לתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API
-
type=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=//ID של רשימת התפוצה שלכם api_add_1=pass=//סיסמת המערכת שלכם api_add_2=callerId=//זיהוי מספר שיוצא ממנו הצינתוק api_add_3=go_to_folder=//לאן עובר בסיום-עם סלש בהתחלהה ID של רשימת התפוצה שלכם ניתנת לגילוי על ידי ההסבר הנפלא שרשום כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6744/צינתוק-בעלות-של-0-1-יחידות/13
הצינתוק הינו בעלות של 0.1 יחידות לכל אדם שנכנס לשלוחה
שמחתי לעזור
נ.ב. הפיתוח נוצר לבקשת ידידי @אבוב ופורסם כאן לתועלת הרבים
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=//ID של רשימת התפוצה שלכם api_add_1=pass=//סיסמת המערכת שלכם api_add_2=callerId=//זיהוי מספר שיוצא ממנו הצינתוק api_add_3=go_to_folder=//לאן עובר בסיום-עם סלש בהתחלהה ID של רשימת התפוצה שלכם ניתנת לגילוי על ידי ההסבר הנפלא שרשום כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6744/צינתוק-בעלות-של-0-1-יחידות/13
הצינתוק הינו בעלות של 0.1 יחידות לכל אדם שנכנס לשלוחה
שמחתי לעזור
נ.ב. הפיתוח נוצר לבקשת ידידי @אבוב ופורסם כאן לתועלת הרבים
עובד רק בשרת הרגיל!
לא בפריווט -
לא הבנתי, זה עלות של0.1 לכל מספר המופיע בקו, או 0.1 לכלל הצינתוקים באותה הפעלה?
-
@מנסה אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
לא הבנתי, זה עלות של0.1 לכל מספר המופיע בקו, או 0.1 לכלל הצינתוקים באותה הפעלה?
לכל מספר
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=//ID של רשימת התפוצה שלכם api_add_1=pass=//סיסמת המערכת שלכם api_add_2=callerId=//זיהוי מספר שיוצא ממנו הצינתוק api_add_3=go_to_folder=//לאן עובר בסיום-עם סלש בהתחלהה ID של רשימת התפוצה שלכם ניתנת לגילוי על ידי ההסבר הנפלא שרשום כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6744/צינתוק-בעלות-של-0-1-יחידות/13
הצינתוק הינו בעלות של 0.1 יחידות לכל אדם שנכנס לשלוחה
שמחתי לעזור
נ.ב. הפיתוח נוצר לבקשת ידידי @אבוב ופורסם כאן לתועלת הרבים
אני נכנס לשלוחה, והוא מיד יוצא ולא עושה כלום!
ההגדרות:type=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=//1258100 api_add_1=pass=//****** api_add_2=callerId=//********* api_add_3=go_to_folder=/// -
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם = -
@hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =@MGM-IVR לא עזר.
הגדרתי ככהtype=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=**** api_add_1=pass=***** api_add_2=callerId=***** api_add_3=go_to_folder=/99ועדיין נהיה כנ"ל!!
-
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =@MGM-IVR לא עזר.
הגדרתי ככהtype=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=**** api_add_1=pass=***** api_add_2=callerId=***** api_add_3=go_to_folder=/99ועדיין נהיה כנ"ל!!
1 האם המערכת שלך בפריווט?
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
(סיסמה,מספר ו ID?) -
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצא -
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצאתעלה את הלוג API
בעצם עדיף שתשלח לי למייל
MGMTZVI@GMAIL.COM -
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
תעלה את הלוג API
איפה יש את זה?
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצאתעלה את הלוג API
בעצם עדיף שתשלח לי למייל
MGMTZVI@GMAIL.COMשולח
-
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
תעלה את הלוג API
איפה יש את זה?
בתקייה LOG
יש קובץ בשם LOG API -
@mgm-ivr הנושא לא מתאים לתוכן... תקרא לנושא שליחת צינטוק לפי רשימת תפוצה בעלות 0.1 למספר. או משהו כזה, כי זה מבלבל.
-
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4 -
@נ-נ אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4תוריד את המילים 'ID' בשורה שתיים
כלומר תכתוב כךapi_add_0=templateId=1241442 -
עשיתי זה עדיין הופך את השלוחה לתקייה
וצריך להגדיר את זה בשלוחה רגילה?? -
@נ-נ
כתבת בהתחלה את זה?type=api -
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זה -
@יעקב-100 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זהכשלוחה חדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות