• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    68
    375
    12512
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S
      sumone @אופיר נערך לאחרונה על ידי

      @אופיר כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      אין לי מושג...

      נראה שגם הם עדיין לא סגורים על עצמם ;(

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אופיר @sumone נערך לאחרונה על ידי

        @sumone כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

        נראה שגם הם עדיין לא סגורים על עצמם

        אז הם יכולים להודיע את זה! (כן, זו לא בושה;) ולדחות את ההחלטה בחודש חודשיים ובינתיים להשאיר את המצב הקיים.
        מה שבטוח, לא להיעלם ולהתעלם...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • S
          sumone נערך לאחרונה על ידי

          @אופיר כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

          מה שבטוח, לא להיעלם ולהתעלם...

          מה שבטוח שהם רואים כאן את ההודעות, אבל לא בא להם להגיב.
          d466972b-26c5-4954-89f6-3448a42c30b3-image.png
          בסוף אנחנו "לקוחות שבויים" בידיים שלהם, מה שהם לא יעשו אין לנו הרבה אופציות..

          מחר הם גם יכולים לצאת עם הודעה חדשה שכל קו יכול להכיל עד 3 שיחות בו זמנית, מי שרוצה יותר שישלם עוד 9.9 לחודש.
          ועוד שבוע הם יכולים גם לעדכן אותנו שיש הגבלה טכנית שלוקח 30 שניות לשיחה כדי שתיכנס למערכת, מי שרוצה שהשיחות יגיעו מיד שישלם עוד 9.9
          והם לגמרי יהיו צודקים,

          אבל אותי ברמה אישית, המצב הזה מעצבן..
          אבל גם אין לי מה לעשות ;(

          ומשתדל להגיד תודה על מה שיש

          א שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • צ
            צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

            באמת מצב הזוי שהם לא רואים צורך לעדכן לקוחות מה יהיה עוד 3 ימים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              אופיר @sumone נערך לאחרונה על ידי

              @sumone כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

              ומשתדל להגיד תודה על מה שיש

              אני ברמה האישית מודה לימות, בסוף אני מרוויח כסף מהפיתוחים שלהם, אבל בכל זאת הם צריכים לכבד..

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אהרל'ה נערך לאחרונה על ידי

                לדעתי הם ידחו את התאריך של האכיפה עד לאחד באפריל, ואז יספרו לנו שהכל היה מתיחה... 😬

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • שמואל
                  שמואל @sumone נערך לאחרונה על ידי שמואל

                  @sumone כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                  אבל לא בא להם להגיב

                  אני באמת מתנצל שלא הגבתי תוך שתי דקות ממה שכתבת, אתה יכול לא לשלם לי החודש.

                  בכל מקרה,
                  אשמח להבין איזה חלק לא מובן בשינוי שהולך לקרות.
                  יצאו לפחות 2 מיילים אל הנושא,
                  יש את השרשור הנוכחי שמדבר על השינויים, שמתוכו כל בקשה לגיטימית התקבלה ונבחנה - ואף נוספו דברים.

                  ויש את ההודעה הרשמית: https://f2.freeivr.co.il/post/159438 שפורסם לפני למעלה מחודש, יש את ההודעה באתר שמתחברים, ויש את הסברים באתר ניהול ובכל פינה.

                  בקיצור, כמו ששאלתי בהתחלה, אשמח להסבר מה לא מובן בשינוי.. כל הדברים שהולכים להיות כבר קיימים - רק שכרגע ניתן לדלג על האימות הדו-שלבי, ואחרי התאריך - זה יהיה חובה.

                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                  S צ צ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S
                    sumone @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                    אני באמת מתנצל שלא הגבתי תוך שתי דקות ממה שכתבת, אתה יכול לא לשלם לי החודש.

                    תודה.

                    הנושא כאן הוא הAPI KEY
                    שזה לא ברור, שכרגע זה לא עובד בכל האנדפוינטים.

                    והשאלה היא, האם תהיה אכיפה על זה לפני שזה יעבוד בכל האנדפוינטים,
                    מה שיחייב את כל המשתמשים לעבוד בשיטה השניה,

                    או שימתינו עם האכיפה של פניות בAPI, עד שזה יעבוד לגמרי.

                    ועל זה כאן הנידון, שלא קיבלנו עדכון על זה,

                    תודה בכל אופן על כל מה שאתם עושים למענינו...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • ע
                      עידו @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                      @חוויה-טלפונית כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                      @שמואל כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                      @אביי-ורבא כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                      @שמואל זה אומר שכעת כלל שירותי הAPI יפעלו עם מפתחות API?

                      לא.

                      @שמואל יש צפי מתי ה API_KEY יפעל על כל השירותים ?
                      והאם תהיה הארכה, או שב 01/11/2025 כבר לא יוכלו להיכנס בלי אימות דו שלבי, ועם מספר:סיסמא ?

                      @שמואל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ
                        צצ @שמואל נערך לאחרונה על ידי צצ

                        @שמואל כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                        אשמח להבין איזה חלק לא מובן בשינוי שהולך לקרות.
                        יצאו לפחות 2 מיילים אל הנושא,
                        בקיצור, כמו ששאלתי בהתחלה, אשמח להסבר מה לא מובן בשינוי.. כל הדברים שהולכים להיות כבר קיימים - רק שכרגע ניתן לדלג על האימות הדו-שלבי, ואחרי התאריך - זה יהיה חובה.

                        האם בעוד 3 ימים לא יפעל מספר:סיסמה בבקשות API ?
                        אין על זה מענה, ועל זה כל המתח.
                        כי עדיין לא ניתן להשתמש ב-API_KEY על כל סוגי הקריאות.
                        כל השאר ברור כשמש..

                        מסקרן מדוע שמואל לא מעלה בדעתו שלזה כולם מתכוונים
                        מסקרן איך הוא לא שם לב שאין על זה שום הודעה מסודרת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • צ
                          צדיק תמים @שמואל נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                          @שמואל מה שלא ברור זה מה רוב מוחלט של הלקוחות שעבדו לפי התיעוד הרשמי והשתמשו במשתמש:סיסמה יעשו בעוד 2.5 ימים
                          האם יצטרכו לשכתב את הקוד בגלל ביטול האפשרות להשתמש במשתמש:סיסמה גם מכתובת IP מאושרת
                          או שיהיה תחליף של API_KEY

                          @שמואל כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                          אני באמת מתנצל שלא הגבתי תוך שתי דקות ממה שכתבת, אתה יכול לא לשלם לי החודש.

                          זה לא קשור אליך אישית, אבל באמת חברת ימות המשיח צריכה להתנצל ללקוחות שמשלמים אלפי שקלים על יחידות והוצאת שיחות ולא זוכים ליחס מינימלי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                          • ש
                            שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                            https://f2.freeivr.co.il/post/163893

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ה
                              הלוי הלוי נערך לאחרונה על ידי הלוי הלוי

                              לא יודע למה לא כתבו את זה מפורש עד היום...
                              אבל כל מי שהתעניין ושאל וחיכה ופחד...

                              יש בשורה משמחת!!!!

                              @שמואל כתב בהודעה חשובה בעניין השינוי המתוכנן ל 01/11/2025:

                              @משרדי כתב בהודעה חשובה בעניין השינוי המתוכנן ל 01/11/2025:

                              דהיינו, אפשר יהיה להחליף את שיטת ההתחברות כהיום באמצעות מערכת:סיסמא לapi_key וחסל?

                              כן, בעז"ה.

                              תודה ל @שמואל ו @שמחה-זו-הסיסמא ולכל המנהלים והעוזרים והמסייעים והמשקיעים!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • ו
                                ועד נערך לאחרונה על ידי

                                בהקשר לשינוי בימים הקרובים בנושא האימות בכניסה לניהול המערכת.
                                יש לי הרבה מערכות שפתחתי מהפלאפון שלי, האם יש איזשהו דרך לקבל רשימה של כל הקווים ע"מ לבצע בהם את האימות?

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • H
                                  HTML מורחק @ועד נערך לאחרונה על ידי HTML

                                  @ועד אין פונקציה ישירה או מודול ספציפי שמתואר שמספק רשימה גלובלית ומאוחדת של כל מספרי המערכות שנפתחו על ידך או המנוהלים על ידי הטלפון הנייד שלך, באופן שדומה לדוח מרוכז של קווים

                                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ע
                                    עידו @HTML נערך לאחרונה על ידי עידו

                                    @HTML חחח הבאת מהבינה שלך?

                                    @ועד כאלו שאלות תתקשר ישר לימות המשיח 0772222770 או למייל של השירות לקוחות. ויפה שעה אחת קודם.

                                    H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • H
                                      HTML מורחק @עידו נערך לאחרונה על ידי

                                      @עידו זה בתור דוגמא!( אתה יכול להפסיק לרדת על הבינה המלאכותית שלי!)

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ע
                                        עידו @HTML נערך לאחרונה על ידי

                                        @HTML למה לרדת עליה? אני הראשון שהגיב עליה שהיא נראית טוב

                                        111 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 111
                                          111 @עידו נערך לאחרונה על ידי

                                          מערכת תחת חברת טלטק אפשר למלא כאן טופס כדי לסדר אימות צריך מספר מערכת וסיסמה

                                          https://forms.gle/3Roo2CSPtBupHukdA

                                          צריך ללקחת בחשבון

                                          • לחברות טלטק יש כ 4000 מערכת שצריך לעדכון ואין לנו דרך לעדכון אוטמטי לכל מערכת צריך לעשות יעדני ולוקח כמה דקות לכל מערכת

                                          • לא עושים שקל מכל המערכות (בינתיים)

                                          • שזה "לא אנחנו" שבחרנו לאכוף עליכם את "אימות דו שלבי" ללא אפשרות לעדכן בעצמכם את הפרטים במערכת

                                          ולכן מי שלא מקבל תגובה מיידית לא לשלוח מיד מייל מחדש (אלא אם כן אתה לקוח פרימיום שמשלם על המערכת)

                                          תודה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פ
                                            פלוס נערך לאחרונה על ידי פלוס

                                            יש למישהו מושג של מי הרסלייר הזה? ואיך יוצרים איתו קשר לאימות?

                                            צילום מסך 2025-10-29 110524.png

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון