למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
תודה רבה!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אבי ירושלמי
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
-
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass ראשית תודה על הרצון לעזור!! אבל יש לי 6 שאלות רק בשאלות הקשה {לא כולל ההקלטות}ותכפיל את זה באלפי לקוחות.. ותחשוב שאני צריך את זה לכל השאלות ואם בשאלה השישית הוא לא ענה... בקיצור זה לא מעשי אבל ממש תודה על הרצון לעזור!!
אני יאלץ לדחות את הקמפיין עד שנמצא פיתרון... לצערי
ניסתי לעשות טיימר באותה שלוחה לניתוק אבל זה לא הכי מוצלח כי במידה והלקוח באמת מתעכב בשלוחה זה פשוט ינתק אותו. -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים
סליחה על האיחור הייתי בקורונה
ראשית יישר כח על התגובה
כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת! -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@צדיק-תמים
בלי קשר לאיך זה מגיע מהשרת של ימות,
יש אופציה לדעת עם מי הנציגה משוחחת כרגע? -
בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
שלום וברכה אשמח לעזרה ממי שמבין במודול קבלת נתונים
הגדרתי במערכת כך -recording_and_entering_data_timeout_goto=hangup
ומה שקורה מיד אחרי פעם אחת שהלקוח שומע את השאלה {שאלת הקשה} והוא לא עונה תוך 3 שניות זה מתנתק מידלמרות שבהגדרות שהובאו כאן כתוב שרק אחרי 5 השמעות זה מתנתק במציאות פעם אחת זה משמיע את השאלה ומיד מתנתק ואני בבעיה מצד אחד אני רוצה שיהיה לו אפשרות לשמוע כמה פעמים מצד שני אני חייב להגביל אותו כי אני שולח קמפיין פתוח והוא נכנס לשלוחה של הקבלת נתונים.
אודה ממש לעוזרים תודה רבה!! -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@לעזור-לכולם
זה מראה על שיחות נכנסות באופן כללי למערכת, מי מהם משוחח עם הנציגה זה לא מראה,
במיוחד אם יש כמה באותה שלוחת תור מאיפה תדע מי עם הנציג.
אולי @שמואל או מישהו מהצוות של ימות המשיח ידעו לעזור אם יש כזו אופציה
תודה לכל המסייעים!! -
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass אכן זה הדבר הראשון שניסיתי כבר אתמול והוא לא נותן לי אותו תוצאה בדיוק משמיע את השאלה אם לא הייתה הקשה תוך שניות בודדות שהגדרתי מיד מנתק דהיינו עובר לשלוחה ההיא של הניתוק אבל לא משמיע שוב את השאלה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אבי ירושלמי
-
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@שמואל
בתשלום ניתן לעשות פיתוח כזה?
ומה העלות בערך שנדע אם יש לזה התכנות.
תודה רבה -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@לעזור-לכולם
זה מראה על שיחות נכנסות באופן כללי למערכת, מי מהם משוחח עם הנציגה זה לא מראה,
במיוחד אם יש כמה באותה שלוחת תור מאיפה תדע מי עם הנציג.
אולי @שמואל או מישהו מהצוות של ימות המשיח ידעו לעזור אם יש כזו אופציה
תודה לכל המסייעים!! -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@צדיק-תמים
בלי קשר לאיך זה מגיע מהשרת של ימות,
יש אופציה לדעת עם מי הנציגה משוחחת כרגע? -
איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
שלום וברכה!
רציתי לדעת אם יש אופציה לקבל מהמערכת מידע עם איזה מספר טלפון הנציגה משוחחת בלייב, היא מקבלת שיחות ממודל תור והיא בעצמה עונה בטלפון ip שולחני בחשבון sip של ימות.
יש לנו מערכת crm שיודעת לשאוב את המספר מהמערכת (במידה וישנה אפשרות) וכך היא מעלה לנציגה את הפרטי לקוח לפי הטלפון שלו היא לוחצת על כפתור קבל שיחה והכפתור הזה בודק איזה מספר בשיחה עם אותה נציגה ומעלה לה את כל הפרטים.
השאלה היא אם יש אופציה לדעת עם מי היא משוחחת כרגע ולא מי בתור כי יעלו כל הממתינים על הקו
ניסתי בקוד הזהhttps://call2all.co.il/ym/api/GetQueueRealTime?token=077123456:1234&queuePath=003
הבעיה שזה מביא את כל המספרים שמחכים בתור והחברת crm יכולה לשאוב את זה רק אם זה שולח מספר טלפון בלבד ללא שום תו נוסף .
ויתרה מכך ברגע שהנציגה ענתה ללקוח המספר שלו לא יעלה כי כרגע הוא בשיחה והוא לא ממתין ולכן זה לא טוב לי הדבר הזה
בחברה אמרו לי שצריך URL שמחזיר רק טלפון של הלקוחאודה ממש לעוזרים
תודה רבה -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים
סליחה על האיחור הייתי בקורונה
ראשית יישר כח על התגובה
כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת! -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
תודה רבה! -
לתרגם דוחות באופן אוטומט ב SipLogs
איך ניתן לתרגם בדוח של השיחות יוצאות מחשבונות sip שהשם שמופיע בדוח יהיה מה שאני יכתוב במערכת לדוגמא במודול תור עושים
AnswerNumber+012345678=יוסי
ואז בדוח מופיע לי השם של הנציג
חשבתי אולי בדוח של השיחות יוצאות בsip זה גם ניתן באותה צורה רק לרשום את החשבון sip וכו' לדוגמאAnswerNumber+SIP_0799411113=3=יוסי
כי כך זה מופיע בדוח של השיחות יוצאות. תכלס לא עבד לי
השאלה אם מישהו יודע כי נסתי בכמה אופציות שונות לא עובד לי ואם זה אפשרי אז איפה להכניס את ההגדרה הזו כי אני יודע שכל דוח ניתן לשנות בו דברים ע"י ההגדרה במערכת
אודה לעוזרים.
ממש תודה רבה!! -
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass ראשית תודה על הרצון לעזור!! אבל יש לי 6 שאלות רק בשאלות הקשה {לא כולל ההקלטות}ותכפיל את זה באלפי לקוחות.. ותחשוב שאני צריך את זה לכל השאלות ואם בשאלה השישית הוא לא ענה... בקיצור זה לא מעשי אבל ממש תודה על הרצון לעזור!!
אני יאלץ לדחות את הקמפיין עד שנמצא פיתרון... לצערי
ניסתי לעשות טיימר באותה שלוחה לניתוק אבל זה לא הכי מוצלח כי במידה והלקוח באמת מתעכב בשלוחה זה פשוט ינתק אותו. -
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass אכן זה הדבר הראשון שניסיתי כבר אתמול והוא לא נותן לי אותו תוצאה בדיוק משמיע את השאלה אם לא הייתה הקשה תוך שניות בודדות שהגדרתי מיד מנתק דהיינו עובר לשלוחה ההיא של הניתוק אבל לא משמיע שוב את השאלה
-
בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
שלום וברכה אשמח לעזרה ממי שמבין במודול קבלת נתונים
הגדרתי במערכת כך -recording_and_entering_data_timeout_goto=hangup
ומה שקורה מיד אחרי פעם אחת שהלקוח שומע את השאלה {שאלת הקשה} והוא לא עונה תוך 3 שניות זה מתנתק מידלמרות שבהגדרות שהובאו כאן כתוב שרק אחרי 5 השמעות זה מתנתק במציאות פעם אחת זה משמיע את השאלה ומיד מתנתק ואני בבעיה מצד אחד אני רוצה שיהיה לו אפשרות לשמוע כמה פעמים מצד שני אני חייב להגביל אותו כי אני שולח קמפיין פתוח והוא נכנס לשלוחה של הקבלת נתונים.
אודה ממש לעוזרים תודה רבה!!