סדר בנושא זיהוי מתקשר בשלוחות הפניה למענה
-
לאחרונה השתנו האפשרויות של זיהוי מתקשר במודול ראוטינג, מודול תור ועוד, כנראה עקב תקנות של משרד התקשורת.
מישהו יכול לעשות סדר - מה כן ניתן לעשות כיום, כדי שזיהוי המתקשר לא יהיה מספר רגיל המחייג (שיהיה לי איזה סימן שהשיחה מגיעה מהמערכת)?תודה רבה!!
-
@ישראל-מאיר-1 מצב בטטה, מה שכן אפשרי לעשות שלפני שההוא עובר לניתוב הוא עובר לשלוחת הפעלת צינתוק חינמי( כמובן שאתה נרשם לפני, ומשתיק את ההודעות)
ואז הוא עובר לניתוב עם זיהוי המספר שלו, כך אתה יודע שאם מצנתק לך מהמערכת ואז מישהו מתקשר, ראיה לדבר שזה מהמערכת -
@ישראל-מאיר-1
יש כאן פוסט מסודר ש @eliyahu כתבוכאן יש הסבר ופתרונות להתמודדות עם הנ"ל
-
@שמחה-זו-הסיסמא אבל איך אני מגיע להגדרות של הפתרונות הנ"ל?
זה לא נמצא בהסברים הרגילים על בניית המערכת. -
@ישראל-מאיר-1 מה אתה רוצה לבצע בדיוק ?
-
@שמחה-זו-הסיסמא רוצה לנסות קודם את האפשרות של שליחת התראה על כל שיחה למייל או SMS
-
@שמחה-זו-הסיסמא האם יש לך דרך לעזור לי באפשרות הנ"ל? כיצד לעשות שיהיה הודעה במייל או סמס? אתה יודע גם איך עושים צינתוק (אצלי בטלפון) על כל שיחה?
-
@ישראל-מאיר-1
תראה כאן וכאן -
@יענקלה-הכוכב אתה יכול בבקשה להסביר לי איך עושים את זה?
-
@שמחה-זו-הסיסמא תודה רבה לך!
הצלחתי לעשות התראה בSMS, על כל שיחה שנכנסת לשלוחה.
רציתי לשאול האם יש אפשרות לשלוח SMS לשני מספרים יחד?
(אני מדבר על הפקודה הזו: send_sms_to=0501234567) -
@ישראל-מאיר-1 טקסט קישור
די חדש -
@יענקלה-הכוכב תודה רבה!! פתר את הבעיה בצורה הטובה ביותר. לא הכרתי את הפתרון הזה.