חדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים)
-
פוסט זה נמחק! -
@מ-מ-פליישער
מופיע שם פעמים שם אירגון.
-
@יוסף-ח אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@מ-מ-פליישער
מופיע שם פעמים שם אירגון.
יתוקן בל"נ בגרסא הבאה
-
@מ-מ-פליישער אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@יוסף-ח אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@מ-מ-פליישער
מופיע שם פעמים שם אירגון.
יתוקן בל"נ בגרסא הבאה
שכוייח !
-
פוסט זה נמחק! -
@מ-מ-פליישער אני לא יודע למה אבל זה לא מראה בדף את הכפתור "זיהוי שאני לא רובוט" ובגלל זה הוא לא נותן לי להכנס
-
@613-0 תוכל להכנס אצלי זה אותו דבר כמו פליישר. (זה שלו בשרת שלי) http://admin-ivr.ml
-
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@613-0 תוכל להכנס אצלי זה אותו דבר כמו פליישר. (זה שלו בשרת שלי) http://admin-ivr.ml
או יותר נכון:
https://admin.ivr.rf.gd/ -
@אהרן-שובקס אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@613-0 תוכל להכנס אצלי זה אותו דבר כמו פליישר. (זה שלו בשרת שלי) http://admin-ivr.ml
או יותר נכון:
https://admin.ivr.rf.gd/זה אותו דבר לא?
-
@אהרן-שובקס מאיפה כבודו יודע את הקישור המקורי?
-
@חדר-1 אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@אהרן-שובקס אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@613-0 תוכל להכנס אצלי זה אותו דבר כמו פליישר. (זה שלו בשרת שלי) http://admin-ivr.ml
או יותר נכון:
https://admin.ivr.rf.gd/זה אותו דבר לא?
כן.
-
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@אהרן-שובקס מאיפה כבודו יודע את הקישור המקורי?
אם אתה עושה מסגרת אל תחשוב שאתה גאון גדול.
להשתמש עם freenom עם מסגרת זה:
א. לא מקצועי
ב. לא אמין
ג. לא יציב
ד. לא רואה בזה שום מעלה.. אפשר פשוט להיכנס לקישור המקורי..
ה. הם פשוט סוגרים דומיינים ביום בהיר ללא כל הודעה.ושוב,
@שמואל אמר בתחילת הפוסט:
א. לא מקצועי
-
@שמואל אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@אהרן-שובקס מאיפה כבודו יודע את הקישור המקורי?
אם אתה עושה מסגרת אל תחשוב שאתה גאון גדול.
להשתמש עם freenom עם מסגרת זה:
א. לא מקצועי
ב. לא אמין
ג. לא יציב
ד. לא רואה בזה שום מעלה.. אפשר פשוט להיכנס לקישור המקורי..
ה. הם פשוט סוגרים דומיינים ביום בהיר ללא כל הודעה.ושוב,
@שמואל אמר בתחילת הפוסט:
א. לא מקצועי
לא ידעתי את כל זה... אני כנראה יקנה דומיין נורמלי וזהו.
-
@מ-מ-פליישער אי אפשר להכנס כי אין אפשרות לבצע אימות
-
@חדר-1 תוכל להכנס אצלי. אצל פליישר העניין בטיפול. האתר שודרג משמעותית!!!
-
@חדר-1 אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@מ-מ-פליישער אי אפשר להכנס כי אין אפשרות לבצע אימות
זה הכתובת הרשמית. 0799105770.info
-
@מ-מ-פליישער
מה ההבדל בין הקישור הזה לקקישור למעלה?
הקישור למעלה נפתח לי לפני כמה ימים ועכשיו זה נסגר והקישור שהרגע הבאת לי פתוח לי. -
@avrham אמר בחדש! ממשק ניהול מתקדם למערכת IVR2+אפשרות להטמעה באתר שלכם(לבעלי אתרים):
@חדר-1 תוכל להכנס אצלי. אצל פליישר העניין בטיפול. האתר שודרג משמעותית!!!
מה? זה https://admin.ivr.rf.gd/
?
ואיפה יש שם ניהול אלפון שלכם שדובר עליו? -
@שמואל-ש זה של @קו-בקליק
@מ-מ-פליישער התקין להם את זה על השרת\אתר שציינת
אבל זה אותו הדבר -
@מ-מ-פליישער אני לא יודע למה אבל כל הכפתורים שם חוץ משיחות שהאזינו למערכת לא נלחצות לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות