עזרה בתמחור
-
כמה לקחת על מערכת קבלת נתונים שכוללת:
19 שאלות (את הקריינות גם אני עשיתי).
פתיחת קו טלפון עם מספר דומה לבית העסק (מבזק קידומת 03).
פתיחת מייל עם מספר המערכת ושיוך המערכת אליו.המערכת מיועדת לבית עסק והיא תביא לו לחסכון משמעותי בכוח אדם.
מה אתם אומרים?
-
@jinji
120 ש"ח לשעת עבודה -
אני לא יקח פחות מ250 שקל למערכת
[ולא משנה כמה עבודה היא, רק לשבת עם הבן אדם ולהסביר לו דברים וכו' לתמחר ולרוץ אחרי הגביה וכו' זה מיני' המחיר הזה]
ובמחיר הזה כלול מערכת + עד כ10 שלוחות.בנוסף המחיר שנראה לי הגיוני הוא 30 לשלוחה ולא משנה כמה העבודה עליה
[ואם צריך לשרשר 5 שלוחות (כמו פילטר ואח"כ הרשמה לרשי"ת ואח"כ קבלת נתונים ואח"כ מחיקה מרשימה ההיא ואח"כ רישום לשלוחה חדשה וכו') זה 150 שקל לדוגמאאם יש צורך בפיתוח API זה כ500 לכל פיתוח [תלוי כמובן איזה...] ולא כולל שכירות על השרת הפרטי שלי [מחיר חודשי נמוך יחסית]
זה המפתח לפיו אני מחשב אתהמחיר [וזה זול יחסית...]
-
@jinji
750 ש"ח מנסיון -
@שולי לפחות, עם זה עם לווי אני גם לוקח גם 1000.
-
@jinji
חכה עוד שבוע וזה מגיע לאלפיים ש"ח
עוד חודש וזה מגיע לששה עשר אלף (16,000) ש"ח
עוד שנה וזה מגיע ל 124,564,566,000 (מאה עשרים וארבע מיליארד חמש מאות שישים וארבע מיליון חמש מאות שישים ושש אלף)
סתם , לא יודע -
@לעזור-לכולם לא מופקע בכלל, אם יפסיקו לקבל דמי קישורית, כל התקשרות למערכת תוכן כל שהיא תעלה הרבה כסף.
ואל תשכח שהתמחור גם תלוי כמה ביקוש והצע יש לך... -
האמת שבסוף הלכתי למחיר לפי שעה,
היה פה הרבה שינויים באמצע שהצריכו הקלטות מחדש, כך שקשה להתייחס לזה לפי עלות למערכת. -
-
@פישל אמר בעזרה בתמחור:
אם יפסיקו לקבל דמי קישורית, כל התקשרות למערכת תוכן כל שהיא תעלה הרבה כסף.
האם זה קשור לדמי ההקמה?
@פישל אמר בעזרה בתמחור:
ואל תשכח שהתמחור גם תלוי כמה ביקוש והצע יש לך...
אם כך כל הפוסט הזה כנראה מיותר
זה כמו לשאול איזה ארטיק אני הכי אוהבים
או להבדיל בין קודש לחול מה יותר כדאי ללמוד עיון או בקיאות, הלכה או ש"ס -
@לעזור-לכולם
@מנסה כותב מחירים של 30-150 ש"ח לשלוחה.
אני עבדתי על מערכת של שלוחה אחת בין 20 ל-30 שעות.
רק בחירת תמלול להקלטות (אח"כ שיש יותר מ-20 הקלטות), הקלטה, הטמעה במערכת ואז לשמוע את ההערות (שלפעמים ארך להם יותר מ-24 שעות כדי להגיע), ואז שוב להקליט, ואז להכניס נתונים חדשים, ואז לקנות קו מבזק שיהיה דומה למספר של המשרד שגם לקח בערך שעה.
כל זה לקח לי הרבה זמן... -
-
@לעזור-לכולם לא לקחתי לפי 120 לשעה...
לקחתי פחות
ואדרבה אני לא רציתי לקחת את העבודה הזו כי אני מתחיל בתחום, ולא עובד בתחום, תביא את המספר שלך ואני אשלח אליך פעם הבאה. -
אגב תמחור, מחירון היחידות של ימות המשיח הוא קבוע, או שיש להשיג גם במחירים יותר זולים
-
@השפן-הקטן הוא קבוע, אבל יש כאלה שמוכרים לך יותר בזול (מכל מיני סיבות...) אבל כמובן שכמה שתקנה יותר יחידות זה יהיה לך יותר זול כל יחידה.
-
@jinji
כאן יש שרשור יפה עם הרבה סברות לכאן ולכאן
מומלץ למי שעדיין קצת מבולבל
https://f2.freeivr.co.il/topic/1678/כמה-כסף-לוקחים-על-ניהול-מערכת-תודה -
@לעזור-לכולם מצטער, אבל לדעתי אף אחד כאן לא בכיוון..
יש לי ב"ה הרבה נסיון עם לקוחות. וחשוב לי לומר שכאשר מדובר במוסד או חברה, עיקר הרווח הוא לא מה שלוקחים על ההקמה. הרווח הוא על המחיר החודשי.
לדוגמא:
הקמה=500 שח
תשלום חודשי על תיחזוק המערכת=150 שח לחודש.
התשלום החודשי כולל את השירות שלך, הם הרי יבקשו ממך לשנות דברים, להוסיף, לתקן. זה בחינם?? מה פתאום! גובים על זה מחיר.
על הרווח הזה אני בונה.
150 לחודש למשך שנה זה 1800 שח. ובד"כ מוסדות לא מבטלים אחרי שנה, הם נשארים עם הקו לנצח או לפחות לכמה שנים. ככה מתפרנסים. לא מתשלום מסכן של הקמה חד פעמית.. זה מצחיק.
כמה קווים חדשים כבר תקימו בחודש? -
@oror053
אותי שכנעת
עכשיו לך תשכנע את הלקוחות...
[כלומר , לקוח שבטוח לא יבקש תחזוק [קו זמני או משהו כזה] האם אתה לא לוקח כאלו לקוחות ואם כן איזה מחיר תבקש?
כנראה שזאת גם כן שאלה] -
@לעזור-לכולם הקו הוא לא שלהם, הוא שלך. ואתה נותן להם להשתמש בו תמורת איקס שקלים לחודש.
זה כמו שעל הסים בפלאפון שלך אתה משלם תשלום חודשי בין אם תשתמש בו ובין אם לא, בין אם תתקשר לשירות לקוחות של החברה 10 פעמים ביום ובין אם לא תתקשר בכלל כל החודש. ככה זה.
לגבות תשלום חד פעמי זה רק על דברים זמניים של חודש חודשיים שאז זה לא משתלם לך לקחת להם חודשית.
ברגע שכולם ינהגו ככה, ממילא המחיר יעלה וכולם ירויחו יותר. -
@jinji
שלח לי את המייל שלך לכתובת teletop770@gmail.com