האפשרות החדשה ב-API, עובד ?
-
-
אכן גם אצלי יש שגיאה
-
@הקול-הירושלמי כנראה יש לך שגיאה בפרטי המערכת כי לי זה עובד מצויין
-
זה נראה בעיה זמנית בשרת בזק בינלאומי בהפעלת קמפיינים (ללא קשר לAPI)
-
@הקול-הירושלמי תעלה קובץ קמפיין בקמפיין.
לא משנה איזה.יכול להיות שאתה צריך גם להוסיף מספר טלפון אחד לחיוג, רק בשביל שהמקפיין יהיה תקין.
אני משתמש באופציה הזו הרבה, זה עובד ב100%
-
@eliyahu אמר בהאפשרות החדשה ב-API, עובד ?:
זה נראה בעיה זמנית בשרת בזק בינלאומי בהפעלת קמפיינים (ללא קשר לAPI)
מה זאת אומרת איך זה קשור לבזק בינלאומי?
-
העניין טופל
-
הרצתי קמפיין זהה לחלוטין במערכת 0795 ישנה וזה עבד פיקס, במערכת 0799 חדשה (מספרים שחולקו בשבוע שעבר) לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות