צינתוקים חינמיים - שגיאה
-
למה כאשר אני מנסה להריץ צינתוק חינמי בAPI אני מקבל שגיאה שאין לי מספיק יחידות? זה חינמי.
{ "responseStatus":"ERROR", "yAfastVersion":"5.1.31", "message":"Low unit balance", "bilingPerCall":0, "unit":"0.00", "requiredUnits":0 }
-
@liy תוקן בגירסא
5.2.35
-
-
@שמואל
אני הייתי מוציא דרך קישור זה ואתמול זה הפסיק
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0790000000:11111&phones=tzl:000000 -
@כלל-ישראל אמר בצינתוקים חינמיים - שגיאה:
@שמואל
אני הייתי מוציא דרך קישור זה ואתמול זה הפסיק
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0790000000:11111&phones=tzl:000000לא יכול לעזור. מה אתה מראה לי בקישור? איך אמורים לעשות את זה?
מה שיכול לעזור לי למשל זה:- מה הייתה התגובה, - לרוב אפשר לכתוב בפורום.
- במידת הצורך מה הייתה הבקשה המלאה - לשלוח אלי במייל
-
@שמואל איך אפשר שיעשה ממערכת משנה שלי?
-
@קול-הקווים אמר בצינתוקים חינמיים - שגיאה:
@שמואל איך אפשר שיעשה ממערכת משנה שלי?
לא קשור לנושא הזה.
@שמואל אמר בצינתוקים במערכת תוכן (IVR) ללא עלות יחידות
הזיהוי של הצינתוק הינו מספר המערכת הראשי, אם רוצים להגדיר מספר משני, או מספר שאושר בשירות הלקוחות כמספר משנה, ניתן להגדיר
tzintuk_your_id=0773137770
-
@liy איך שמים את זה בקשיור?
-
@קול-הקווים
תוסיף: callerId
זיהוי יוצא, בחירת מחדל זיהוי ראשי של המערכת, ניתן לכתוב זיהוי ספיישל או מספר משנה. ניתן להשתמש עם זיהוי רנדומלי על ידי ציון >RAND, זיהוי רנדומלי יבואר מתחת לטבלא