Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
ש
@שמואל-ש הוא רוצה כנראה שכל אחד יוכל להתקשר לכל מספר ולא רק המנהל חוץ מזה גם שם צריך לאשר מספר משני
י
@33064325 אמר בשינוי הקידומת בהפניית שיחה:
הוא רוצה לדעת מה קורה במקרה שהוא לא ענה
הוא יכול להפעיל אצלו בפלאפון את התא הקולי וכך הוא ישמע בתקליט מאיזה שלוחה הגיעו...
א
@אלחנן1 אבל אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.
אין תגובות
תודה רבה! א. יש אפשרות שהמערכת תשלח למייל דוח מסודר כל יום? ב. למה אני לא מצליח להוריד ולשמור את הקובץ LogRouting (הדוח של הניתובים)?