בעיה בהעברת יחידות
-
-
@mhl אמר בבעיה בהברת יחידות:
אגב, איך אפשר לבדוק על איזה שרת הוא?
דרך איזה אתה אתה נכנס לזה ולזה? דרך אותו אתר?
-
@שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:
@mhl אמר בבעיה בהברת יחידות:
אגב, איך אפשר לבדוק על איזה שרת הוא?
דרך איזה אתה אתה נכנס לזה ולזה? דרך אותו אתר?
גלישה רגילה וגלישה בסתר
-
-
@שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:
@mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:
גלישה רגילה וגלישה בסתר
דרך אותו אתר-קישור?
כן
-
@mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:
@שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:
@mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:
גלישה רגילה וגלישה בסתר
דרך אותו אתר-קישור?
כן
אז שניהם באותו שרת
-
@mhl אחד מהם אולי וירטואל פלוס?
-
-
@שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:
@mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:
@שמואל-ש אמר בבעיה בהברת יחידות:
@mhl אמר בבעיה בהעברת יחידות:
גלישה רגילה וגלישה בסתר
דרך אותו אתר-קישור?
כן
אז שניהם באותו שרת
תכל'ס מה אני יכול לעשות?
-
-
@mhl
כמה יחידות אתה מנסה להעביר ?
כי אם זה פחות מ 15 תשכח מהעסק. -
@יוסף-ח לא קשור ליחידות, אם זה פחות יחידות מהמינימום הוא כותב

-
תעלה בבקשה שלוש תמונות מכל אחת מהמערכות:


ובתחתית הדף:

-
-
@mhl אולי אחד מהקוים זה מחברת טלטק או מסר וכדו'
-
@mhl האמת שכמה ניסו להעביר לי למערכת של ימות ולא הצליחו
-
@שמואל-ש אמר בבעיה בהעברת יחידות:
כן
אז שניהם באותו שרת
לא מדויק, האתר הרגיל פועל ב2 שרתים שונים, ymt ו-yemot ואין אפשרות להעביר ביניהם.
הפרייבט גם פועל ב2 שונים, ymta ו-ymtb (ממש לאחרונה עניין היחידות וראוטינג סודר ביניהם כך שזה לא רלוונטי לדיון, סתם לידע)
כמובן אם הקווים בין ריסיילרים אחרים - אין פה שום תקלהעוד משהו, סתם קטע בהתראות של העברת יחידות, ההודעות שגיאה לא תואמות לסיבה... ז״א יש כמה בעיות עם אותה הודעה.
-
@mhl זה חייב ליהיות מערכת של חברה אחרת כמו מסר טלטק וכ' ולכן זה לא עובד לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות