פתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן
-
פתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן אבל בכל החברות האחרות כן, איך זה יכול להיות
אולי @שמואל יכול לדעת -
@אברהם-צבי אומרים בבירור שהם לא לוקחים אחריות שיחסם, רק יש יותר סיכויים שלא ייחסם.
-
@אברהם-צבי מה זה לא עובד, חסום?
@שרות-פלוס-ivr אמר בפתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן:
@אברהם-צבי אומרים בבירור שהם לא לוקחים אחריות שיחסם, רק יש יותר סיכויים שלא ייחסם.
אבל הם כן מתחייבים שזה פתוח בעת הקניה
ואם עכשיו זה חסום תתקשר לשירות לקוחות ויתנו לך חדש. (מנסיון) -
@שרות-פלוס-ivr אמר בפתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן:
@אברהם-צבי אומרים בבירור שהם לא לוקחים אחריות שיחסם, רק יש יותר סיכויים שלא ייחסם.
אבל אם הוא קנה וישר זה נחסם זה באמת מחדל.
-
@השפן-הקטן אמר בפתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן:
מחדל
???
אין דרך לבדוק מראש כאלה דברים
זה מאגר מספרים שבוודאות לא היה חסום בשום חברה לפני, ואז שמו במאגר.
אם בינתיים זה נחסם , אין מה לעשות , ולכן גם יש החלפה.אני לא חושב אבל שב11 שקל יש התחייבות שיהיה פתוח.
ההתחייבות היא רק על המספר היותר יקר. -
בשירות לקוחות הם מבהירים שלא ינתן החזר כספי על מספר שייחסם,
אבל לא עד כדי כך .
חוץ מזה שהמספר משנה הוא לא 100 אחוז בבעלותך אלא רק מעביר למערכת שלך או שולח ממנו צינתוקים ואפילו לשנות אותו כהגדרה אחרת אי אפשר,אז אל תשווה. -
@mgm-ivr הוא לא מדבר על מספר משנה אלא מערכת תוכן שזה עולה 11 ש"ח
-
@השפן-הקטן אמר בפתחתי קו חדש ב-11 ש''ח ולא עובד בגולן:
בשירות לקוחות הם מבהירים שלא ינתן החזר כספי על מספר שייחסם,
אבל לא עד כדי כך.אבל כן מתחייבים שזה פתוח כרגע
חוץ מזה שהמספר משנה הוא לא 100 אחוז בבעלותך אלא רק מעביר למערכת שלך או שולח ממנו צינתוקים ואפילו לשנות אותו כהגדרה אחרת אי אפשר, אז אל תשווה.
(השורה הזאת היא אפילו לא שטויות...)
מבחינת מה ששלך ומה לא גם מערכת רגילה וגם מספר משנה בדיוק אותו דבר לא שלך, ואפילו אם תקנה מספר בבזק ותנייד לימות המספר כבר לא שלך ואין כזה דבר שמספר משנה רק פנה למערכת שלך זה עוד מספר על המערכת בדיוק כמו המספר הראשי...