• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול מערכת תורים

    חדש במערכת
    תור queue שרות לקוחות
    21
    60
    4554
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      avrham ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

      @33064325 מה להגדיר במערכת?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 3
        33064325 @avrham נערך לאחרונה על ידי

        @avrham תראה כאן או כאן

        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • W
          WIZNITZ מומחה @33064325 נערך לאחרונה על ידי

          @33064325
          אתה יכול לעזור לי בהגדרות?

          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 3
            33064325 @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

            @wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
            ivr.8480381@gmail.com

            אבל כאן זה כתוב מאוד ברור
            צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .

            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • W
              WIZNITZ מומחה @33064325 נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

              @33064325 אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

              @wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
              ivr.8480381@gmail.com

              אבל כאן זה כתוב מאוד ברור
              צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .

              אני צריך רק את ההגדרות שחייבים לשים בשלוחה והסבר

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                ערוץ הסקרים @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                @שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                @ערוץ-הסקרים

                ##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.


                נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.

                אתה לא צודק,
                לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ש
                  שואל ברצינות @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                  @ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                  @שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                  @ערוץ-הסקרים

                  ##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.


                  נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.

                  אתה לא צודק,
                  לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש

                  צודק, אבל אין אפשרות לוודא שזה לא נשמר בשרת, והדרך ביניהם קצרה מאוד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • 6
                    613 0 מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי 613 0

                    אהבתי את המערכת מאוד, במיוחד את החלק של ההגדרות המתקדמות אומנם חסר לדעתי הרבה אפשרויות בחלק הזה.
                    לדוגמא בהגדרות לתפריט יוכלו להגדיר הקשת שתי ספרות.
                    אפשר גם להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
                    גם כן כרגע יש במערכת רק הגדרות בתוך שלוחות בסיסיות כגון תפריט, השמעת קבצים, הקלטות, חדר ועידה וכדומה.
                    שלוחות יותר מתקדמות לא ניתנים להגדרה במערכת הזאת.

                    יש לי גם כמה הצעות לשיפור המערכת (עם מי שבנה את המערכת קורא את מה שאני כותב כרגע)
                    ° אפשר להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
                    לדוגמא: 0000 הודעה ראשונה בשלוחה וכו'וכו'

                    ° אפשרות גם כן לערוך את ההגדרות בדרך הרגילה של כתיבה
                    ככה

                    type=djmdxbxuxjdb
                    

                    כי אומנם כל הרעיון שלו זה שיוכלו להגדיר במערכת אוטומטית בלי להכניס הגדרות אבל בטוח אהיה דברים שהוא לא יעשה להם אפשרות להגדרה בלחיצה על כפתור וזה לא נוח כל פעם לעבור ממערכת למערכת
                    ¶ באתר הזה מגדירים את זה
                    ¶ באתר הזה בודקים מי מאזין למערכת
                    ¶ באתר השלישי מנהלים את המכירות
                    ¶ וכו'וכו'
                    אז לדעתי עדיף להכניס את שני האפשרויות במערכת

                    יש בטח עוד הרבה רעיונות אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.
                    בברכה
                    @613-0

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • י
                      יוסף ח מומחה נערך לאחרונה על ידי יוסף ח

                      יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
                      בזמן אמת...

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע
                        ערוץ הסקרים @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי ערוץ הסקרים

                        @יוסף-ח אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                        יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
                        בזמן אמת...

                        להקלטות שיחה

                        פלאי.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • C
                          clickphone מומחה נערך לאחרונה על ידי

                          אם אפשר להוסיף גם אפשרות לסנן תאריכים לפי חודש ולא רק לפי ימים בחודש

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • א
                            אנוכי @clickphone נערך לאחרונה על ידי

                            @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ע
                              ערוץ הסקרים @אנוכי נערך לאחרונה על ידי

                              @אנוכי אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                              @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

                              מה שלא נשמר זה ההקלטות שיחה יותר מחודש,
                              @clickphone מדבר על הדוחו"ת שיכלו לבחור חודש, אני צודק?

                              C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • C
                                clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי clickphone

                                @ערוץ-הסקרים צודק ב100.
                                מה שאני צריך בעיקר זה דוחות. הקלטות בלאו הכי אפשר להגדיר שיישלח למייל ואז זה נשמר לצמיתות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ע
                                  ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                  בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,

                                  אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • C
                                    clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                    @ערוץ-הסקרים ראיתי שאכן אפשר גם לבחור בחירה מרובה.
                                    אם שייך שיוכלו גם להוריד את הדוחות של הימים המסומנים עם כל הנתונים שמראה כולל את העוגות והתרשימים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • C
                                      clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                      @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • 3
                                        33064325 @clickphone נערך לאחרונה על ידי

                                        @clickphone אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                        @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                                        הבעיה בזה היא שזה תופס המון מקום בזיכרון, ואין לימות סיבה לאפשר לך את זה בלי תשלום על האיחסון . . .

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • QWERTY
                                          QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                                          האתר הזה הוא אחד המגניבים שיש באמת מושקע ודי פשוט למשתמש באמת היה נדרש ונצרך לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום!!
                                          רק הייתי מציע לייעול {אם ישנה אפשרות כזו כמובן} שתהיה אופציה לקבל מידע על כל השיחות שלא הצליחו לענות להם בקובץ נפרד זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לכל מוקד
                                          שאני רוצה לדעת פעם בכמה שעות כמה נפלו מהתור ואז לחלק לנציגים שיחזרו אליהם אז אני ניגש לקובץ הזה ושם יש לי את כל הניתוקים ואלו שהשאירו בקשה לשיחה חוזרת גם בימות המשיח אין את זה יש רק קובץ כללי וקובץ נענה בהצלחה ואם אני רוצה רק את אלה שניתקו צריך ממש לשאוב אותם אחד אחד לכן זה ממש יועיל!!
                                          {גם לגבי השיחות שנענו שזה יהיה בירוק ואלו שלא ענו יהיו באדום}
                                          יישר כוח על הפעילות הברוכה ממש מעשה ידי אומן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                          • א
                                            אבי ירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                                            למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
                                            לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
                                            ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
                                            אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
                                            כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
                                            אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
                                            ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
                                            תודה רבה!

                                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון