שאלה ב"המספר הנוסף כמודול - נסיוני - מספר אישי"
-
המודל הזה מיוחד מאוד תודה ל@שמואל
אני השתמשתי איתו לעסק של עסק כך שאוכל להוציא גם מאותו מספר
יש לי כמה שאלות- 1 האם ניתן להכניס שני מספרים בהגדרה כך ששנינו יקבלו שיחות? כמו בראוטינג רגיל?
- האם ניתן להגדיר מוזיקה בהמתנה וכל ההגדרות של טלפוניה רגילה ואיך עושים את זה?
תודה רבה
-
@בנועם אי אפשר במודול שיחייג לשתי טלפונים.
ולגבי מוזיקה בהמתנה וכו'- צריך לבדוק. -
@בנועם אתה מבקש בקשות שאפשרויות במודול ראוטינג ובשביל זה זה מיועד.
המודול הזה לא מיועד לשימושים האלה. -
לגבי מוזיקה בהמתנה ניסיתי ולא עובד
עכ"פ תודה רבה
אני עשיתי שלוחת ראוטינג רגיל והפנייה לפי מחייג לשלוחה אחרת ושם הגדרתי את זה
ומשם אני יכול להוציא שיחות דרך הזיהוי של המערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות