• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    לתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    27 פוסטים 12 כותבים 1.5k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      MGM IVR @MGM IVR
      נערך לאחרונה על ידי

      @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

      api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
      api_add_0=templateId=//ID של רשימת התפוצה שלכם
      api_add_1=pass=//סיסמת המערכת שלכם
      api_add_2=callerId=//זיהוי מספר שיוצא ממנו הצינתוק
      api_add_3=go_to_folder=//לאן עובר בסיום-עם סלש בהתחלה
      

      ה ID של רשימת התפוצה שלכם ניתנת לגילוי על ידי ההסבר הנפלא שרשום כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6744/צינתוק-בעלות-של-0-1-יחידות/13

      הצינתוק הינו בעלות של 0.1 יחידות לכל אדם שנכנס לשלוחה

      שמחתי לעזור

      נ.ב. הפיתוח נוצר לבקשת ידידי @אבוב ופורסם כאן לתועלת הרבים

      עובד רק בשרת הרגיל!
      לא בפריווט

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מנסה @MGM IVR
        נערך לאחרונה על ידי

        @mgm-ivr

        לא הבנתי, זה עלות של0.1 לכל מספר המופיע בקו, או 0.1 לכלל הצינתוקים באותה הפעלה?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אבוב @מנסה
          נערך לאחרונה על ידי

          @מנסה אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

          @mgm-ivr

          לא הבנתי, זה עלות של0.1 לכל מספר המופיע בקו, או 0.1 לכלל הצינתוקים באותה הפעלה?

          לכל מספר

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שמואל ש. @MGM IVR
            נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.

            @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

            api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
            api_add_0=templateId=//ID של רשימת התפוצה שלכם
            api_add_1=pass=//סיסמת המערכת שלכם
            api_add_2=callerId=//זיהוי מספר שיוצא ממנו הצינתוק
            api_add_3=go_to_folder=//לאן עובר בסיום-עם סלש בהתחלה
            

            ה ID של רשימת התפוצה שלכם ניתנת לגילוי על ידי ההסבר הנפלא שרשום כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6744/צינתוק-בעלות-של-0-1-יחידות/13

            הצינתוק הינו בעלות של 0.1 יחידות לכל אדם שנכנס לשלוחה

            שמחתי לעזור

            נ.ב. הפיתוח נוצר לבקשת ידידי @אבוב ופורסם כאן לתועלת הרבים

            אני נכנס לשלוחה, והוא מיד יוצא ולא עושה כלום!
            ההגדרות:

            type=api
            api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
            api_add_0=templateId=//1258100
            api_add_1=pass=//******
            api_add_2=callerId=//*********
            api_add_3=go_to_folder=///
            
            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • H מנותק
              HMJE22 @שמואל ש.
              נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים // חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שמואל ש. @HMJE22
                נערך לאחרונה על ידי

                @hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                @שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים // חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =

                @MGM-IVR לא עזר.
                הגדרתי ככה

                type=api
                api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
                api_add_0=templateId=****
                api_add_1=pass=*****
                api_add_2=callerId=*****
                api_add_3=go_to_folder=/99
                

                ועדיין נהיה כנ"ל!!

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • M מנותק
                  MGM IVR @שמואל ש.
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                  @hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                  @שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים // חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =

                  @MGM-IVR לא עזר.
                  הגדרתי ככה

                  type=api
                  api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
                  api_add_0=templateId=****
                  api_add_1=pass=*****
                  api_add_2=callerId=*****
                  api_add_3=go_to_folder=/99
                  

                  ועדיין נהיה כנ"ל!!

                  1 האם המערכת שלך בפריווט?
                  2 במקום הכוכביות מה רשמת?
                  (סיסמה,מספר ו ID?)

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמואל ש. @MGM IVR
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                    1 האם המערכת שלך בפריווט?

                    לא

                    @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                    2 במקום הכוכביות מה רשמת?

                    בשורה 1 קמפיין
                    בשורה 2 סיסמה
                    בשורה 3 מספר יוצא

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • M מנותק
                      MGM IVR @שמואל ש.
                      נערך לאחרונה על ידי MGM IVR

                      @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                      @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                      1 האם המערכת שלך בפריווט?

                      לא

                      @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                      2 במקום הכוכביות מה רשמת?

                      בשורה 1 קמפיין
                      בשורה 2 סיסמה
                      בשורה 3 מספר יוצא

                      תעלה את הלוג API
                      בעצם עדיף שתשלח לי למייל
                      MGMTZVI@GMAIL.COM

                      ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שמואל ש. @MGM IVR
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                        תעלה את הלוג API

                        איפה יש את זה?

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שמואל ש. @MGM IVR
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                          @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                          @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                          1 האם המערכת שלך בפריווט?

                          לא

                          @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                          2 במקום הכוכביות מה רשמת?

                          בשורה 1 קמפיין
                          בשורה 2 סיסמה
                          בשורה 3 מספר יוצא

                          תעלה את הלוג API
                          בעצם עדיף שתשלח לי למייל
                          MGMTZVI@GMAIL.COM

                          שולח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • M מנותק
                            MGM IVR @שמואל ש.
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                            @mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                            תעלה את הלוג API

                            איפה יש את זה?

                            בתקייה LOG
                            יש קובץ בשם LOG API

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              avrham ניהול @MGM IVR
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @mgm-ivr הנושא לא מתאים לתוכן... תקרא לנושא שליחת צינטוק לפי רשימת תפוצה בעלות 0.1 למספר. או משהו כזה, כי זה מבלבל.

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • נ מנותק
                                נ.נ @avrham
                                נערך לאחרונה על ידי נ.נ

                                לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי

                                api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
                                api_add_0=templateId=ID1241442
                                api_add_1=pass=*****6
                                api_add_2=callerId=0775*****0
                                api_add_3=go_to_folder=/4
                                
                                
                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש מנותק
                                  שאול @נ.נ
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @נ-נ אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                                  לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי

                                  api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php
                                  api_add_0=templateId=ID1241442
                                  api_add_1=pass=*****6
                                  api_add_2=callerId=0775*****0
                                  api_add_3=go_to_folder=/4
                                  
                                  

                                  תוריד את המילים 'ID' בשורה שתיים
                                  כלומר תכתוב כך

                                  api_add_0=templateId=1241442
                                  
                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • נ מנותק
                                    נ.נ @שאול
                                    נערך לאחרונה על ידי נ.נ

                                    עשיתי זה עדיין הופך את השלוחה לתקייה
                                    וצריך להגדיר את זה בשלוחה רגילה??

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יהודה הוצלר 0 @נ.נ
                                      נערך לאחרונה על ידי יהודה הוצלר 0

                                      @נ-נ
                                      כתבת בהתחלה את זה?

                                      type=api
                                      
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        יעקב 100 @MGM IVR
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @mgm-ivr
                                        איפה אני יגדיר את זה

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יוסף ח @יעקב 100
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @יעקב-100 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:

                                          @mgm-ivr
                                          איפה אני יגדיר את זה

                                          כשלוחה חדשה.

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש מנותק
                                            שמואל מאיר @יוסף ח
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
                                            עשיתי את כל מה שרשום פה וזה לא עובד!!!

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון