שרות לקוחות בחינם
-
@33064325 האמת היא כשכתבתי את הפוסט הזה חשבתי על האפשרות הזו
-
-
@חדר-1
למה אתה לא עושה את מה שאני הצעתי לך? -
-
@חדר-1 אני פשוט משוגע על ההדרכות שאתה עושה, ואשמח שתסדר הכל.
-
-
@הפונוביצ-ר אמר בשרות לקוחות בחינם:
@חדר-1 אני פשוט משוגע על ההדרכות שאתה עושה, ואשמח שתסדר הכל.
זה כבר מסודר, ראה תחילת "פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1"
-
@יהודה-הוצלר-0 אמר בשרות לקוחות בחינם:
ניסתי אבל אז הם מועברים לשלוחה אחרת ולא "מתעדכנים" על שלוחת הועידה אם המאזין יצא
-
@חדר-1 אז מה עושים?
-
@הפונוביצ-ר חשבתי לעשות סוג שלוחה שאני לא יודע אם היא אפשרית אולי היא צריכה הרבה פיתוח
השלוחה עושה שתי פעולות 1. מייצר שלוחת חדר ועידה עם מספר הטלפון שמתקשר 2. מגדיר שבסיום השיחה עם הלקוח הקודם מפנה את המנהל לשלוחה החדשה שייצר -
@אנא אמר בשרות לקוחות בחינם:
@הפונוביצ-ר חשבתי לעשות סוג שלוחה שאני לא יודע אם היא אפשרית אולי היא צריכה הרבה פיתוח
השלוחה עושה שתי פעולות 1. מייצר שלוחת חדר ועידה עם מספר הטלפון שמתקשר 2. מגדיר שבסיום השיחה עם הלקוח הקודם מפנה את המנהל לשלוחה החדשה שייצראולי עם יצירת עשרות שלוחות או בapi (לא בטוח)
זה סיבוך של שלוחות ומאוד מורכב