• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צצ
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 49
    • פוסטים 218
    • הגבוה ביותר 41
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    צצ

    @צצ

    63
    מוניטין
    52
    צפיות בפרופיל
    218
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צצ הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ

    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @חוויה-טלפונית
      מופיע: "registrationStatus": false
      ושומעים פירסומת!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
      משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
      כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה

      ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
      יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
      למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
      בברכה מרובה..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"

      גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
      אני בהוט מובייל.
      .

      @מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":

      וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.

      לא להיכנס לקונספירציות משונות...
      אם זה קורה:
      א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
      ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
      אז זה באג מאד מאד ספציפי

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין אותו דבר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: המלצות והצעות עבור מודול api חדש.

      @אביי-ורבא
      אני התכוונתי בדיוק למה שכתב @ע-ג :

      אפשרות להגדיר שה-# ישלח לשרת בדיוק כמו שנשלח כשמקישים 1 או 12 וכו'

      כלומר, שב-read (בערך ה-16 לדוגמה) יהיה ניתן להגדיר yes ע"מ שמקש # יהיה כמקש רגיל וישלח לשרת בדיוק כמו ההקשות האחרות
      ניתן להוסיף: במידה ובערך ה-16 מוגדר yes, בערך ה-17 יהיה ניתן להגדיר מקש שיסיים את ההקשה (מה שעושה היום #). עריכה: או קבוצת מקשים, לדוגמה לסיום הקישו **.

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

      יש לי איזה רעיון,
      אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
      אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

      1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

      2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
        -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

      3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
        א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
        ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

      4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

      5. וככה בכל מערכת,
        במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

      ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


      הוספות ותוספות:

      1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

      2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

      3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

      4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


      מה אתם אומרים זה ילך או לא??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ

    • RE: סליקת אשראי - איך?

      אולי יש למישהו מידע על גביה לועדי בתים של קשר?
      האם זה אומר שאני לא צריך עוסק פטור? האם זה אומר שהעלות החודשית נמוכה מהעלות של עסקים רגילים? האם הם מחייבים אותי להגדיר את כל "הדיירים" בבניין מראש, או שאני יכול להשתמש עם זה בשביל קבלת תשלום בימות?
      האם יש עוד חברות שנותנות את האופציה הזו של סליקה לועדי בתים ללא עסק?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: סליקת אשראי - איך?

      @עידו כתב בסליקת אשראי - איך?:

      מאוד בעייתי לעשות את זה אם השרת שלך לא עומד בדרישות PCI DSS.

      במילים אחרות, לצורך שלי זה בלתי אפשרי ללא המודול של ימות
      אם אני רוצה להשתמש עם השרת שלי, זה יכול להיות שווה לי רק אם יש לי עסק גדול ושווה לי להשקיע ב- PCI DSS
      נכון?
      או שזה ממש לא מסובך לעשות PCI DSS ?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: סליקת אשראי - איך?

      @עידו כתב בסליקת אשראי - איך?:

      יש חברה שאין בה תשלום חודשי וגם אין בה עמלת פתיחה, אבל היא גם לא עובדת עם ימות המשיח... כך שלסתם סליקה זה מצוין לטלפון לא...

      כאן נכנס לתמונה עוד פרט שחסר לי בכל העניין הזה של סליקת אשראי
      אם יש לי שרת, מדוע אני צריך להשתמש עם המודול של ימות? ומדוע אני צריך לעבוד דווקא עם חברה שעובדת עם ימות?
      למה אני לא יכול להשתמש עם מודול API, לבקש מהמשתמש את כל הפרטים בשלב אחר שלב, ולפנות לחברת הסליקה מהשרת שלי?
      אשמח לתוספת הסבר, אני ממש חדש בתחום הזה של הסליקות..

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: סליקת אשראי - איך?

      נדרים פלוס ענו:
      אין לנו פתרון לסליקה ללא עמותה או עוסק.

      מה עושים?
      מה יעשה מישהו שצריך למכור ספר בבית הכנסת?
      מה יעשה מישהו שצריך לקבל תשלום על נסיעה שאירגן?
      מה יעשה מישהו שצריך לקבל תרומה לישיבת ביה"ז? (ואין לו זכנו)
      וכו' וכדו'...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: סליקת אשראי - איך?

      @עידו @בעזרת-ה
      תודה על המידע
      פניתי לנדרים פלוס במייל, מחכה לתשובה

      בכל אופן, גם לפי המופיע בטופס שהביא "עידו" וגם לפי המידע שהביא "בעזרת ה'", מדובר בעלות חודשית של לפחות 30 ש"ח
      ככה שאם אני צריך לקבל בסה"כ עשרות בודדות של שקלים בכל חודש, זה לא כ"כ ריאלי
      כמו"כ אם אני צריך למכור משהו באופן חד פעמי כלומר מכירה חד פעמית נניח של איזה ספר בתי הכנסת, זה ג"כ בכלל לא ריאלי

      האם יש איזה עמותה שעושה שירות עקיף בתשלום אחוזים וללא תשלום חודשי?
      זכור לי שיש משהו בנדרים פלוס, שזה קופה משותפת כזו שצריך שם לבחור כביכול "למה מיועדת תרומתך", וכל קטגוריה זה בעצם שייך למשתמש אחר, והם לוקחים אחוז קטן על התרומות
      יכול להיות שראיתי פעם משהו כזה לצורך מכירת ספרים בבתי כנסיות
      יש למישהו מידע בעניין?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • סליקת אשראי - איך?

      שלום רב
      אולי מישהו יכול לעשות סדר, אחת ולתמיד, מה אני צריך בשביל לקבל תשלום באשראי
      מ-א עד ת

      מה צריך שיהיה לי לפני שאני מתחיל בכלל עם המערכת הטלפונית?
      איפה אני צריך להירשם ע"מ שיהיה לי בכלל אפשרות לקבל תשלום באשראי?
      מי יכול להירשם שם? (עסק? עמותה? אדם פרטי?)
      כמה העלויות?
      איך נרשמים? ואיך מתקדמים עם הרישום הזה?

      אח"כ, איך יוצרים בימות שלוחה לקבלת התשלומים?
      איך מתממשקים בין מספר האשראי שהוקש לבין החברה שגובה את הכסף ומעבירה אותו אלי?
      איך מבצעים חיובים נוספים?

      אם צריך שרת, בסדר
      אם צריך API, בסדר
      יהיה הכל, כרגע חסר רק הידע איך בכלל מתחילים? איך בכלל אני יכול לקבל תשלום?

      בקיצור, צריך כאן מדריך רציני
      אם מישהו מוכן להתנדב, ייש"כ עצום בשם כולם...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פתרון חלקי לבעיית החסימות של שרתי גוגל בימות

      @אביי-ורבא כתב בפתרון חלקי לבעיית החסימות של שרתי גוגל בימות:

      הבעיה שלמשתמש הפשוט אין כ"כ את הידע כיצד ליצור ולמצוא את הטוקן

      מה זאת אומרת "אין כ"כ את הידע"?
      יש בכלל איזו שהיא אפשרות לעשות את זה ע"י הגוגל סקפריט בעצמו ללא שרת מתווך נוסף?
      אני מסתבך עם זה שנים...
      אם יש אפשרות כזו, אשמח לדעת עליה מזמן...

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: בירור שגיאה

      עכשיו אני גם לא מצליח לקבל טוקן

      רושם לי:

      {
        "responseStatus": "FORBIDDEN",
        "message": "bruteforce protection - account locked",
        "yemotAPIVersion": 6
      }
      

      אבטחה קצת מוגזמת...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: בירור שגיאה

      פלסטר למקרה דחוף:
      להשתמש בטוקן כזה

      אבל עדיין נשמח להבין:

      איך משחררים את זה??
      מדוע זה קורה??
      מה נחסם, השרת או המערכת??

      בברכה..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: בירור שגיאה

      איך משחררים את זה??
      מדוע זה קורה??
      מה נחסם, השרת או המערכת??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ