@קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
-
RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה
ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
בברכה מרובה.. -
RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"
גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
אני בהוט מובייל.
.@מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.
לא להיכנס לקונספירציות משונות...
אם זה קורה:
א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
אז זה באג מאד מאד ספציפי -
RE: חדש!! שעון עם שניות
@יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
@קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??
-
RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי
יש לי איזה רעיון,
אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.-
צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).
-
בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
-תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה. -
שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן). -
שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.
-
וככה בכל מערכת,
במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.
ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...
הוספות ותוספות:
-
אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.
-
אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).
-
מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.
-
שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).
מה אתם אומרים זה ילך או לא??
-
-
RE: אקסס פילטר להגבלת כניסה לשלוחה - איך?
@ע-ג @isi
אם השלוחה איליה אתה מעביר את המוגבלים (מי שהיה ב-40 שניות אחרונות), היא שלוחה המיועדת למוגבלים בלבד:
לא צריך את שלוחה 8888, אפשר לעשות את זה פשוט יותר.
בשלוחה 9999 בשורה של 'מעבר בסיום המחיקה' (שורה 13 בדוגמא) תרשום את השלוחה אליה אתה רוצה שיעבור מי שהיה ב-40 שניות אחרונות,
ובשלוחה ההיא (בנוסף להגדרות השלוחה שלך שם) תכניס:
אתה צריך לערוך את שורה 4;אקסס פילטר (כהטמעה במודול) check_access_filter=yes ;שישמור ויתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה ... (השלוחה שבה עשית את האקסס פילטר) access_filter_log_time_folder=/ ;הגדרת התנאי 40 שניות access_filter_1=g.*.*.*.*.*.40s.*.*.*
אמנם אם השלוחה מיועדת גם לשאינם מוגבלים, אם תעשה כך אז כל מי שיכנס לשם ממילא יהיה נחשב 'מוגבל', ובכזה מצב כן יש להשתמש בשלוחה נפרדת (8888) לחידוש ההגבלה, וכמו שכתב ע.ג.
גם אני לא בדקתי, אבל זה אמור לעבוד. מי שיש הערות נא להעיר.
-
לאחר הקשת סיסמה שגויה
בשלוחה שצריך סיסמה להכנס אליה-
המצב הנוכחי הוא שהולך שלב אחד אחורה.
צריך בדחיפות הגדרה שמנתקת את השיחה, או לחילופין ששולחת לשלוחה פלונית.
אין כזאת הגדרה וכבר היה על זה כמה פעמים בפורום שאין כזו הגדרה.
תודה רבה.. -
סינון מתקשרים לשלוחות שונות
איך אני גורם לכך שכל המתקשרים למערכת יכנסו לשלוחה 3,
ורק מתקשרים מסוימים יכנסו לשלוחה ראשית?
בתודה מראש.. -
RE: זיהוי השיחה בשליחת פקס
@פיסטוק-פרווה כתב בזיהוי השיחה בשליחת פקס:
@צצ
תנסה (לא בדקתי)fax_send_from=
או
fax_from=
אם לא עוזר אפשרי לפיתוח שלוחה כזאת בapi תוכל לפנות אלי למייל:
smstop770@gmail.comשניהם לא מועילים,
תודה על הרצון לעזור, אם יש לך עוד רעיון אשמח להתעדכן.
כפי שכתבתי אני לא רוצה API אלא רק הגדרה פשוטה בקובץ ext.ini של המודול.
תודה תודה.. -
RE: הפנייה לקובץ מסויים בתוך שלוחה מסויימת.
גם אני מצטרף לבקשה.
זה יהיה טוב לא רק לאנשים שהם לא מפתחים, קצת יותר נוח לעשות פעולה אחת מאשר שתי פעולות, (דהיינו: יותר נוח להשתמש עם הגדרה אחת במודול, מאשר שאתה צריך גם להגדיר את הAPI במודול, וגם להגדיר בשרת שלך את ההגדרה המתאימה).
ואני בכלל לא מזלזל בצורך של ההגדרה לאלו שאינם מתכנתים, ולכאורה רוב מנהלי המוסדות שמשתמשים עם המערכות של ימות המשיח, אינם מתכנתים.
בתודה מראש לימות המשיח על המערכות המיוחדות, המשוכללות, ועל האפשרויות הבלתי מוגבלות....
-
RE: מודול קבלת פקס
@yonatan לא הבנתי כלום...
זה באמת "כזה" כנ"ל אבל הפקסים מגיעים לתיקיית פקס בשלוחה ראשית ואין גישה לתיקייה זו דרך הטלפון.
ומלבד זאת מה בדיוק אני אמור לשמוע הרי הפקסים הם PDF? -
RE: מודול קבלת פקס
@yonatan באמת בשליחה ממכשיר פקס לא ניתן להקיש שלוחות,
האפשרות היא לעשות פילטר לפי רשימ"ת שכל מי שמתקשר מגיע ישירות לשלוחת הפקס. -
RE: הקלטה למייל
@שמחה-זו-הסיסמא שלום לך,
לאחר בדיקה מעמיקה התברר כדלהלן:
הכתובת חוקית לגמרי (כמובן שזו שכתבתי כאן היא כתובת בדויה), זה כתובת של וירטואל מייל,
והמערכת אכן שולחת את ההודעה לשם, ומשום מה וירטואל מייל שולח עותק למייל שלי.
אבל בעיה זו קשורה כבר לוירטואל מייל..
בכל אופן תודה רבה לך.. -
RE: לינק הקלטה
@מנסה "לא נפתר"
בעיקרון זה רעיון פצצה, ומגיע לך צלש רציני,
ואע''פ שיש כאן כמה חסרונות קטנים הייתי מסתדר איתם,
אבל יש לי בעיה אחת גדולה שאם בנאדם קיבל צינתוק היום אתמול ושלשום, הוא לא יוכל לדעת איפה נקלט שיעור היום אלא רק יוכל לדעת איזה שיעורים היוא עדיין לא התעדכן עליהם,
ולכן זה לא מתאים לי הפתרון הזה,
אשמח אם יהיה לך רעיון אחר.
תודה רבה רבה... -
RE: לינק הקלטה
@מנסה לא, אני אדם פשוט לא בשבילי API
ולא בשבילי תשלום.
תודה בינתיים.. -
מי שמע את ההודעה
מי יודע האם ואיך אפשר לעשות בIVR לשמוע מי ומתי שמע את ההודעה כמו שיש בווצאפ פון.
ואם אין אפשרות, למה.
ואולי יעשו שכן תהית אפשרות.
ואולי כדאי גם שיעשו שמנהל יוכל לבחור אם כולם יוכלו לשמוע פרטים אלו או רק המנהל.
ואל תאמר זה "חוק הפרטיות" או "חוק זכות השתיקה" ועוד כל מיני תירוצים, כי אז יצטרכו לסגור מיידית את כל ווצאפ פון.
ואל תאמר ששם זה קבוצתי כי זה תירוץ לא קשור.
מקווה שאני מספיק ברור, לא להגיב רק בשביל להגיב.
תודה מראש........