@קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
-
RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"
גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
אני בהוט מובייל.
.@מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.
לא להיכנס לקונספירציות משונות...
אם זה קורה:
א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
אז זה באג מאד מאד ספציפי -
RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה
ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
בברכה מרובה.. -
RE: חדש!! שעון עם שניות
@יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
@קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??
-
RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי
יש לי איזה רעיון,
אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.-
צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).
-
בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
-תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה. -
שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן). -
שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.
-
וככה בכל מערכת,
במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.
ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...
הוספות ותוספות:
-
אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.
-
אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).
-
מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.
-
שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).
מה אתם אומרים זה ילך או לא??
-
-
RE: אקסס פילטר להגבלת כניסה לשלוחה - איך?
@ע-ג @isi
אם השלוחה איליה אתה מעביר את המוגבלים (מי שהיה ב-40 שניות אחרונות), היא שלוחה המיועדת למוגבלים בלבד:
לא צריך את שלוחה 8888, אפשר לעשות את זה פשוט יותר.
בשלוחה 9999 בשורה של 'מעבר בסיום המחיקה' (שורה 13 בדוגמא) תרשום את השלוחה אליה אתה רוצה שיעבור מי שהיה ב-40 שניות אחרונות,
ובשלוחה ההיא (בנוסף להגדרות השלוחה שלך שם) תכניס:
אתה צריך לערוך את שורה 4;אקסס פילטר (כהטמעה במודול) check_access_filter=yes ;שישמור ויתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה ... (השלוחה שבה עשית את האקסס פילטר) access_filter_log_time_folder=/ ;הגדרת התנאי 40 שניות access_filter_1=g.*.*.*.*.*.40s.*.*.*
אמנם אם השלוחה מיועדת גם לשאינם מוגבלים, אם תעשה כך אז כל מי שיכנס לשם ממילא יהיה נחשב 'מוגבל', ובכזה מצב כן יש להשתמש בשלוחה נפרדת (8888) לחידוש ההגבלה, וכמו שכתב ע.ג.
גם אני לא בדקתי, אבל זה אמור לעבוד. מי שיש הערות נא להעיר.
-
לאחר הקשת סיסמה שגויה
בשלוחה שצריך סיסמה להכנס אליה-
המצב הנוכחי הוא שהולך שלב אחד אחורה.
צריך בדחיפות הגדרה שמנתקת את השיחה, או לחילופין ששולחת לשלוחה פלונית.
אין כזאת הגדרה וכבר היה על זה כמה פעמים בפורום שאין כזו הגדרה.
תודה רבה.. -
הקראת טקסט (במודול השמעת קבצים)
החל משעות הבוקר המוקדמות, יש באג בהקראת טקסט בשלוחת השמעת קבצים.
המערכת לא מצליחה להקריא קובץ המכיל טקסט שלא הוקרא בעבר.
כלומר, אם אני מעלה קובץ עם טקסט חדש, שלא מופיע בקובץ שכבר הוקרא בעבר, המערכת לא תצליח להקריא אותו.
אך אם אני מעלה קובץ אפילו חדש לגמרי, אך הוא מכיל טקסט שמופיע בקובץ שכבר הושמע בעבר, המערכת תצליח להקריא אותו.בברכה..
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ
-
RE: שינוי הווירטואל פלוס
לא הספקתי לשנות את הוירטואל פלוס, וכעת ההודעה כבר לא מושמעת,
יש עדיין מה לעשות? -
RE: הקראת טקסט (במודול השמעת קבצים)
תוקן!!
אתמול בסביבות השעה 19:00@ivrפון זה לא היה קשור לרובוט החדש!
הבעיה הייתה ברובוט הישן המוכר והאיכותי! -
RE: הקראת טקסט (במודול השמעת קבצים)
@אבו
גם בתפריט לא עובדמה בקשר לשרת? איזה שרת כן עובד?
-
RE: הקראת טקסט (במודול השמעת קבצים)
@אבו
נכון, גם אצלי במערכת אחרת הוא כן מצליח.
מה יכול להיות?
ומה בקשר לפוסט הזה? למחוק? מה דינו כשבמערכת אחת עובד ובאחרת לא? -
הקראת טקסט (במודול השמעת קבצים)
החל משעות הבוקר המוקדמות, יש באג בהקראת טקסט בשלוחת השמעת קבצים.
המערכת לא מצליחה להקריא קובץ המכיל טקסט שלא הוקרא בעבר.
כלומר, אם אני מעלה קובץ עם טקסט חדש, שלא מופיע בקובץ שכבר הוקרא בעבר, המערכת לא תצליח להקריא אותו.
אך אם אני מעלה קובץ אפילו חדש לגמרי, אך הוא מכיל טקסט שמופיע בקובץ שכבר הושמע בעבר, המערכת תצליח להקריא אותו.בברכה..
-
RE: פתרון לבעית ההתחברות לימות המשיח דרך גוגל סקריפט/שיטס!!!.
@הרב
תודה לך על הרעיון, בהחלט נצרך וחשוב..אם כבר עסקינן בגוגל סקריפט/שיטס,
האם יש דרך להשתמש עם הנ"ל בשביל מודול API? (שהרי כידוע אינם מחזירים תגובה תקינה -200).ואם ע"י שרת מתווך שיתרגם את התגובה, זה לא רעיון טוב משתי סיבות:
א' נשתמש כבר עם השרת בעצמו במקום עם גוגל סקריפט/שיטס.
ב' לא ידוע כיום על שרת חינמי, מי שיודע נא לעדכן לטובת המונים.. (ב-infinityfree אין אפשרות לתקשר עם ימות המשיח, ראה כאן). -
RE: ירידת שורה בפקודה UploadTextFile
%0A
בדוגמה שלך:
https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0771234567:123456&what=ivr2:/Did_Go_To.ini&contents=0773137770=/1/4%0A0773137771=/1/3
בהצלחה
-
זיהוי מבצע הפעולה
כאשר אני מפעיל ע"י השרת שלי צינתוק באמצעות פקודת API,
מופיע ב'דוח הפעולות' של הרשימה, בטור 'בוצע ע"י' משהו כמו 2a1:9:c02:4a4::1
מישהו יודע מה זה אומר?
איך ניתן להבין מזה מהי כתובת ה-IP המפעילה?
בתודה..