ניהול ההקלטה על ידי משאיר ההודעה
-
שלום רב
יש לי שלוחת הקלטות בשלוחה 2 שכל מאזין יכול להשאיר הודעה והיא עוברת אוטומטית לשלוחה 1 (שלוחת השמעת קבצים)
האם ניתן שהמאזין שהשאיר את ההודעה יוכל למחוק אותה באופן עצמאי כשההודעה כבר לא רלוונטית? (שלוחה של מסירת דברים יד 2) -
@יצחק-מתבודד בעיקרון זה ברירת מחדל בהקשה על *0
-
@שמחה-זו-הסיסמא תודה רבה!!!
-
@שמחה-זו-הסיסמא
@יצחק-מתבודד שאל על מחיקת הקובץ, לפי מה שידוע לי (תתקן אותי אם אני טועה) *0 זה תפריט ניהול הקובץ והמקש שהוא צריך לא קיים בברירת מחדל, וההגדרה היא.control_play*=delete_fileבדוגמה זה מקש *.
בהצלחה!!! -
@אורי-ש תודה רבה!!
-
@אורי-ש אמר בניהול ההקלטה על ידי משאיר ההודעה:
@יצחק-מתבודד שאל על מחיקת הקובץ, לפי מה שידוע לי (תתקן אותי אם אני טועה) *0 זה תפריט ניהול הקובץ והמקש שהוא צריך לא קיים בברירת מחדל, וההגדרה היא.
control_play*=delete_fileבדוגמא שלך כל אחד יכול למחוק או רק מקליט ההודעה?
-
@שמחה-זו-הסיסמא תעביר את הנושא למקום המתאים.
-
@אורי-ש אמר בניהול ההקלטה על ידי משאיר ההודעה:
@שמחה-זו-הסיסמא
@יצחק-מתבודד שאל על מחיקת הקובץ, לפי מה שידוע לי (תתקן אותי אם אני טועה) *0 זה תפריט ניהול הקובץ והמקש שהוא צריך לא קיים בברירת מחדל, וההגדרה היא.control_play*=delete_fileבדוגמה זה מקש *.
בהצלחה!!!זה נכון אבל תפריט ניהול הקובץ כאשר מתקשרים מהטלפון שהקליט את ההודעה ולא במצב מנהל נותן אפשרות של מחיקת הקובץ על ידי המשתמש מאותו טלפון
-
@שמחה-זו-הסיסמא זה ברור, אבל הוא שאל על מחיקה ולכן נתתי לו את האפשרות רק של המחיקה.
-
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-על הפורום ב-
-
@אורי-ש זה אופציה רק של מחיקה ע"י משאיר ההודעה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות