חדש! אתר לניהול מערכת תורים
-
@33064325 שימי זה שמעון לא שמואל.
-
@33064325 מה להגדיר במערכת?
-
-
@33064325
אתה יכול לעזור לי בהגדרות? -
@wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
ivr.8480381@gmail.comאבל כאן זה כתוב מאוד ברור
צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . . -
@33064325 אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
ivr.8480381@gmail.comאבל כאן זה כתוב מאוד ברור
צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .אני צריך רק את ההגדרות שחייבים לשים בשלוחה והסבר
-
@שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.
נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.
אתה לא צודק,
לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש -
@ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.
נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.
אתה לא צודק,
לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמשצודק, אבל אין אפשרות לוודא שזה לא נשמר בשרת, והדרך ביניהם קצרה מאוד.
-
אהבתי את המערכת מאוד, במיוחד את החלק של ההגדרות המתקדמות אומנם חסר לדעתי הרבה אפשרויות בחלק הזה.
לדוגמא בהגדרות לתפריט יוכלו להגדיר הקשת שתי ספרות.
אפשר גם להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
גם כן כרגע יש במערכת רק הגדרות בתוך שלוחות בסיסיות כגון תפריט, השמעת קבצים, הקלטות, חדר ועידה וכדומה.
שלוחות יותר מתקדמות לא ניתנים להגדרה במערכת הזאת.יש לי גם כמה הצעות לשיפור המערכת (עם מי שבנה את המערכת קורא את מה שאני כותב כרגע)
° אפשר להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
לדוגמא: 0000 הודעה ראשונה בשלוחה וכו'וכו'° אפשרות גם כן לערוך את ההגדרות בדרך הרגילה של כתיבה
ככהtype=djmdxbxuxjdb
כי אומנם כל הרעיון שלו זה שיוכלו להגדיר במערכת אוטומטית בלי להכניס הגדרות אבל בטוח אהיה דברים שהוא לא יעשה להם אפשרות להגדרה בלחיצה על כפתור וזה לא נוח כל פעם לעבור ממערכת למערכת
¶ באתר הזה מגדירים את זה
¶ באתר הזה בודקים מי מאזין למערכת
¶ באתר השלישי מנהלים את המכירות
¶ וכו'וכו'
אז לדעתי עדיף להכניס את שני האפשרויות במערכתיש בטח עוד הרבה רעיונות אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.
בברכה
@613-0 -
יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
בזמן אמת... -
@יוסף-ח אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
בזמן אמת...להקלטות שיחה
-
אם אפשר להוסיף גם אפשרות לסנן תאריכים לפי חודש ולא רק לפי ימים בחודש
-
@clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר
-
@אנוכי אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר
מה שלא נשמר זה ההקלטות שיחה יותר מחודש,
@clickphone מדבר על הדוחו"ת שיכלו לבחור חודש, אני צודק? -
@ערוץ-הסקרים צודק ב100.
מה שאני צריך בעיקר זה דוחות. הקלטות בלאו הכי אפשר להגדיר שיישלח למייל ואז זה נשמר לצמיתות -
בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,
אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....
-
@ערוץ-הסקרים ראיתי שאכן אפשר גם לבחור בחירה מרובה.
אם שייך שיוכלו גם להוריד את הדוחות של הימים המסומנים עם כל הנתונים שמראה כולל את העוגות והתרשימים -
@ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.
-
@clickphone אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.
הבעיה בזה היא שזה תופס המון מקום בזיכרון, ואין לימות סיבה לאפשר לך את זה בלי תשלום על האיחסון . . .
-
האתר הזה הוא אחד המגניבים שיש באמת מושקע ודי פשוט למשתמש באמת היה נדרש ונצרך לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום!!
רק הייתי מציע לייעול {אם ישנה אפשרות כזו כמובן} שתהיה אופציה לקבל מידע על כל השיחות שלא הצליחו לענות להם בקובץ נפרד זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לכל מוקד
שאני רוצה לדעת פעם בכמה שעות כמה נפלו מהתור ואז לחלק לנציגים שיחזרו אליהם אז אני ניגש לקובץ הזה ושם יש לי את כל הניתוקים ואלו שהשאירו בקשה לשיחה חוזרת גם בימות המשיח אין את זה יש רק קובץ כללי וקובץ נענה בהצלחה ואם אני רוצה רק את אלה שניתקו צריך ממש לשאוב אותם אחד אחד לכן זה ממש יועיל!!
{גם לגבי השיחות שנענו שזה יהיה בירוק ואלו שלא ענו יהיו באדום}
יישר כוח על הפעילות הברוכה ממש מעשה ידי אומן