נפתר חסימת שחות בווירטואל פלוס
-
@שלומל-ה תעשה סיסמת גישה לוירטואל פלוס דרך האתר הישן
ותוסיף את המספר שלך בפרטי יצירת קשר בלשונית הגדרות משתמש וכך אתה תוכל להתקשר ללא סיסמת גישה ואחרים יצטרכו להקיש סיסמת גישה אותה תוכל ליצור מאותיות באנגלית -
@שלומל-ה אתה יכול לעשות באתר החדש כניסה רשימה לבנה
-
@אברהם-צבי אבל איך אני מגיע להגדרות הקמפיין?
-
-
@שלומל-ה צריך לפתוח קמפיין חדש
-
-
@אברהם-צבי ואפשר למחוק את הקמפיין הישן או שבוויטול פלוס זה בעיה? ומה זה אומר בכלל הקמפיין בוויטואל פלוס?
ובכלל כל קמפיין האם א"א לערוך??????? -
@חיים100 אמר בחסימת שחות בווירטואל פלוס:
@שלומל-ה תעשה סיסמת גישה לוירטואל פלוס דרך האתר הישן
ותוסיף את המספר שלך בפרטי יצירת קשר בלשונית הגדרות משתמש וכך אתה תוכל להתקשר ללא סיסמת גישה ואחרים יצטרכו להקיש סיסמת גישה אותה תוכל ליצור מאותיות באנגליתזה לא נכון!!! ניסיתי וכולם צריכים ססמה גם אני
-
@שלומל-ה תעדכן את המספר שלך בפרטי יצירת קשר אין מצב שתצטרך להקיש סיסמה
-
@telepoint-ivr מה אומר ומה אדבר, ניסיתי ומעודכן המספר שלי והוא צריך ססמה, אולי בחלק זה עובד ובחלק לא.
-
@שמואל-ש אמר באיך אני עושה במספר וירטואל פלוס שלי שכל מי שמתקשר יועבר לתא קולי ולא יתקשר אלי:
@שמואל אמר באיך אני עושה במספר וירטואל פלוס שלי שכל מי שמתקשר יועבר לתא קולי ולא יתקשר אלי:
רשימה שחורה ברמת רשימת תפוצה יכול להיות שכן יעבוד אם יש אפשרות לעשות את זה.
@avrham אמר באיך אני עושה במספר וירטואל פלוס שלי שכל מי שמתקשר יועבר לתא קולי ולא יתקשר אלי:
@שמואל עובדה רשימה לבנה עובד לי.
בסוף הצליח לי ע"י כניסה לעריכת רשימת התפוצה באתר החדש (אפשרי רק ע"י הקומבינה של @33064325 כאן) ושם להגדיר שזה יהיה רשימה לבנה, וכך אם מתקשרים ממספר אחר הוא אומר שהמספר אינו פעיל.
אני רק מקווה ש @שמואל לא יחסום את האפשרות מסיבות כלשהם... -
@שמואל-ש אמר בחסימת שחות בווירטואל פלוס:
(אפשרי רק ע"י הקומבינה של @33064325 כאן)
נ"ל שאין צורך לפתוח קמפין חדש
רק להכניס את מספר הקמפיין בקישור במקום האפסים
אחרי שנכנסים לאתר החדש ובאותו חלון
https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/Templates/000000
ואז אפשר לערוך
(לא רציתי לכתוב שם כי זה נושא ישן)
@33064325