• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    לתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    27 פוסטים 12 כותבים 1.5k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל ש. @MGM IVR
      נערך לאחרונה על ידי

      @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

      תעלה את הלוג API

      איפה יש את זה?

      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שמואל ש. @MGM IVR
        נערך לאחרונה על ידי

        @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

        @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

        @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

        1 האם המערכת שלך בפריווט?

        לא

        @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

        2 במקום הכוכביות מה רשמת?

        בשורה 1 קמפיין
        בשורה 2 סיסמה
        בשורה 3 מספר יוצא

        תעלה את הלוג API
        בעצם עדיף שתשלח לי למייל
        MGMTZVI@GMAIL.COM

        שולח

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M מנותק
          MGM IVR @שמואל ש.
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

          @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

          תעלה את הלוג API

          איפה יש את זה?

          בתקייה LOG
          יש קובץ בשם LOG API

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A מנותק
            avrham ניהול @MGM IVR
            נערך לאחרונה על ידי

            @mgm-ivr הנושא לא מתאים לתוכן... תקרא לנושא שליחת צינטוק לפי רשימת תפוצה בעלות 0.1 למספר. או משהו כזה, כי זה מבלבל.

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • נ מנותק
              נ.נ @avrham
              נערך לאחרונה על ידי נ.נ

              לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי

              api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
              api_add_0=templateId=ID1241442
              api_add_1=pass=*****6
              api_add_2=callerId=0775*****0
              api_add_3=go_to_folder=/4
              
              
              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שאול @נ.נ
                נערך לאחרונה על ידי

                @נ-נ אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי

                api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
                api_add_0=templateId=ID1241442
                api_add_1=pass=*****6
                api_add_2=callerId=0775*****0
                api_add_3=go_to_folder=/4
                
                

                תוריד את המילים 'ID' בשורה שתיים
                כלומר תכתוב כך

                api_add_0=templateId=1241442
                
                נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • נ מנותק
                  נ.נ @שאול
                  נערך לאחרונה על ידי נ.נ

                  עשיתי זה עדיין הופך את השלוחה לתקייה
                  וצריך להגדיר את זה בשלוחה רגילה??

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יהודה הוצלר 0 @נ.נ
                    נערך לאחרונה על ידי יהודה הוצלר 0

                    @נ-נ
                    כתבת בהתחלה את זה?

                    type=api
                    
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      יעקב 100 @MGM IVR
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mgm-ivr
                      איפה אני יגדיר את זה

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יוסף ח @יעקב 100
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יעקב-100 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                        @mgm-ivr
                        איפה אני יגדיר את זה

                        כשלוחה חדשה.

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שמואל מאיר @יוסף ח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
                          עשיתי את כל מה שרשום פה וזה לא עובד!!!

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יוסף ח @שמואל מאיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                            @יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!

                            אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מנותק
                              MGM IVR @יוסף ח
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יוסף-ח אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                              @שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                              @יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!

                              אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...

                              מה הקוד שרשמת?
                              כי לי הכל עובד

                              ש י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש מנותק
                                שמואל מאיר @MGM IVR
                                נערך לאחרונה על ידי

                                זה עובד לי אבל הוא מחייב על כל מספר פעמיים!!!!!!!!!!

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • י מנותק
                                  יוסף ח @MGM IVR
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                                  מה הקוד שרשמת?
                                  כי לי הכל עובד

                                  אני לא משתמש במודלים האלה... (כי אני בונה אותם בעצמי 😜)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • H מנותק
                                    HMJE22 @שמואל מאיר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל-מאיר יכול להיות שהוא מחייב פעמיים בגלל שהוא מזהה את הניתוק, ואז הוא מפעיל את המודול שוב, צריך לשאול את @MGM-IVR אם הוא הגדיר שהשרת לא יקבל את הניתוק, ואם הוא לא הגדיר, הוא יכול להוסיף בתחילת הקוד את הפקודה הבאה

                                    if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();}
                                    

                                    או שאתה תוסיף לבד בהגדרות השלוחה בתוספת ההגדרות הקיימות, את ההגדרה הבאה

                                    api_hangup_send=no
                                    

                                    תעדכן אם באמת זה היה הבעיה...

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שמואל מאיר @HMJE22
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @hmje22 גם במודול הזה הוא מאפס את רשימת התפוצה מיד אחרי הצינתוק.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון