• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צצ
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 47
    • פוסטים 209
    • הגבוה ביותר 38
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    צצ

    @צצ

    56
    מוניטין
    41
    צפיות בפרופיל
    209
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צצ הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ

    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
      משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
      כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @חוויה-טלפונית
      מופיע: "registrationStatus": false
      ושומעים פירסומת!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה

      ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
      יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
      למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
      בברכה מרובה..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צצ
    • RE: המלצות והצעות עבור מודול api חדש.

      @אביי-ורבא
      אני התכוונתי בדיוק למה שכתב @ע-ג :

      אפשרות להגדיר שה-# ישלח לשרת בדיוק כמו שנשלח כשמקישים 1 או 12 וכו'

      כלומר, שב-read (בערך ה-16 לדוגמה) יהיה ניתן להגדיר yes ע"מ שמקש # יהיה כמקש רגיל וישלח לשרת בדיוק כמו ההקשות האחרות
      ניתן להוסיף: במידה ובערך ה-16 מוגדר yes, בערך ה-17 יהיה ניתן להגדיר מקש שיסיים את ההקשה (מה שעושה היום #). עריכה: או קבוצת מקשים, לדוגמה לסיום הקישו **.

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"

      גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
      אני בהוט מובייל.
      .

      @מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":

      וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.

      לא להיכנס לקונספירציות משונות...
      אם זה קורה:
      א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
      ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
      אז זה באג מאד מאד ספציפי

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין אותו דבר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

      יש לי איזה רעיון,
      אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
      אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

      1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

      2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
        -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

      3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
        א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
        ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

      4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

      5. וככה בכל מערכת,
        במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

      ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


      הוספות ותוספות:

      1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

      2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

      3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

      4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


      מה אתם אומרים זה ילך או לא??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ

    • RE: בירור שגיאה

      עכשיו אני גם לא מצליח לקבל טוקן

      רושם לי:

      {
        "responseStatus": "FORBIDDEN",
        "message": "bruteforce protection - account locked",
        "yemotAPIVersion": 6
      }
      

      אבטחה קצת מוגזמת...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: בירור שגיאה

      פלסטר למקרה דחוף:
      להשתמש בטוקן כזה

      אבל עדיין נשמח להבין:

      איך משחררים את זה??
      מדוע זה קורה??
      מה נחסם, השרת או המערכת??

      בברכה..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: בירור שגיאה

      איך משחררים את זה??
      מדוע זה קורה??
      מה נחסם, השרת או המערכת??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • בירור שגיאה

      מה זו התגובה הזו??

      Array
      (
          [yemotAPIVersion] => 6
          [responseStatus] => EXCEPTION
          [message] => creating login token error(account locked, Please verify the details and try again later)
      )
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      @עידו כתב בפרסומת:

      @צצ @צדיק-תמים @פלוס האמת שאם הייתם שומעים את תנאי השימוש ש"חותמים עליהם" כשפותחים קו (נשמע שאני היחיד שמקשיב לדברים כאלה...) הייתם יודעים שהם נותנים לעצמם את הזכות לשים לכם פרסומות בקוים.

      וגם אומרים שאין לשים פרסומות באופן עצמאי, ומי שכן ישים יצטרך לשלם להם על זה כסף!

      אין חולק על כך שיש להם זכות, השאלה היא על מה וכמה..

      בא נאמר יותר מזה, אם הם היו סוגרים בפתע את כל המערכות, היה פחות זעם ממה שיש עכשיו
      כי בסופו של דבר כל אחד מבין שזה רכוש שלהם בלבד, והם יכולים לעשות עם זה כל מה שהם רוצים
      הזעם כרגע הוא על משהו שנתפס כניצול או חדירה
      נכון שהפלטפורמה היא שלכם, אבל התוכן והמחייגים הם שלי (לא שלי במובן הקנייני, אלא שאני מביא ויוצר אותם)
      ועל כך הזעם
      יצרתי תוכן בעמל ויגיעה, פרסמתי אותו ויצרתי לי קהל מחייגים, עכשיו אתם באים ונדחפים ומשנים לי (אפי' מעט) בסגנון של המערכת, ועוד בלי ליידע אותי? זה מתסכל!
      ונסיים במה שפתחנו, אם הם היו סוגרים את כל המערכות ומוחקים את כל התוכן בלי להודיע מראש, מובן שהיה המון זעם לגיטימי אע"פ שיש להם כל זכות שבעולם, נכון? למה, כי אנחנו עמלנו על התוכן, ואתם השתמשתם (הם לא פתחו חברת גמ"ח) וזרקתם?
      מה שקורה כרגע עם הפרסומות הוא אותו עיקרון!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      @אביי-ורבא כתב בפרסומת:

      עיקר ההכנסות של גוגל נראה לי עד היום זה מפרסום
      יש פרסומות בג'ימייל
      בחיפוש גוגל
      ובחצי מהאתרים והאפליקציות

      האם גוגל מכניסים פירסומות בתוך האתר שלי??
      האם ג'ימייל מכניסים פירסומות בתוך הודעות מייל פרטיות??
      או רק בפלטפורמות הכלליות של חיפוש גוגל וג'ימייל?

      מה שנראה כאן מכל השיח, עיקר הכעס של הציבור הוא על כך שימות הכניסו את הפירסומות בצורה שזה נראה כמו משהו מטעם מנהל המערכת הספיציפית, מה שגרם כמה אי נעימויות.
      ועוד לא הודיעו כלום לפני כן, ולא נתנו אפשרות מינימלית להיערך.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
      משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
      כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      @אביי-ורבא כתב בפרסומת:

      ועדיין לג'ימייל אין מתחרים

      כי הוא חינם!!

      ימות המשיח צריכים לעבוד לפי המודל של ג'ימייל
      שימוש מינמלי - חינם
      שימוש פרימיום - בתשלום, התשלום ילך ויעלה לפי כמות השימוש (האיחסון והחיוגים), זה הגיוני הן מצד שהוא לוקח יותר משאבים מימות, והן מצד שקו עם המון חיוגים יכול להכניס יותר מפרסומות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: המלצות והצעות עבור מודול api חדש.

      @אביי-ורבא
      אני התכוונתי בדיוק למה שכתב @ע-ג :

      אפשרות להגדיר שה-# ישלח לשרת בדיוק כמו שנשלח כשמקישים 1 או 12 וכו'

      כלומר, שב-read (בערך ה-16 לדוגמה) יהיה ניתן להגדיר yes ע"מ שמקש # יהיה כמקש רגיל וישלח לשרת בדיוק כמו ההקשות האחרות
      ניתן להוסיף: במידה ובערך ה-16 מוגדר yes, בערך ה-17 יהיה ניתן להגדיר מקש שיסיים את ההקשה (מה שעושה היום #). עריכה: או קבוצת מקשים, לדוגמה לסיום הקישו **.

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @avrham כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      @צצ זה שתי דברים נפרדים…

      וואו...
      אז ע"מ להחזיק מערכת תוכן מינימלית נורמלית, צריך לשלם 33.5 ש"ח לחודש???
      זה קצת יקר, לא?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ