• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    כמה נכנסים להגדרה שלי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    39 פוסטים 7 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      avrham ניהול @613
      נערך לאחרונה על ידי

      @613 מה הכוונה למספר את המשתמשים?

      6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 6 מנותק
        613 @avrham
        נערך לאחרונה על ידי

        @avrham אני רוצה שבפעם הראשונה שהמודל נפתח ייכתב גם הספרה 1 ובשנייה ייכתב 2 וכו'

        A אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          avrham ניהול @613
          נערך לאחרונה על ידי

          @613 שכל פעם יכתב משהו מספר אחד יותר בדף?

          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 6 מנותק
            613 @avrham
            נערך לאחרונה על ידי

            @avrham בדיוק

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              avrham ניהול @613
              נערך לאחרונה על ידי avrham

              @613 תריץ לולאה בתוך הפונקציה שכל פעם תוסיף מספר אחד למשתנה מסוים ותעשה שיכתב בקובץ את המשתנה הזה, (המשתנה מכיל מספר).
              אם תסתבך אני יוכל לעזור לך.

              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
              • 6 מנותק
                613 @avrham
                נערך לאחרונה על ידי

                @avrham אבל כשזה יוצא מהקובץ זה אמור לחזור לסיפרה 1
                או שלא הבנתי מה אתה אומר

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  avrham ניהול @613
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @613 כל פעם המשתנה מכיל מספר אחד יותר, לדוגמא עכשיו הוא 1 בפעם הבאה הוא 2 ובפעם הבאה 3 וכו'

                  6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 6 מנותק
                    613 @avrham
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @avrham ומה קורה כשאני יוצא מהקובץ הוא לא מתאפס?

                    A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      avrhco @613
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @613 צודק... נראה לי שהוא מתאפס... שניה אני יבדוק עוד אופציה...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • A מנותק
                        avrhco @613
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @613 תוכל לעשות עם file_get_contents שיכיל את המספר שורות בקובץ, ואז יש משתמה שמכיל את מספר השורות, וכל שורה זה משתמש אחד...

                        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 6 מנותק
                          613 @avrhco
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @avrhco אם כל שימוש תופס שורה אני לא צריך את זה כל העניין שלי הוא שאני רוצה שיהיה בכמה שורות

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            avrhco @613
                            נערך לאחרונה על ידי avrhco

                            @613 אבל בקוד של @MGM-IVR הוא עשה שזה יכתוב טקסט וירד שורה ככה שכל משתמש זה שורה.

                            6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 6 מנותק
                              613 @avrhco
                              נערך לאחרונה על ידי 613

                              @avrhco אני שיניתי את הקוד

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                avrhco @613
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @613 למה שינת אותו?

                                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 6 מנותק
                                  613 @avrhco
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @avrhco רציתי להוסיף כמה ערכים של GET שמתקבלים ויותר נח בעיין שכל ערך תופס שורה

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    avrhco @613
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @613 נו בסדר, אז תעשה שיכתוב גם בסוף הטקסט n\

                                    6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 6 מנותק
                                      613 @avrhco
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @avrhco מה אני ירוויח?

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        avrhco @613
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @613 שהוא יכתוב את הטקסט וירד שורה.
                                        הפקודה n\ יורדת שורה.

                                        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 6 מנותק
                                          613 @avrhco
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @avrhco את זה אני עושה על זה דיברתי

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • A מנותק
                                            avrhco @613
                                            נערך לאחרונה על ידי avrhco

                                            @613 נו, אז הוא אמור לרדת שורה אחרי שכתב את מה שרצית בקובץ.
                                            אם לא עובד תביא את הקוד ונראה, זה אמור לעבוד!

                                            6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון