• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6
    23
    673
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3
      33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

      @qwerty

      זה מאוד תלוי מה תרצה בפיתוח
      אם אתה רוצה פיתוח רשמי תפנה במייל אם איפיון מדוייק
      אם זה בAPI אתה צריך למצוא מפתח ולשאול אותו.

      אגב לשלוח מייל לא עולה כסף

      QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • QWERTY
        QWERTY @33064325 נערך לאחרונה על ידי

        @33064325
        העניין הוא שאני יותר מבטוח שרבים מהלקוחות של ימות פועלים בשיטה זו לא שייך לנהל מוקד מכירות בלי שכל השיחות מגיעות לך כתובות למקום שאתה יכול לכתוב הערה וכדו' לכן אני לא ממהר לעשות פיתוח פשוט צריך שמישהו שיש לו מושג ב-API יראה את הפוסט הזה ויידע לכוון אותי בקלות או מישהו שיש לו מכירות דרך ימת ומתנהל בצורה קצת מסודרת שישתף אותנו איך לעשות את זה
        מקווה באמת שזה יקרה

        3 אהרן שובקס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 3
          33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

          @qwerty

          אולי תתייג את מי שיכול להיות שיש לו
          @חוקר @יוסל-ה @איש-ימיני

          הוא מחפש ששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM כל שהוא

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • אהרן שובקס
            אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

            @qwerty
            אז לי יש קצת מושגים בapi
            ואני מסביר לך שכהיום אין שום אפשרות לקבל בapi מי באמצע שיחה ואם מי אתה בשיחה
            לכן זה לא אפשרי
            מה שאני מציע זה לפנות לימות המשיח בשירות הלקוחות ולפתח משהו רשמי
            לדוגמא שיהיה כפתור בלשונית שיחות נכנסות שבלחיצה על זה יועברו לכרטיס לקוח בזברה
            לדבי המחיר לכאורה מדובר בכמה אלפים

            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • 3
              33064325 @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

              @אהרן-שובקס
              אם יש מי שמוכן לשלם כמה אלפים אז מצויין, זה באמת הפיתרון הכי בריא

              אבל אם לא, יש כן אפשרות שמי שעובר בשלוחה מסויימת (זה יכול להיות גם לפני התור עצמו, בצורה שקטה) שתעביר את פרטי הלקוח שיש במערכת (טלפון, שם, או פרטים נוספים) לאיזשהוא ממשק חיצוני (זה יכול לעבוד על משיכה של הנתונים ע"י השרת החיצוני מימות.
              זה אולי תלאי, אבל עושה את העבודה למי שלא מוכן לשלם כמה אלפים

              אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • אהרן שובקס
                אהרן שובקס ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                @33064325
                לא הצלחתי להבין איך בדיוק אתה רוצה שזה יעבוד לתור נכנסים הרבה אנשים אז איזה מהם הממשק יפתח?
                הרי אתה לא יכול לדעת מי כעת בשיחה וגם אם כן אתה לא יודע אם איזה נציג

                3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 3
                  33064325 @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                  @אהרן-שובקס
                  שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
                  אם מחפשים משהו שיעבוד
                  ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)

                  הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
                  מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!

                  QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • QWERTY
                    QWERTY @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                    @33064325 אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

                    @אהרן-שובקס
                    שוב, אם מחפשים מושלם זה ודאי רק פיתוח
                    אם מחפשים משהו שיעבוד
                    ברגע שהבנאדם נכנס לשלוחה הטבלה מתעדכנת עם הטלפון שלו, והנציג צריך לבד למצוא איפוא לעדכן, (זה לא אמור להיות נורא מסובך, כי אפשר לראות את הזמן שהמספר התקשר)

                    הכיוון שאני מייצג הוא מאוד גולמי, צריך להתקדם איתו, אבל אפשר. וזה טוב למישהו שלא שווה לשלם אלפי שקלים על זה.
                    מי שזה שווה לו, זה ודאי בדרך הטובה ביותר!

                    אני מוכן לשלם על זה אתה יודע לבצע את זה?

                    מ 3 אהרן שובקס 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                      @qwerty

                      אתה צריך תוך כדי שיחה או מייד לאחר השיחה גם טוב לך?

                      כי כמו ש@אהרן-שובקס אמר אי אפשר כשיש כמה נציגים לדעת מי דיבר עם מי תוך כדי שיחה, אבל אחרי השיחה מיד אפשר למשוך נתונים.

                      בכל מצב להערכתי פחות מ1000 ש"ח לבנות לך את זה לא ייצא משתלם.

                      וצריך גם משהו שיהיה נוח לעבוד איתו וכו'

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3
                        33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                        @qwerty תפנה למייל
                        ivr.8480381@gmail.com עם פירוט מדוייק מה אתה רוצה בבקשה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • אהרן שובקס
                          אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                          @qwerty
                          אם אתה לא תסתדר דרך @33064325 אז אני פניתי ל זברה
                          והם הסבירו לי איך אפשרי לפתח את זה
                          אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחיר

                          QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 3
                            33064325 @QWERTY נערך לאחרונה על ידי 33064325

                            @qwerty מציע לך לפנות ל @אהרן-שובקס
                            יש לו הרבה יותר ניסיון ממני, אבל יתכן שאצלי זה יהיה יותר זול, כי אני לא יודע איך לעבוד עם זברה.
                            אלא רק עם גוגל שיטס
                            אז בהצלחה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ע
                              עמנואל @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                              @qwerty
                              בן אם יש לך כרטסת מסודרת עם פרטים נוספים (כגון שם כתובת וכדו') שמוצמד לכל טלפון אם אתה בונה את זה תוך כדי תנועה
                              ישנה אפשרות לממשק מערכות כאלו
                              עבדתי עם זה תוכל לפנות אלי במייל
                              ‫9746060@gmail.com‬

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • QWERTY
                                QWERTY @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                                @אהרן-שובקס אמר בששיחות שמגיעות לניתוב יעלו בממשק CRM או זברה מי שביצע דבר כזה אודה לעזרה:

                                @qwerty
                                אם אתה רוצה תוכל לפנות למייל שלי לקבלת הצעת מחיר

                                מה המייל שלך?

                                אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • אהרן שובקס
                                  אהרן שובקס ניהול @QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                  @qwerty
                                  ash6783397@gmail.com

                                  QWERTY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • QWERTY
                                    QWERTY @אהרן שובקס נערך לאחרונה על ידי

                                    @אהרן-שובקס
                                    מייד שולח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון