• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה

    חדש במערכת
    9
    25
    1258
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קול הקווים @שמואל נערך לאחרונה על ידי

      @שמואל תודה עוזר מאוד
      האם אפשר דרך האתר?
      האם אפשר כמות טלפונים?

      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • שמואל
        שמואל @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי

        @קול-הקווים אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

        האם אפשר דרך האתר?

        לא

        @קול-הקווים אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

        האם אפשר כמות טלפונים?

        לא

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש
          שרות פלוס IVR @שמואל נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל אם לא עונה לשיחה וחוזר אחר כך, הוא בעצם מגיע לטלפון אישי של המזמין?

          שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • שמואל
            שמואל @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

            @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

            @שמואל אם לא עונה לשיחה וחוזר אחר כך, הוא בעצם מגיע לטלפון אישי של המזמין?

            אכן.

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שרות פלוס IVR @שמואל נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל אולי שיעשו אפשרות או זיהוי אישי או של המערכת?

              שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • שמואל
                שמואל @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

                @שמואל אולי שיעשו אפשרות או זיהוי אישי או של המערכת?

                הרעיון הוא שזה שיתוף של חבר ולא קמפיין.. ככה זה בנוי.

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ש
                  שרות פלוס IVR @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל קודם כל יישר כוח ענק.
                  בס"ד ניסיתי את המודול כמה פעמים,
                  כמה הערות לענ"ד.
                  א. כשמסיימים לבצע את ההזמנה הוא אומר "שיחת ה- ואז מתנתק מייד
                  לא יודעים באמת אם התבצע.
                  ב. שמתקבל השיחה לא מבינים באמת מה הולך, צריך להמתין קצת לפני שמתחיל לומר
                  הוזמנת ע"י שיבינו מה הולך.
                  ב. ב6 שניות שנתנו לי אמרתי "שלום דוד אני מזמין אותך לקו אש קודש, ממני נפתלי.
                  צריך לתת אפשרות הקשה ושם יושמע מספר המערכת לפחות פעמיים, שיהיה אפשרות לרשום,
                  או הקשה לצינתוק חוזר עם מספר המערכת.
                  אין סיכוי ב6 שניות לקלוט מה הולך.
                  ושוב תודה אדיר.

                  שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • A
                    avrham ניהול @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל
                    א. שהוא קבל את ההזמנה הוא נוסף לרשימת התפוצה?

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שרות פלוס IVR @avrham נערך לאחרונה על ידי

                      @avrham אם הוא מקיש 1 הוא מתווסף לאיזה רשימת תפוצה, אבל אין לו מושג מה מי מו.
                      איזה מערכת.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • שמואל
                        שמואל @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי שמואל

                        @שרות-פלוס-ivr טופל

                        לאחר אישור המוזמן של ההצטרפות הוא ישמע את מספר המערכת שהוא הוזמן אליה. ניתן להגדיר איזה מספר הוא ישמע מתוך המספרים המשניים של המערכת:

                        invitation_join_campaign_say_did_number=077XXX
                        

                        ברירת מחדל מקריא את המספר הראשי של המערכת.

                        • הטקסט המלא של השיחה הנכנסת למוזמן היא: הוזמנתם על ידי מספר הטלפון המופיע על הצג להצטרף לרשימת התפוצה של $[קובץ invitationMessage] * שאת מספרה תוכלו לשמוע לאחר אישורים להצטרפות. לאישור ההצטרפות הקישו 1, לדחיית ההצטרפות הקישו 2, לחסימת האפשרות לקבלת הזמנות מהמערכת שהוזמנתם אליה הקישו 3*

                        עודכן במקור

                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                        • ש
                          שרות פלוס IVR @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                          @שמואל עובד מעולה
                          הצינתוק אחרי ההצטרפות מושלם.
                          עדיין בעיה קטנה,
                          כשמסיימים לבצע את ההזמנה מצד המזמין הוא אומר "שיחת ה- לא גומר משפט והופ מתנתק מייד.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ש
                            שרות פלוס IVR @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל יש אפשרות להוריד את האימות דו שלבי?
                            קצת מקשה על הזרימה.

                            שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • שמואל
                              שמואל @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                              @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

                              @שמואל יש אפשרות להוריד את האימות דו שלבי?
                              קצת מקשה על הזרימה.

                              מאחר שהשיחה יוצרת עם הזיהוי של הלקוח שנכנס לשלוח חייב להיות אימות דו שלבי

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • י
                                ישראל10 @שמואל נערך לאחרונה על ידי ישראל10

                                @שמואל אולי יש אפשרות לעשות אימות דו שלבי חד פעמי?
                                כלומר, שהמערכת תזהה, [או שיגדירו במערכת] את המספר של הזיהוי הדו שלבי, ויותר הוא לא יצטרך יותר זיהוי
                                ואם חוששים להגדיר אפשרות הוצאת שיחות באופן קבוע וכו', אפשר לעשות שזה יהיה כמו סיסמה של מערכת, שבפעם הראשונה שנכנסים למערכת צריכים להקיש את הסיסמה, אבל אם אח"כ גם אם יצאו מהניהול וחזרו למערכת, לא צריך להקיש עוד פעם סיסמה, עד ניתוק השיחה.
                                אז אולי אפשר לעשות שיהיה זיהוי דו שלבי וזה יהיה תקף לכל השיחה העכשווית.
                                תודה ענקית מראש על הכול

                                שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • שמואל
                                  שמואל @ישראל10 נערך לאחרונה על ידי שמואל

                                  @ישראל10 אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

                                  ואם חוששים להגדיר אפשרות הוצאת שיחות באופן קבוע וכו', אפשר לעשות שזה יהיה כמו סיסמה של מערכת, שבפעם הראשונה שנכנסים למערכת צריכים להקיש את הסיסמה, אבל אם אח"כ גם אם יצאו מהניהול וחזרו למערכת, לא צריך להקיש עוד פעם סיסמה, עד ניתוק השיחה.

                                  מה?? מה זה קשור לסיסמה?
                                  אני רוצה לאמת שמי שמתקשר באמת התקשר למספר

                                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • י
                                    ישראל10 @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

                                    @ישראל10 אמר בחדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה:

                                    ואם חוששים להגדיר אפשרות הוצאת שיחות באופן קבוע וכו', אפשר לעשות שזה יהיה כמו סיסמה של מערכת, שבפעם הראשונה שנכנסים למערכת צריכים להקיש את הסיסמה, אבל אם אח"כ גם אם יצאו מהניהול וחזרו למערכת, לא צריך להקיש עוד פעם סיסמה, עד ניתוק השיחה.

                                    מה?? מה זה קשור לסיסמה?
                                    אני רוצה לאמת שמי שמתקשר באמת התקשר למספר

                                    כמו סיסמה, שפעם אחת מקישים, ואז אפשר להיכנס לאזור הניהול כל אותה שיחה בלי סיסמה.
                                    אותו דבר כאן, פעם אחת יעשו אימות דו שלבי, ואז יהיה ניתן להיכנס כל אותו שיחה לשלוחה בלי אימות דו שלבי.

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שרות פלוס IVR @ישראל10 נערך לאחרונה על ידי

                                      @ישראל10 זה אכן כך, יש אימות רק פעם אחד בשיחה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • W
                                        WIZNITZ מומחה נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                                        @שמואל צריך להוסיף
                                        אפשרות לראות מי שלח את ההזמנה ולמי הוא שלח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ש
                                          שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                                          שמתי לב
                                          אם מקישים מספר טלפון ללא סולמית בסוף, שומעים "שיחת ההזמנה נשלחה בהצלחה"
                                          כשמקישים סולמית בסוף, לא מספיקים לשמוע שהשיחה נשלחה בהצלחה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • S
                                            shz נערך לאחרונה על ידי

                                            סליחה על השאלה התמימה
                                            מדובר רק להוספה לרשי"ת?
                                            או שיש כאן אפשרות שהוא יירשם לצינתוקים חינמיים?

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון