בקשת הסבר על שלוחת sip
-
@צדיק-תמים
אני ניסתי בחשבון של ימות וזה לא נותן לי להיתקשר -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בבקשת הסבר על שלוחת sip:
@צדיק-תמים
אני ניסתי בחשבון של ימות וזה לא נותן לי להיתקשרצריך יחידות בשביל להתקשר
-
@צדיק-תמים
יש לי במערכת 29.9 יחידות -
-
@שמואל
כמה צריך? -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בבקשת הסבר על שלוחת sip:
@שמואל
כמה צריך?אני לא זוכר במדויק , נראה לי 40 בטוח מספיק
-
מישהו יודע כמה בדיוק?
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת הסבר על שלוחת sip:
@mgm-ivr אין אפשרות ע"י המשתמש והסיסמה של שרתי ימות?
קניתי יחידות והכנסתי את הפרטים אבל כשאני מנסה להתקשר הוא מחכה קצת זמן ואז זה כותה תם זמן הבקשה?
-
@יהודה-הוצלר-0 אולי תפנה לשירות הלקוחות של ימות...
-
@צדיק-תמים
פתחתי נושא חדש וענו לי שם.
תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות