשור איך בדיוק זה נכנס פה לתמונה?

        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 3
          33064325 @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי 33064325

          @אהרן-שובקס
          להשתמש ב googel sgeets זה דבר מקובל כשרוצים משהו פשוט כמו שהוא רצה

          אני משער שיש דרך לשלוח אליהם כל מספר טלפון שמתקבל במערכת ואז ברגע שהשיחה נענית לנציג נשאר רק למלא פרטים

          אבל האמת שאולי זה סתם לגרד את אוזן ימים עם יד שמאל. אני לא מכיר את האפשרות של ההתממשקות עם גוגל אם זה משהו פשוט או מסובך

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • QWERTY
            QWERTY @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

            @אהרן-שובקס אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

            @qwerty
            כהיום אין אפשרות להתממשק מול זברה או כל חברה אחרת באם ברצונך שיוכלו להתממשק ותרצה לשלם על הפיתוח הזה תוכל לפנות למייל של השירות לקוחות ולכתוב שמה מה בדיוק אתה רוצה לפתח

            מה בערך העלויות? רק לדעת כיוון יש מושג למישהו?

            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 3
              33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

              @qwerty

              זה מאוד תלוי מה תרצה בפיתוח
              אם אתה רוצה פיתוח רשמי תפנה במייל אם איפיון מדוייק
              אם זה בAPI אתה צריך למצוא מפתח ולשאול אותו.

              אגב לשלוח מייל לא עולה כסף

              QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • QWERTY
                QWERTY @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                @33064325
                העניין הוא שאני יותר מבטוח שרבים מהלקוחות של ימות פועלים בשיטה זו לא שייך לנהל מוקד מכירות בלי שכל השיחות מגיעות לך כתובות למקום שאתה יכול לכתוב הערה וכדו' לכן אני לא ממהר לעשות פיתוח פשוט צריך שמישהו שיש לו מושג ב-API יראה את הפוסט הזה ויידע לכוון אותי בקלות או מישהו שיש לו מכירות דרך ימת ומתנהל בצורה קצת מסודרת שישתף אותנו איך לעשות את זה
                מקווה באמת שזה יקרה

                3 אהרן שובקס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3
                  33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

                  @qwerty

                  אולי תתייג את מי שיכול להיות שיש לו
                  @חוקר @יוסל-ה @איש-ימיני

                  הוא מחפש ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM כל שהוא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • אהרן שובקס
                    אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                    @qwerty
                    אז לי יש קצת מושגים בapi
                    ואני מסביר לך שכהיום אין שום אפשרות לקבל בapi מי באמצע שיחה ואם מי אתה בשיחה
                    לכן זה לא אפשרי
                    מה שאני מציע זה לפנות לימות המשיח בשירות הלקוחות ולפתח משהו רשמי
                    לדוגמא שיהיה כפתור בלשונית שיחות נכנסות שבלחיצה על זה יועברו לכרטיס לקוח בזברה
                    לדבי המחיר לכאורה מדובר בכמה אלפים

                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • 3
                      33064325 @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                      @אהרן-שובקס
                      אם יש מי שמוכן לשלם כמה אלפים אז מצויין, זה באמת הפיתרון הכי בריא

                      אבל אם לא, יש כן אפשרות שמי שעובר בשלוחה מסויימת (זה יכול להיות גם לפני התור עצמו, בצורה שקטה) שתעביר את פרטי הלקוח שיש במערכת (טלפון, שם, או פרטים נוספים) לאיזשהוא ממשק חיצוני (זה יכול לעבוד על משיכה של הנתונים ע"י השרת החיצוני מימות.
                      זה אולי תלאי, אבל עושה את העבודה למי שלא מוכן לשלם כמה אלפים

                      אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • אהרן שובקס
                        אהרן שובקס ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                        @33064325
                        לא הצלחתי להבין איך בדיוק אתה רוצה שזה יעבוד לתור נכנסים הרבה אנשים אז איזה מהם הממשק יפתח?
                        הרי אתה לא יכול לדעת מי כעת בשיחה וגם אם כן אתה לא יודע אם איזה נציג

                        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3
                          33064325 @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                          @אהרן-שובקס
                          שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
                          אם מחפשים משהו שיעבוד
                          ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)

                          הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
                          מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!

                          QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • QWERTY
                            QWERTY @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                            @33064325 אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

                            @אהרן-שובקס
                            שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
                            אם מחפשים משהו שיעבוד
                            ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)

                            הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
                            מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!

                            אני מוכן לשלם על זה אתה יודע לבצע את זה?

                            מ 3 אהרן שובקס 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מנסה מומחה @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                              @qwerty

                              אתה צריך תוך כדי שיחה או מייד לאחר השיחה גם טוב לך?

                              כי כמו ש@אהרן-שובקס אמר אי אפשר כשיש כמה נציגים לדעת מי דיבר עם מי תוך כדי שיחה, אבל אחרי השיחה מיד אפשר למשוך נתונים.

                              בכל מצב להערכתי פחות מ1000 ש"ח לבנות לך את זה לא ייצא משתלם.

                              וצריך גם משהו שיהיה נוח לעבוד איתו וכו'

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 3
                                33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                @qwerty תפנה למייל
                                ivr.8480381@gmail.com עם פירוט מדוייק מה אתה רוצה בבקשה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • אהרן שובקס
                                  אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                  @qwerty
                                  אם אתה לא תסתדר דרך @33064325 אז אני פניתי ל זברה
                                  והם הסבירו לי איך אפשרי לפתח את זה
                                  אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחיר

                                  QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • 3
                                    33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                    @qwerty מציע לך לפנות ל @אהרן-שובקס
                                    יש לו הרבה יותר ניסיון ממני, אבל יתכן שאצלי זה יהיה יותר זול, כי אני לא יודע איך לעבוד עם זברה.
                                    אלא רק עם גוגל שיטס
                                    אז בהצלחה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ע
                                      עמנואל @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                      @qwerty
                                      בן אם יש לך כרטסת מסודרת עם פרטים נוספים (כגון שם כתובת וכדו') שמוצמד לכל טלפון אם אתה בונה את זה תוך כדי תנועה
                                      ישנה אפשרות לממשק מערכות כאלו
                                      עבדתי עם זה תוכל לפנות אלי במייל
                                      ‫9746060@gmail.com‬

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • QWERTY
                                        QWERTY @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                                        @אהרן-שובקס אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

                                        @qwerty
                                        אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחיר

                                        מה המייל שלך?

                                        אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • אהרן שובקס
                                          אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                          @qwerty
                                          ash6783397@gmail.com

                                          QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • QWERTY
                                            QWERTY @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                                            @אהרן-שובקס
                                            מייד שולח

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון