העברת יחידות
-
קיבלתי מספר כשר אצל @קול-הקווים ואני רוצה להעביר מהמערכת הזאת יחידות למערכת שנמצאת בימות, אבל ימות אמרו לי שהם לא יכולים כי זה לא החברה שלהם.
והשאלה שלי איך אני יכול להעביר את היחידות. -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בהעברת יחידות:
והשאלה שלי איך אני יכול להעביר את היחידות.
זה בדיוק הנושא... אתה לא יכול להעביר.
-
@שמואל אולי למישהוא יש יחידות בימות ורוצה יחידות בקול הקווים אז הוא ויהודה הוצלר 0 יכולים להחליף
-
@613-0 אמר בהעברת יחידות:
@שמואל אולי למישהוא יש יחידות בימות ורוצה יחידות בקול הקווים אז הוא ויהודה הוצלר 0 יכולים להחליף
אם מישהו רוצה להחליף איתי זה 102 יחידות וזה מספר כשר (לי לא כל כך חשוב שזה יהיה מספר כשר)
-
@שמואל
ולנייד אליכם את המספר אפשר? -
@יהודה-הוצלר-0 גם לא צריך להחליף מערכות אפשר להעביר את היחידות מימות לימות שלך ומהקול הקווים לקול הקווים של מי שרוצה להחליף איתך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות