• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפניה לפי מחוייג

    שאלות ועזרה הדדית
    2
    4
    232
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צצ נערך לאחרונה על ידי

      מישהו יודע בידיעה ברורה האם כשאני עושה במערכת הפניה לפי מחוייג כזה: https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג?_=1639127552518#:~:text=הפניה לפי מספר מחוייג (מספר המערכת איליו חייגו)
      האם המספר המחוייג חייב להיות מאושר בשירות הלקוחות כמספר מישני, או שאני יכול לעשות את זה ממערכת אחרת שמפנה למערכת הזאת.
      תודה רבה..

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש
        שמחה - זו הסיסמא @צצ נערך לאחרונה על ידי

        @צצ

        חייב להיות מספר שמחובר למערכת הזו אחרת הוא מתייחס למספר של המערכת

        מה שכתבת כאן

        type=routing_yemot
        routing_yemot_number=0773137770
        
        
        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צצ @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

          @שמחה-זו-הסיסמא 1. אתה מתכוין שאם המספר המחוייג לא משוייך למערכת אז המערכת חושבת שמתקשרים אליה בעצמה?

          1. מה אתה מתכוין "מה שכתבת כאן"
            type=routing_yemot
            routing_yemot_number=0773137770
          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שמחה - זו הסיסמא @צצ נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

            @צצ אמר בהפניה לפי מחוייג:

            @שמחה-זו-הסיסמא 1. אתה מתכוין שאם המספר המחוייג לא משוייך למערכת אז המערכת חושבת שמתקשרים אליה בעצמה?

            בדיוק

            אגב הנושא הזה עלה כמה פעמים, והתשובה הייתה שניתן לפתח את זה בתשלום

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון