• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צצ
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 55
    • פוסטים 252
    • הגבוה ביותר 44
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    צצ

    @צצ

    67
    מוניטין
    52
    צפיות בפרופיל
    252
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צצ הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ

    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @חוויה-טלפונית
      מופיע: "registrationStatus": false
      ושומעים פירסומת!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
      משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
      כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה

      ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
      יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
      למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
      בברכה מרובה..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"

      גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
      אני בהוט מובייל.
      .

      @מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":

      וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.

      לא להיכנס לקונספירציות משונות...
      אם זה קורה:
      א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
      ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
      אז זה באג מאד מאד ספציפי

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין אותו דבר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: המלצות והצעות עבור מודול api חדש.

      @אביי-ורבא
      אני התכוונתי בדיוק למה שכתב @ע-ג :

      אפשרות להגדיר שה-# ישלח לשרת בדיוק כמו שנשלח כשמקישים 1 או 12 וכו'

      כלומר, שב-read (בערך ה-16 לדוגמה) יהיה ניתן להגדיר yes ע"מ שמקש # יהיה כמקש רגיל וישלח לשרת בדיוק כמו ההקשות האחרות
      ניתן להוסיף: במידה ובערך ה-16 מוגדר yes, בערך ה-17 יהיה ניתן להגדיר מקש שיסיים את ההקשה (מה שעושה היום #). עריכה: או קבוצת מקשים, לדוגמה לסיום הקישו **.

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

      יש לי איזה רעיון,
      אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
      אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

      1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

      2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
        -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

      3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
        א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
        ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

      4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

      5. וככה בכל מערכת,
        במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

      ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


      הוספות ותוספות:

      1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

      2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

      3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

      4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


      מה אתם אומרים זה ילך או לא??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ

    • RE: בעיה: ה-SMS מגוגל לא מתקבל במערכת

      נו, אז מה עושים??

      יש למישהו פרטים נוספים על התקלה הזו?
      האם זה אמור להסתדר אי פעם?
      בשירות לקוחות אומרים שאין צפי לסדר את זה, יש למישהו הסבר מדוע?
      במה גוגל שונה מאחרים?
      זה משהו מצד גוגל או מצד ימות?

      מישהו מכיר את Twilio ?
      אולי זה יהיה הפיתרון לקבלת SMS מגוגל?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      @שלוימי-770
      האם ניתן לנייד מספר נייד רגיל (שאינו מהקומה הכשרה), ולפתוח עליו וירטואל פלוס לשליחת וקבלת SMS ?
      כי בממשק אני לא רואה אופציה כזו, מדוע?

      (חשבתי אלי כך אפתור את הבעיה הזו, מי יודע?)...

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צצ
    • RE: האם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?

      @יוסלה כתב בהאם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?:

      @פנסאים google cluod

      האם יש מצב שתתן הדרכה בסיסית איך פותחים שרת ב"גוגל קלאוד"?

      ועוד כמה שאלות:
      איזה שפות הוא יכול להריץ? PHP?
      יש אפשרות ל-mysql?
      יש אפשרות למתזמן?
      זה שרת רגיל? או משהו מדומה?

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: בעיה: ה-SMS מגוגל לא מתקבל במערכת

      הבו עצה הלום...

      אמרו לי בשירות לקוחות שככה זה!
      ידוע להם על הבעיה שה-SMS מגוגל לא מתקבלים במערכת.

      הבו עצה!
      אולי יש פיתרון?
      הרי בוירטואל פלוס זה כן מתקבל
      אולי יש רעיון כלשהו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • בעיה: ה-SMS מגוגל לא מתקבל במערכת

      האם יש למישהו מידע מדוע?

      להלן הפרטים בהרחבה:
      ניידתי למערכת מספר נייד
      רשמתי אותו בחשבון גוגל שלי
      והמערכת לא מקבלת את SMS האימות
      במסך של גוגל כתוב שהוא שלח SMS למספר
      אך במערכת לא מופיע ה-SMS הזה

      למען הסר ספיקות, אבהיר מספר נקודות:
      א. זה קרה לי כמה פעמים בכמה חשבונות גוגל
      ב. המספר הוא מספר רגיל ולא כשר
      ג. המספר יכול לקבל SMS, הוא קיבל SMS שלא נשלח מגוגל
      ד. ה-SMS לא מופיע גם לא באתר הניהול וגם לא בבקשת GetIncomingSms
      ה. המערכת בשרת ymta

      האם גם אתם נתקלתם בבעיה הזו?
      האם אתם מקבלים SMS מגוגל באופן תקין?

      נשמח לבדיקתכם, למען רבים שרוצים להשתמש בשירות, שלא יתקעו מחוץ לחשבון גוגל בלי אפשרות כניסה...
      לפני הניסוי מומלץ ליצור בחשבון גוגל גם קודי גיבוי...

      בתודה מראש..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: קבלת SMS חדש

      @מ-מ-פליישער
      משמע שבתשלום זו האפשרות היחידה?

      אולי יש איזה רעיון בשילוב קומבינה כלשהי?

      כאשר מגיע SMS, הוא מגיע אך ורק ל'תא' ה-SMS של המערכת?
      לא מתבצעת כניסה לשום שלוחה במערכת?
      אפילו אם אני משייך את המספר לשלוחה מסויימת במערכת?
      כי אם כן, היה ניתן לעשות שיפעיל מודול API

      בתודה ובברכה על כל עצה ורעיון..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • קבלת SMS חדש

      כשאני מקבל SMS חדש למערכת שלי,
      מה האפשרויות לקבל אותו ישירות לשרת שלי?

      ואם אין אפשרות,
      האם לפחות יש אפשרות לקבל איזה התראה כלשהי לשרת ככה שיפעיל את GetIncomingSms?

      או שמא האופציה היחידה היא רק להריץ GetIncomingSms כל כמה שניות, ולשלוף את כל ההודעות האחרונות, ואז לבצע סינון להודעות החדשות?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @עידו
      לא מבין מה כאן הוויכוח
      אתה לא מסכים עם העובדה שבשביל שזה יהיה קביל משפטית צריך שיהיה לימות המשיח את האישורים הנדרשים?
      כל עוד זה לא ככה, מה עוזר לי העובדה שאחרי שזה במייל אין אפשרות לשנות את זה?
      וחוצמיזה, אם לגוגל לא היו את האישורים הנדרשים, גם תדפיס של הודעת מייל לא הייתה שווה אפילו לצור ע"פ צלוחיתו...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @y6714453
      לפי איך שזה נראה בקישורים שהבאתי לעיל (הנה הם שוב: https://www.hamichlol.org.il/חתימה_דיגיטלית https://www.hamichlol.org.il/חוק_חתימה_אלקטרונית ) זה לא עובד ככה, צריך רמת אמינות שלא ניתן לשנות, ולא שניתן לשנות ולראות מה היה לפני השינוי, כי אם אפשר לשנות, שזה אומר שיש גישה למהות הפנימית של התוכן, אז גם אפשר לעשות שלא יהיה ניתן לזהות את השינוי, ולזייף בקלות את מה שכביכול היה במקור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @הלי כתב בחתימה טלפונית:

      אגב אינני בטוח שאכן במקרים קשים חתימה פשוטה באתר מספיקה ועיין ערך פתיחת כרטיס אשראי באתר למשל שהם כן שומרים צילום של החתימה שלך עם המסמך שעליו חתמת ואתה אפילו מקבל מזה עותק למייל ואם תרצה להביא ראיה מכאלו חברות ראיה ולא מאתרים פשוטים

      כאמור, לחתימה דיגיטלית יש כמה רמות של אמינות
      ולכל דבר נדרשת רמה אחרת

      אנחנו מדברים כאן על חתימות שאילו הם היו על נייר הם היו יכולות להתבצע בצורה פשוטה, וללא אישור עו"ד שהחתימה נכונה לדוגמה..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ