ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה
-
זה מאוד תלוי מה תרצה בפיתוח
אם אתה רוצה פיתוח רשמי תפנה במייל אם איפיון מדוייק
אם זה בAPI אתה צריך למצוא מפתח ולשאול אותו.אגב לשלוח מייל לא עולה כסף
-
@33064325
העניין הוא שאני יותר מבטוח שרבים מהלקוחות של ימות פועלים בשיטה זו לא שייך לנהל מוקד מכירות בלי שכל השיחות מגיעות לך כתובות למקום שאתה יכול לכתוב הערה וכדו' לכן אני לא ממהר לעשות פיתוח פשוט צריך שמישהו שיש לו מושג ב-API יראה את הפוסט הזה ויידע לכוון אותי בקלות או מישהו שיש לו מכירות דרך ימת ומתנהל בצורה קצת מסודרת שישתף אותנו איך לעשות את זה
מקווה באמת שזה יקרה -
אולי תתייג את מי שיכול להיות שיש לו
@חוקר @יוסל-ה @איש-ימיניהוא מחפש ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM כל שהוא
-
@qwerty
אז לי יש קצת מושגים בapi
ואני מסביר לך שכהיום אין שום אפשרות לקבל בapi מי באמצע שיחה ואם מי אתה בשיחה
לכן זה לא אפשרי
מה שאני מציע זה לפנות לימות המשיח בשירות הלקוחות ולפתח משהו רשמי
לדוגמא שיהיה כפתור בלשונית שיחות נכנסות שבלחיצה על זה יועברו לכרטיס לקוח בזברה
לדבי המחיר לכאורה מדובר בכמה אלפים -
@אהרן-שובקס
אם יש מי שמוכן לשלם כמה אלפים אז מצויין, זה באמת הפיתרון הכי בריאאבל אם לא, יש כן אפשרות שמי שעובר בשלוחה מסויימת (זה יכול להיות גם לפני התור עצמו, בצורה שקטה) שתעביר את פרטי הלקוח שיש במערכת (טלפון, שם, או פרטים נוספים) לאיזשהוא ממשק חיצוני (זה יכול לעבוד על משיכה של הנתונים ע"י השרת החיצוני מימות.
זה אולי תלאי, אבל עושה את העבודה למי שלא מוכן לשלם כמה אלפים -
@33064325
לא הצלחתי להבין איך בדיוק אתה רוצה שזה יעבוד לתור נכנסים הרבה אנשים אז איזה מהם הממשק יפתח?
הרי אתה לא יכול לדעת מי כעת בשיחה וגם אם כן אתה לא יודע אם איזה נציג -
@אהרן-שובקס
שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
אם מחפשים משהו שיעבוד
ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר! -
@33064325 אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:
@אהרן-שובקס
שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
אם מחפשים משהו שיעבוד
ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!אני מוכן לשלם על זה אתה יודע לבצע את זה?
-
אתה צריך תוך כדי שיחה או מייד לאחר השיחה גם טוב לך?
כי כמו ש@אהרן-שובקס אמר אי אפשר כשיש כמה נציגים לדעת מי דיבר עם מי תוך כדי שיחה, אבל אחרי השיחה מיד אפשר למשוך נתונים.
בכל מצב להערכתי פחות מ1000 ש"ח לבנות לך את זה לא ייצא משתלם.
וצריך גם משהו שיהיה נוח לעבוד איתו וכו'
-
@qwerty תפנה למייל
ivr.8480381@gmail.com עם פירוט מדוייק מה אתה רוצה בבקשה -
-
@qwerty מציע לך לפנות ל @אהרן-שובקס
יש לו הרבה יותר ניסיון ממני, אבל יתכן שאצלי זה יהיה יותר זול, כי אני לא יודע איך לעבוד עם זברה.
אלא רק עם גוגל שיטס
אז בהצלחה -
@qwerty
בן אם יש לך כרטסת מסודרת עם פרטים נוספים (כגון שם כתובת וכדו') שמוצמד לכל טלפון אם אתה בונה את זה תוך כדי תנועה
ישנה אפשרות לממשק מערכות כאלו
עבדתי עם זה תוכל לפנות אלי במייל
9746060@gmail.com -
@אהרן-שובקס אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:
@qwerty
אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחירמה המייל שלך?
-
-
@אהרן-שובקס
מייד שולח