• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול מערכת תורים

    חדש במערכת
    תור queue שרות לקוחות
    19
    58
    4383
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      ערוץ הסקרים @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי ערוץ הסקרים

      @יוסף-ח אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
      בזמן אמת...

      להקלטות שיחה

      פלאי.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • C
        clickphone מומחה נערך לאחרונה על ידי

        אם אפשר להוסיף גם אפשרות לסנן תאריכים לפי חודש ולא רק לפי ימים בחודש

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אנוכי @clickphone נערך לאחרונה על ידי

          @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ע
            ערוץ הסקרים @אנוכי נערך לאחרונה על ידי

            @אנוכי אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

            @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

            מה שלא נשמר זה ההקלטות שיחה יותר מחודש,
            @clickphone מדבר על הדוחו"ת שיכלו לבחור חודש, אני צודק?

            C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • C
              clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי clickphone

              @ערוץ-הסקרים צודק ב100.
              מה שאני צריך בעיקר זה דוחות. הקלטות בלאו הכי אפשר להגדיר שיישלח למייל ואז זה נשמר לצמיתות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ע
                ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,

                אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • C
                  clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                  @ערוץ-הסקרים ראיתי שאכן אפשר גם לבחור בחירה מרובה.
                  אם שייך שיוכלו גם להוריד את הדוחות של הימים המסומנים עם כל הנתונים שמראה כולל את העוגות והתרשימים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • C
                    clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                    @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 3
                      33064325 @clickphone נערך לאחרונה על ידי

                      @clickphone אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                      @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                      הבעיה בזה היא שזה תופס המון מקום בזיכרון, ואין לימות סיבה לאפשר לך את זה בלי תשלום על האיחסון . . .

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • QWERTY
                        QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                        האתר הזה הוא אחד המגניבים שיש באמת מושקע ודי פשוט למשתמש באמת היה נדרש ונצרך לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום!!
                        רק הייתי מציע לייעול {אם ישנה אפשרות כזו כמובן} שתהיה אופציה לקבל מידע על כל השיחות שלא הצליחו לענות להם בקובץ נפרד זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לכל מוקד
                        שאני רוצה לדעת פעם בכמה שעות כמה נפלו מהתור ואז לחלק לנציגים שיחזרו אליהם אז אני ניגש לקובץ הזה ושם יש לי את כל הניתוקים ואלו שהשאירו בקשה לשיחה חוזרת גם בימות המשיח אין את זה יש רק קובץ כללי וקובץ נענה בהצלחה ואם אני רוצה רק את אלה שניתקו צריך ממש לשאוב אותם אחד אחד לכן זה ממש יועיל!!
                        {גם לגבי השיחות שנענו שזה יהיה בירוק ואלו שלא ענו יהיו באדום}
                        יישר כוח על הפעילות הברוכה ממש מעשה ידי אומן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • א
                          אבי ירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                          למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
                          לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
                          ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
                          אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
                          כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
                          אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
                          ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
                          תודה רבה!

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • ע
                            ערוץ הסקרים @אבי ירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                            @אבי-ירושלמי

                            לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.

                            בדוח כללי תפתח את החיפוש ותבחר QueueExit

                            ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.

                            לא הבנתי מה אתה מתכוון, במקרה ויש שיחה שלא נענתה האתר סורק את המשך הדוח לראות אם הוא חייג שוב ונענה אם כן מופיע בירוק, ואם לא באדום.
                            (אם אתה מתכוון שיוכלו ללחוץ סמן כטופל חשבנו על זה בעבר, אולי בעתיד נפתח את זה)

                            אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז

                            אתם לא הראשונים שפועלים כך, שמעתי על מספר מוקדי נציגים שפועלים כך 😀

                            ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
                            תודה רבה!

                            תודה על הפירגון, בעזר"ה נמשיך לשכלל את הממשק ולהסיף פיצ'רים חדשים

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • א
                              אבי ירושלמי @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                              @ערוץ-הסקרים
                              סליחה על האיחור הייתי בקורונה 😥 😥
                              ראשית יישר כח על התגובה
                              כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
                              השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
                              ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
                              ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
                              למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
                              ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • י
                                י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...

                                111 ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 111
                                  111 @י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 111
                                    111 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                    @ערוץ-הסקרים

                                    יש מצב ליצרת קשר ?
                                    מה המייל שלך ? יש לי כמה הערות וכד'
                                    או אתה יכול ליצר קשר איתי 01teltech@gmail.com

                                    תודה

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ע
                                      ערוץ הסקרים @י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                      @י-שווארץ אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                      האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...

                                      תנווט לשלוחת התור שלכם במערכת תראה את כלל האופציות, מומלץ גם להוסיף גם סימניות שמורות את השלוחות תור שלכם

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ע
                                        ערוץ הסקרים @111 נערך לאחרונה על ידי

                                        @111 תשלח מייל לשרות לקוחות בימות המשיח, ותכתוב בכותרת עבור שימי

                                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • י
                                          י.שווארץ @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • הוזכר על-ידי  ע ערוץ הסקרים 
                                          • א
                                            איש ימיני @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                                            @ערוץ-הסקרים
                                            האתר יפה מאוד.
                                            מאוד שימושי,
                                            יהיה טוב אם יוסיפו הצגת שם הזיהוי במערכת, השם מופיע בדוח המקור של הנתונים.

                                            @ערוץ-הסקרים כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                            להקלטות שיחה

                                            פלאי.png

                                            ההקלטות לא עובדות.
                                            לא ניתן לשמוע.
                                            בדקתי, והבעיה היא שנמחק 0 מתוך אחד המספרים בנתיב ההקלטה, כך לא ניתן לגשת להקלטה כי הקובץ לא קיים:
                                            נתיב מקורי של הקובץ: ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0772222770-Phone-0520000000-Folder-3.1-DialTo-0531111111-Date-2024-03-06-13-38-33.wav
                                            נתיב שהאתר מנסה לגשת אליו: ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0772222770-Phone-0520000000-Folder-3.1-DialTo-531111111-Date-2024-03-06-13-38-33.wav

                                            נראה שהבעיה היא כאן:
                                            22f0f6a8-7b75-4355-802d-5034c72f3387-image.png

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון