שלום נשמח אם תוכלו להגדיר במערכת שגם כשמספר עבר זיהוי המערכת לא תכפיל את הכמות בקטגוריית שיחות נכנסות זה יהיה ממש תועלת גדולה
יישר כוח על כול פעילותכם הברוכה!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי QWERTY
-
בשיחות נכנסות שלא יכפיל את עצמו גם שיש זיהוי של המספר
-
RE: האם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???
גם עם מאבטחים נמשיך לעקוב....
סתם בהחלט ממש נהנים מהעזרה ירבו כמותך Thanks!! -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
האתר הזה הוא אחד המגניבים שיש באמת מושקע ודי פשוט למשתמש באמת היה נדרש ונצרך לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום!!
רק הייתי מציע לייעול {אם ישנה אפשרות כזו כמובן} שתהיה אופציה לקבל מידע על כל השיחות שלא הצליחו לענות להם בקובץ נפרד זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לכל מוקד
שאני רוצה לדעת פעם בכמה שעות כמה נפלו מהתור ואז לחלק לנציגים שיחזרו אליהם אז אני ניגש לקובץ הזה ושם יש לי את כל הניתוקים ואלו שהשאירו בקשה לשיחה חוזרת גם בימות המשיח אין את זה יש רק קובץ כללי וקובץ נענה בהצלחה ואם אני רוצה רק את אלה שניתקו צריך ממש לשאוב אותם אחד אחד לכן זה ממש יועיל!!
{גם לגבי השיחות שנענו שזה יהיה בירוק ואלו שלא ענו יהיו באדום}
יישר כוח על הפעילות הברוכה ממש מעשה ידי אומן -
RE: האם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???
אכן בדקתי את זה וזה פשוט וקל ועובד מעולה!!!
שוב תודה רבהה!! -
RE: כל הכבוד לימות המשיח
אלופיםם ימות!! ממש שידרוג מתבקש נצרך ומועיל ביותר גם דיברתי היום עם אחד מהנציגים ופרגנתי להם והוא אמר לי שהרבה מהמתקשרים מפרגנים אז הנה זה הבמה המכובדת להגיד יישר כוח על כול הפעילות הברוכה שאתם עושים ועל הזיכוי הרבים שנגרם על ידכם בעקיפין ובמישרין ירבו כמותם חזקו ואמצו יישר כוח גדול!!
-
RE: האם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???
@oror053 אמר בהאם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???:
@QWERTY שמח שהמדריך שלי עוזר
והלא לא בחינם אני עוקב אחריך...
-
RE: האתר החדש-האתר הישן
-
האתר החדש לפעמים מראה כאילו נשמרו הגדרות שזמן רב עבדתם עליהם אלא שהרבה פעמים מסיבות כלשהם זה לא נשמר, כדי לדעת מתי הוא שומר באמת צריך לבדוק אם הלחצן של הרענון מסתובב חצי שנייה.
הפתרון הוא שבכ"א כדאי להעתיק את כל מה ששניתם ובמידה ולא נשמר להעתיק שוב {לרוב זה קורה שהקליטה של האינטרנט לא במיטבה} -
לפעמים קורה שעובדים על שתי קווים ואז חלון אחד פתוח על קו-x וחלון אחר פתוח על קו-z
ונגיד ששיניתם בקו-x הגדרה כלשהי ועברתם לקו-z עלול בבת אחת להשתנות שלוחה שלמה בקו שלא רציתם באמת לשנות וזה קרה לי כבר כמה פעמים!!
כי מה שקורה הוא לא מסוגל לפתוח שתי קווים בנפרד ולפעמים אתה משנה כי חשבת שזה הקו-x אבל מכיון שהחלון השניה הייתה פתוחה על קו-z גם בחלון שאתה נמצא כרגע
זה באמת קו-z ולא קו-x כמו שמופיע בדוק!!
אני נוהג כדי להימנע מטעויות כאלה לסגור את החלון שאני לא צריך, או פשוט לצאת מהמשתמש שאני לא צריך בכפתור למעלה, או לחילופין לעבוד על הקו האחרון שפתחתי ולא לעבור מאחד לשני בעיקר זה קורה שרוצים להעתיק הגדרה מקו אחד למשנהו ואין את ההגדרה שאנחנו צריכם הזו בשלוף -
ועוד יתרון נוסף באתר החדש ניתן להעתיק קבצים רבים /למחוק/להעביר ע"י שבוחרים בקוביה העליונה ב-v ואז כול הקבצים שבשלוחה מסומנים ואילו באתר הישן רק מה שהצלחת להכניס בקו שמתחת מעל הקבצים ובמקסימום זה בערך 7 קבצים אלא א"כ אתה מקטין את הזום של המסך שזה פחות נוח
ואגב @מוטלה ראיתי שגם באתר החדש יש אפשרות לשנות מייל {או שבאמת זה לא עובד} נשמח אם תאיר את עיננו זה נמצא בפרטי מערכת ויש תבנית עם המייל ולכאורה זה אמור לשמור שינויים גם של המייל ויישר כוח על המידע שחלקת עמנו!!
-
-
RE: איך שולחים בקמפיין קובץ TTS
אין המצווה נקראת אלא על שם גומרה
וגם קיבלת לייק בצד כבקשתך.... -
האם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???
שלום נשמח לדעת האם ישנה אפשרות להכניס מספרים מסוימים שהם לא יצטרכו להקיש סיסמת ניהול בשלוחה -0- {בד"כ} ויכנסו יישר לניהול בהקשה על -0-
אודה מאוד לעוזרים והמסייעים תודה רבה!!! -
RE: האם ישנה אפשרות להיכנס לשלוחת ניהול -0- ללא קוד למספרים מסוימים {לא בשמיעת קבצים}???
אלווףףף!!!
תודה רבה פשוט פצצה ובמקום!!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי QWERTY
-
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@הלי
אכן זה מה שעשיתי כבר באותו רגע רק רציתי בדרך יותר מקצועית בלי להוסיף עוד עמודה {על אף שהסתרתי אותה..}
בתןך הקוד הזה ניתן להגדיר שיקח את זה בלי הפרדה בכ"א עשיתי כבר עם עמודה שלישית נחכה שיגיב...&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A61)&"","%")
-
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@הרב
אני רואה שבדרך הרגילה אין אפשרות שהוא יקח משתי העמודות ויכניס בשורה אחד בתוך הקובץ ידוע לך על אופציה כזו? זה ממש יועיל
תודה רבה! -
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@הרב
טוב אז בנתיים הסתדרתי גם בקובץ ext.ini בעצם מה שכתבת רק שינוי בשם קובץ שם מוזר לי למה בהתחלה הוא היה מוסיף לי קובץ אחר באותו שם רק זה לא היה קובץ הגדרות=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0771234567:1234&what=ivr2:1/ext.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A61)&"","%")
-
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@הרב
מצאתי פתרון בנתיים עם תאים נפתחים וכך אני מכניס שם כמה אופציות וכל פעם בוחר את מה שמתאים לי אפשר לעבוד על זה ולהגיע לתוצאות יפות
לגבי הקובץ ext.ini ניסתי וראיתי שהוא מוסיף עוד קובץ כזה ולא משנה את המקורי יש לזה פתרו ?
כי גם שם יש לי לא מעט שינויים מכניסה לפי זמנים ועד העברה לשלוחות שונות.
אם יש לזה מענה נשמח שתשתף אותנו
תודה רבה! -
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@מנסה כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
נראה לי שכדאי תעלה דוגמא של גליון אחרת קשה מאוד להבין
[אני יודע, אבל מי שלא בקיא באקסלים מיניהם לא יצליח להבין ללא דוגמא מעשית]למה לדעתי הוא הסביר את זה בצורה נפלאה וזה עובד מצויין רק לענד"נ שכדי להביא את זה באמת למצב שזה חוסך זמן והתעסקות זה צריך להיות טבלה מסודרת יפה שאתה בוחר מתוכה מה להכניס מה לא איזה שלוחה וכו' בקיצור קצת עבודה בגוגל שיטס וזה באמת יכול להיות מועיל
@הרב יישר כח על ההסבר הרהוט נראה איך אפשר לשדרג את זה -
RE: תגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח
@הרב כתב בתגלית מעניינת במודל תור לטיפול הצוות של ימות המשיח:
@QWERTY שים לב שאתה כותב משהו אחד ובצילומסך ובקישור מופיע משהו שונה
תשמע אף פעם זה לא קרה לי שהפתעתי את עצמי לרעה
מה שקרה לי אני תמיד לוקח את ההגדרות מהמחשב ואצלי במחשב זה היה כתוב בקובץ ext.ini ולכן הכנסתי את זה לשם וכששינתי את זה והכנסתי לקובץ queue.ini וראיתי ששם זה עובד מצויין הייתי כל כך להוט לפרסם את זה כי זה הציק לי ממש ועכשיו אני רואה שבאמת זה לא מופיע כך באתר תראה עד כמה הייתי להוט לפרסם את זה עד כדי טעות כזו איומה בכ"א יישר כח על העירנות!!אני הגדרתי את זה בקובץ queue.ini וההגדרה עובדת
אכן כן
לעינינו זה לא מדוייק מה שאתה אומר שאפשר לחייג ללא הגבלת זמן כי יש הגבלה מצד הטלפון של הנציג עצמו בדקתי את הנושא ואם יש לנציג תא קולי אפשר לצלצל אליו 35 שניות ואם אין לו תא קולי אפשר 45 שניות
הנציגים אצלנו לא עונים בנייד הם עונים בחשבון sip ושם זה הרבה יותר מ25 שניות ובטלפון השולחני זה כמו ההגבלה שכתוב בהגדרה אלא אם כן הטלפון עצמו מוגדר אחרת.
ובעיקר מה שהיה בעייתי אצלנו זה המוקד שלוקח שיחות כשאין מענה אצלנו, ששם הוא המספר שמחייגים אליו לא מונה שניות עד שבאמת הנציג שם ענה,
אני אסביר לדוגמא אם תיקח את הטלפון הנייד שלך, ותחייג למספר אתה יכול להמתין גם 5 דקות זה לא יראה שניות בנייד עד שהנציג שם ענה לך,
ולכן במקרה שלנו זה היה בלתי אפשרי שלקוח ממתין 25 שניות ויקבל מענה, וזה היה חוזר על עצמו 25 שניות שיחה מתנתקת וחוזר ובתכלס הוא לא יקבל מענה לעולם כך שההגדרה הזו הייתה קריטית עבורנו כדי לעבוד עם המוקד הזה למרות שבסוף נאלצתי לעבוד במודול ראוטינגאם כבר אתה מספר שאתה עושה הרבה שינוים יום יום אני ימליץ לך על נוסחה בגוגל שיטס שאני שם אותה בטבלה והיא שולחת את השינוים ישר לשלוחה של מוד תור בלי להיכנס לאתר ניהול (לי יש מאות שלוחות של תור כל אחד לזמן שונה ואז הכל בטבלה אחת)
הייתי שמח ליותר פירוט איזה הגדרות זה משנה ואיפה מכניסים אותם בדיוק, ואם זה באמת מקל בעבודה כי לפעמים הדרך הקצרה היא הארוכה...
זה הנוסחה:
=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0773137777:123456&what=ivr2:1/queue.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A20)&"","%")
בכל אופן תגיב לי שראית את ההודעה פה אני אמחק את הפוסט כדי לא להוציא לעז חלילה...
-
אנחנו צריכים מתכנת ששולט בכל עניני התכנות של ימות המשיח
שלום וברכה!
אנחנו צריכים כמה פיתוחים במרכזייה שלנו בתשלום מי שמבין ממש אבל רק מקצועי ביותר גם בענייני api של ימות המשיח וגם בכללי להתממשק עם ipa אחר שיצור איתי קשר במייל 7shmita5@gmail.com
תודה רבה! -
RE: חדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי
@שמואל אנחנו עובדים על המערכת הוצאת שיחות דרך ה sip פשוט יוצא דופן מערכת מאוד ידידותית ונוחה לתפעול ןמאוד יעילה שחוסכת הרבה מאוד זמן!!
אבל זה לא שולח שום דוח למייל וגם לא במערכת עצמה מלבד הקלטות. וגם הוא לא מראה את זה כשיחה יוצאת במערכת בחלונית של 'שיחות נכנסות' כך שאם יש לנו נציגים שעובדים מהבית ואנחנו רוצים לדעת מי בלייב במערכת מוציא שיחות אין לנו מושג וגם שום דוח לא יוצא משם ממש מתסכל.
ועוד נקודה שגם תשדרג מאוד עשית שם אופצייה של העברת שיחה או השתקה היה מאוד מוסיף הוספה לשיחת ועידה שזה יתרון עצום אם לקוח רוצה מנהל וכדו' ממש
אם יש איזה פתרון לזה ממש יעזור לנו
ושוב יישר כח על העבודה המדהימה שלכם!!
תודה רבה! -
RE: חדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי
@שמואל אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
@qwerty אמר בחדש באתר ניהול במערכות התומכות בSIP - אפשרות להוציא ולקבל שיחות דרך דפדפן המחשב ללא צורך בתוכנה או טלפון פיזי:
אבל אם בקישור שאתה בונה יהיה ניתן לחייג וגם לקבל שיחות זה יהיה פצצה כך אתה מביא לנציג קישור הוא יודע שם מקבל שיחות ושם מוציא
זה כבר קיים שניתן לקבל ולהוציא שיחות מהדפדפן.
זה עלה.
וואווווווווווווו איזה אליפות!!!
זה פשוט בשורה אתה לא מבין מה זה בשביל הנציגים שלנו זה חוסך חצי מהזמן!!!!
אין מילים להודות
אני בטוח שזה ישודרג בהמשך
אבל שוב ממש אליפות ותודה גדולה!!!!