גישה לקובץ 'PhonesName.ini'
-
@צבי-10 אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@שמואל-ש חשבתי שאפשר דרכו להכניס מספרים לרשימת תפוצה, ומדבריך אני מבין שהוא רק מוסיף שם למספר טלפון?
נכון מאוד.
לרשימת תפוצה מוסיפים בלשונית שיגור הודעות -
@שמואל-ש סליחה, התכוונתי לרשימת הצינתוקים החינמיים. הנז' למעלה, אני מעוניין להוסיף מספרים מבלי שהם ירשמו, יש כזה דבר?
-
@שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID
ממש לא.
הוא צריך להיות בשלוחה הראשית -
@שמואל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@שמואל-ש אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
ואת הקובץ צריך להכניס בתיקייה EnterID
ממש לא.
הוא צריך להיות בשלוחה הראשיתנכון.
I'm sorry -
הגדרתי ככה ולא עבד לי...


-
@nyh
אם מי???????? -
@משתמש-מתחיל
את המספרים בלי "-" כלומר 0773137770 -
-
@nyh
אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר???????????? -
@אברהם-גיל אמר בגישה לקובץ 'PhonesName.ini':
@nyh
אמרו לצור קשר שאלתי אם מי לצור קשר????????????אני אמרתי?
-
-
הוא התכוין שצריך ליצור את הקובץ הזה
הדרך הפשוטה היא לשנות שם של קובץ INI קיים במערכת -
@nyh תודה רבה
(אני לא מורשה לעשות לייקים...חסר לי עוד לייק אחד...) -
ש שמחה - זו הסיסמא נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות